iyi geceler arkadaşlar öncelikle iyi bir hafta dliyorum hepimize
sınıfımdan bahsetmedim uzun zamandır.hep okuyorum forumda yazılanları sıkıntılarımız aynı.bir de birkaç gündür oğlum rahatsız
neyse 23 kişilik sınıfta seri okuyan 12 kişi 2 kişi hariç diğerleri heceleyerek okuyor.2 kişi ile okuma çalışması yapıyorum.ben matematikte geometri uzamsal ilişkilerden başlamıştm kılavuza göre yeni toplama verdik onluk birlik tekrar toplama ve toplama tam bir fiyasko çıkarma daha zor olur sanırım:(((
yani 3 e bölünmüş gibiyim bu arada dikte ile uğraşıyorum 5-6 çocuk eksik harf yazıyor böyle işte
hatice hocam paylaşımlarınız için teşekkürler yalnız bu testi veya alfabe sıralanmayı verdinizmi? ben yine kılavuza göre gidiyorum eksta bir çlışmam yok açıkcası
Herkese öncelikle merhabalar.Umarım güzel bir hafta sonu geçirmişinizdir.Bu hafta sonu benim için hiç iyi geçmedi, bilgisyarım aynı gün içerisinde 2 defa çöktü ve tüm arşivim yedeklemediğim için silindi.Nekadar geri getirmeye çalışsamda olmadı malesef 6 aylık arşiv herşey gitti.Aman dikkat mutlaka arşivinizi yedeklemeyi unutmayın.
Bir hafta sonu tatili daha bitti. Hiç dinlenmedim, paso idari işler ile uğraştım.. İnşallah herkes için bu hafta beklediği gibi geçer... Allah herkese kolaylık versin...Bu arada özellikle Hatice hocam paylaşımlar harika. Çok teşekkürler..
Planınız bir yıl içinse pirinç ekin, on yıl içinse ağaç dikin, yüz yıl için ise İNSANLARI eğitin..
Öğrencilere gelince valla hala okumayan 6 öğrencim var.Dikte desen berbat.Veliler zaten azıcık ilgileniyordu şimdi HİÇ!
İnanın hiç bu kadar berbat bir duruma düşmemiştim stajerken bile. Sözde burası batı!!!Gözünü seviyim doğunun.Orda adamlar yokluk içinde ama çocuğum okusun diyor.Burda aman okumasada olur,TURİZMDE çalışır diyorlar.Hadi bakalım ne dersiniz????
Anlayacağınız kötü bir başlangıç yaptım haftaya.Umarım yarınımız bu günden güzel olur!!
Sevgi ve dostlukla kalın!
mutluluk paylaştıkça çoğalır,acı ve hüzün paylaştıkça azalır! SBB
Arkadaşlar ben bir türlü dosya yüklemeyi beceremedim .Yukarıdaki etkinlik N: SERİNDAĞ adlı arkadaşa ait ona burdan bir kez daha teşekürler! !.DİKKAT.! Linki görebilmek için GİRİŞ Yapın yada ÜYE OLUNUZ.Lütfen
biz matematikte iki basamaklı sayılarla işlemler yapıyoruz.ayrıca eldeli toplama ve onluk bozarak çıkarma,problemler,iki işlemli problemleri de yaptık.
biz matematikte iki basamaklı sayılarla işlemler yapıyoruz.ayrıca eldeli toplama ve onluk bozarak çıkarma,problemler,iki işlemli problemleri de yaptık.
hocam siz kaçıncı sınıfı okutuyosunuz? Eldeli toplama ve onluk bozarak çıkarma için erken değilmi?
hepimiz için zor başlayan bır hafta olmuş...benımde ogrencılerım heceleyerek okuyorlar.dıkte desenız ha getıre aileler ilgisiz...mudur bey de bugun (hocam cocuklar matematığı öğrenmeseler de olur ama okudugunu anlayıp sorulara cevap verebıleceklerı metınler işleyın)deyınce tam oldu ..çocuklar heceleyerek okudukları için sorulan soruları bıle anlmakta güçlük çekıyorlar..gerçekten ne yapacağımı bilmiyorum bu konuda yardımcı olursanız cok sevınırım ıyı akşamlar herkese
biz matematikte iki basamaklı sayılarla işlemler yapıyoruz.ayrıca eldeli toplama ve onluk bozarak çıkarma,problemler,iki işlemli problemleri de yaptık.
yakut hocam boyle basarılı bır sınıfa sahıp olmanız tabıkı cok hos.fakat genelde ogretmenler arkadaslarımız tam olarak egıtımı rayına koyamadık.acıkcası bu kadar ılerı de ve konuları genıs anlatmanız bızı strese sokabılır..daha toplama ve cıkrmayı tam olarak kavratamamısken...
bu arada nerede ogretmenlık yapıyorsunuz...bunu da belırtesenız daha ıyı fıkır sahıbı oluruz...
Herkese öncelikle merhabalar.Umarım güzel bir hafta sonu geçirmişinizdir.Bu hafta sonu benim için hiç iyi geçmedi, bilgisyarım aynı gün içerisinde 2 defa çöktü ve tüm arşivim yedeklemediğim için silindi.Nekadar geri getirmeye çalışsamda olmadı malesef 6 aylık arşiv herşey gitti.Aman dikkat mutlaka arşivinizi yedeklemeyi unutmayın.
gecmıs olsun harun hocam ben de sızınkıne benzer sorun yasadım . 4gb flasbellegımı caldırdım.ve ıcınde hep 1.sınıf arsıvım vardı.nyse kı benım pc de kayıtlı ama yedekte degıl..en kısa zamanda hatta yarın yedeklıyorum.o arsıvımı bulmam munkun olamaz sanırım...
selam arkadaslar nasılsınız.bugun velı toplantısı yaptım.ve metin hocamızın taktıgıunı uyguladım eger odew yaptırmayacaksanız hıc cocugunuza odew vermeyeyım dedım.aman hocam olır mu hıc sız yollayın bız bı sekılde yaptıırırırz dedıler ama bakalım bı etkısı olacak mı?*umarım olur...
bu arada bır sorum olacak.okuduıgunu anlama metınlerını yaptırırken tamamen ogrencıye mı bırakıyorsunuz sınav gıbı.n yoksa soru sorarak sız mın yonlendırıyorsunuz.benıom cocukların tamamen kendılerı yapması bıraz zor gıbı gozukuyor.sorularla ben yonlendırıyorum...acaba sız nasıl yapıyorsunuz.
yukarıda bır kac konu acmıstım okuma yarısması sonucları 1dk kac kelıme okuyorlar ve matemetıkte hangı konulardasınız dıye ısrsrla sormaya dwam edıyorum..
.yaptıklarımızı anlatmayacaksan etkınlıklerımızı paylasmayacaksak fıkır alısverısı yapmayacaksak sorularımızı cewplayamayacaksan bırbırımıze yardımcı olmayavaksak bu forumun amacı nedir ki???o kadar cok calısan paylasımda bulunan arkadaslar varki.sanki biz biraz tembeliz mi demeliyim...ben elimdekileri pylasmaya calısıyorum yapanlarım emeklerıne saygı duyarak ama aynı hassasıyetı prk goremıyorum..
okuma yazma ogretimi sonrası calışmalar...ıyı bır arsıv oldu..paylasımları beklıyoruz.derlemek bıraz uzun surdu.tek tek kopyala yapıstır zor oldu.daha kısa yolu var mı acabametin hocam?**
biz matematikte iki basamaklı sayılarla işlemler yapıyoruz.ayrıca eldeli toplama ve onluk bozarak çıkarma,problemler,iki işlemli problemleri de yaptık.
hocam siz kaçıncı sınıfı okutuyosunuz? Eldeli toplama ve onluk bozarak çıkarma için erken değilmi?
çocukların hazırbulunuşluluk düzeyleri yüksek ve yapabiliyorlar.bu nedenle programa bağlı hareket etmiyorum.
biz matematikte iki basamaklı sayılarla işlemler yapıyoruz.ayrıca eldeli toplama ve onluk bozarak çıkarma,problemler,iki işlemli problemleri de yaptık.
yakut hocam boyle basarılı bır sınıfa sahıp olmanız tabıkı cok hos.fakat genelde ogretmenler arkadaslarımız tam olarak egıtımı rayına koyamadık.acıkcası bu kadar ılerı de ve konuları genıs anlatmanız bızı strese sokabılır..daha toplama ve cıkrmayı tam olarak kavratamamısken...
bu arada nerede ogretmenlık yapıyorsunuz...bunu da belırtesenız daha ıyı fıkır sahıbı oluruz...
kayseri'de öğretmenim hocam.Ayrıca şunu söyleyebilirim ki stres olacak durum yok bence.çünkü önemli olan sınıfınızın neyi ne kadar alıp alamayacağının tesbitini iyi yapmak ve bu doğrultuda çalışmak...
bu arada bır sorum olacak.okuduıgunu anlama metınlerını yaptırırken tamamen ogrencıye mı bırakıyorsunuz sınav gıbı.n yoksa soru sorarak sız mın yonlendırıyorsunuz.benıom cocukların tamamen kendılerı yapması bıraz zor gıbı gozukuyor.sorularla ben yonlendırıyorum...acaba sız nasıl yapıyorsunuz.
Hatice hocam, biz okuma anlama metinlerini sınıfta önce sınav gibi herkes kendisi okuyarak cevaplıyor. Sonra önce metini okuyup, sonrada soruları cevaplıyoruz. Öğrenciler doğru veya yanlış olduğunu söylüyorlar. Birkaç metinden sonra kolaylıkla yapıyorlar. Farklı bir çalışmayı eve veriyorum. Onu da mutlaka sınıfta okutarak yaptırıyorum.
yukarıda bır kac konu acmıstım okuma yarısması sonucları 1dk kac kelıme okuyorlar ve matemetıkte hangı konulardasınız dıye ısrsrla sormaya dwam edıyorum..
Matematikte çıkarma işlemindeyim. Okuma sonuçlarımı daha önce vermiştim.
yaptıklarımızı anlatmayacaksan etkınlıklerımızı paylasmayacaksak fıkır alısverısı yapmayacaksak sorularımızı cewplayamayacaksan bırbırımıze yardımcı olmayavaksak bu forumun amacı nedir ki???o kadar cok calısan paylasımda bulunan arkadaslar varki.sanki biz biraz tembeliz mi demeliyim...ben elimdekileri pylasmaya calısıyorum yapanlarım emeklerıne saygı duyarak ama aynı hassasıyetı prk goremıyorum..
Hatice hocam ben kendi adıma 40’dan sonra saz çalmaya başladım. Bilgisayar kullanımım çok zor. Forma yüklemeyi bilmiyorum. Ama birkaç site ismi vermiştim. Kusura bakmayınız.
Sınıfıma yarın uygulayacağım Türkçe sınavı belki işinize yarar.
Adı soyadı:
No: ...........................................
1/..... Sınıfı Türkçe Dersi 1. Değerlendirme
ÇİZGİ FİLM
Bayılırım çizgi filme. Çizgi film seyretmek beni çok mutlu eder. Televizyonun karşısına geçerim. En güzel çizgi filmi seçerim. Çikolatalı gofretimi alır, çıtır çıtır hem yer, hem de seyrederim. En çok Pinokyo’yu sonra Temel Reis ‘i seyrederim. Haaa! Unutmadan söyleyeyim; ıspanağı ben de çok severim. Afiyetle yerim. Kendimi Temel Reis’ e benzetirim.
kayseri'de öğretmenim hocam.Ayrıca şunu söyleyebilirim ki stres olacak durum yok bence.çünkü önemli olan sınıfınızın neyi ne kadar alıp alamayacağının tesbitini iyi yapmak ve bu doğrultuda çalışmak...
yakut hocam öğrencilerinizi ve sizi tebrik ediyorum.Ama öyle öğrencilere sahip olduğunuz ve onlarda sizin gibi öğretmene sahip oldukları için şanslısınız.
biz matematikte iki basamaklı sayılarla işlemler yapıyoruz.ayrıca eldeli toplama ve onluk bozarak çıkarma,problemler,iki işlemli problemleri de yaptık.
hocam siz kaçıncı sınıfı okutuyosunuz? Eldeli toplama ve onluk bozarak çıkarma için erken değilmi?
çocukların hazırbulunuşluluk düzeyleri yüksek ve yapabiliyorlar.bu nedenle programa bağlı hareket etmiyorum.
Yakut hocam sizi tebrik ederim. İtiraf edeyim çok kıskandım Benim sınıfımın yarısı daha benim ne dediğimi anlamıyor.
kayseri'de öğretmenim hocam.Ayrıca şunu söyleyebilirim ki stres olacak durum yok bence.çünkü önemli olan sınıfınızın neyi ne kadar alıp alamayacağının tesbitini iyi yapmak ve bu doğrultuda çalışmak...
yakut hocam öğrencilerinizi ve sizi tebrik ediyorum.Ama öyle öğrencilere sahip olduğunuz ve onlarda sizin gibi öğretmene sahip oldukları için şanslısınız.
selam ve sevgiler.
çok teşekkür ediyorum.eminim sizin öğrencileriniz de oldukça şanslıdırlar.eğitim sitelerinde bulunmanız sizin ne kadar duyarlı bir öğretmen olduğunuzun göstergesi bence...
biz matematikte iki basamaklı sayılarla işlemler yapıyoruz.ayrıca eldeli toplama ve onluk bozarak çıkarma,problemler,iki işlemli problemleri de yaptık.
hocam siz kaçıncı sınıfı okutuyosunuz? Eldeli toplama ve onluk bozarak çıkarma için erken değilmi?
çocukların hazırbulunuşluluk düzeyleri yüksek ve yapabiliyorlar.bu nedenle programa bağlı hareket etmiyorum.
Yakut hocam sizi tebrik ederim. İtiraf edeyim çok kıskandım Benim sınıfımın yarısı daha benim ne dediğimi anlamıyor.
teşekkür ediyorum hocam.umarım öğrencilerinizle birlikte istediğiniz sonuca ulaşırsınız
Hatice hocam ben bu aralar çok sıkıntılı olduğumdan sınıfla ilgili çok şey yazamadım.Ben Türkçe kitabına başlamadım ve nisandan önce başlamıycam.Benimkiler bir paragraflık metinleri bile anlamakta zorlanıyorlar.
Mat. te hala top. işlemindeyiz. 5 öğrencimrakamları tanımıyor ve 20 ye kadar sayamıyor bile...
okumayanlarda tık yok.Sevdim olmadı,kızdım olmadı,hediyelerimin haddi hesabı yok ama nedense verim alamıyorum.İnanın çıldırıcam yaaaaaaa.% veli ile olur mu??? Zaten okuyup-anlayanlar da aynı çocuklar.Ya Allah aşkına ne yapmalıyım.Hiç kendimi bu kadarb kötü hisetmemiştim....
mutluluk paylaştıkça çoğalır,acı ve hüzün paylaştıkça azalır! SBB
Ne zaman; hayatında bazı şeyler çekilmez hale gelirse, Ne zaman; yirmi dört saat kısa gelmeye başlarsa, O zaman; mayonez kavanozu ve iki fincan kahveyi hatırlayınız… İşte kavanoz ve iki fincan kahvenin hikayesi şöyle; Bir gün bir felsefe profesörü, elinde bazı malzemelerle derse gelir. Ders başladığında; Hiçbir şey söylemeden, önüne büyükçe kavanozunu alır. Sonda da kavanozu ağzına kadar tenis topları ile doldurur. Ardından öğrencilerine kavanozun dolup dolmadığını sorar… Bütün öğrenciler hep bir ağızdan dolduğunu söylerler. Bunun üzerine; profesör önündeki kutulardan birinden aldığı çakıl taşlarını, kavanoza döker. Çakıl taşları kayarak, tenis toplarının aralarındaki boşlukları doldurmaya başlar. Profesör yeniden kavanozun dolup dolmadığını sorar. Öğrenciler yine hep birlikte; ‘evet doldu’ derler. Profesör budefa da, masanın üzerindeki diğer kutuyu eline alır ve çindeki kumu yavaşça kavanoza döker. Tabii ki kumlar da çakıl taşlarının aralarındaki boşlukları doldurur. Profesör yine aynı soruyu sorar. Öğrenciler de yine koro halinde ‘evet doldu’ derler. Profesör bu kez ise masanın altında hazır bekleyen iki fincan kahveyi alır. Başlar kahveyi kavanozun içine dökmeye. Bu kez de kahve de kumların arasında kalan boşlukları doldurur. Bunun üzerine öğrenciler gülmeye başlar… Ardından profesör öğrencilerine nasihat etmeye başlar; ‘Bu kavanoz sizin hayatınızdır. Tenis topları; Hayatınızdaki önemli şeylerdir. Yani aileniz, çocuklarınız, sağlığınız, arkadaşlarınız gibi. Diğer şeyleri kaybetseniz de, bunlar hayatınızı doldurmaya yeter. Çakıl taşları ise; Sizin için daha az önemli olan diğer şeylerdir. Yani işiniz, eviniz, arabanız gibi. Kum ise; diğer ufak tefek şeylerdir. şayet kavanoza önce kum doldurursanız; Çakıl taşlarına ve özellikle de tenis toplarına yeterli yer kalmaz.
Aynı şey hayatımız için de geçerlidir. Vaktinizi ve enerjinizi; ufak tefek şeylere harcar, israf ederseniz; Bu defa da önemli şeyler için vakit kalmayacaktır. Dikkatinizi mutluluğunuz için önemli olan şeylere çevirin. Çocuklarınızla oynayın. Sağlığınıza dikkat edin.
Sevdiklerinizle yemeğe çıkın. Evinizin ihtiyaçlarını karşılayın. Öncelikle tenis toplarını kavanoza yerleştirin. Öncelikleri, sıralamayı iyi bilin. Gerisi hep kumdur… Bu arada bir öğrenci merakla şu soruyu sorar; ‘Hocam peki, o iki fincan kahve nedir?’ Profesör gülerek cevaplan; ‘Bu soruyu bekliyordum.
Hayatınız ne kadar dolu olursa olsun; Her zaman dostlarınız ve sevdiklerinizle bir fincan kahve içecek kadar yer vardır…’
arkadaslar bugun teftiş gecirdim...okuma ve yazmalarını kontrol etti cocukların her zamanki gibi...ben bir metin söyledim 4-5 cümlelik yazdılar okudular sorun cıkmadı..bi fıkra anlattı müfettiş..fıkrayla ilgili sorular sordu..işte Nasreddin hoca kimdir nasıl bir adamdır falan gibi...sınıfta fıkrayı dramatize ettik..sonra da hadi bana şimdi bu fıkrayı yazın bakalım dedi..aklınızda ne kalmış bakalım dedi..acıkcası ben böle bir etkinlik yaptırmamıştım daha önce...kendiniz yazın gibi...biraz korktum acıkcası hadi yazamazlarsa falan diye ama saolsun cocuklar utandırmadılar beni...2-3 cümle bile yazsalar kafi demişti ama benimkiler maşşalah 1 sayfa kadar döktürmiüşler:) cock mutlu oldum sizinle de paylaşmak istedim..en sorunsuz sınıf okulda 1 ler oldu:) darısı basınıza...
Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma