bugun ust sınıflarla cocuklarıma okuma yaptırdım..sadece seslerı tanıyan bır kız ogrencım var mınıcık mı mınıcık...baktım bırısı de onun yanına gecmıs nyse sesımı cıkarmadım.sonra ust sınıftakı ogrencı dedıkı.ogretmenım munewwer kurtce okuyor.resımler var ya onun altında turkce yazıyo bızım kızımız sadece seslerı tanıyor ya demıs barı kurtce okuyayım.bıde dıyomus kı.ewet resım odur dıye de ıddıa edıyomus.ay allahım gulsem mı aglasam mı bılemedım ama cok guldum ben...oyle paylasmak ıstedım ıste...
kızımızın bırı de once ıcınden okuyup sonra soyluyordu.dedım kı kızım dısından soyle.o da bana seker yazan kelımeyi dısından diye okudu...sınıfımdan enstanteneler...
metin hocam bu takvim süper ya ne kadar sewimli ve saflar.allahım içime sokasım geldi cok sekerler...benım bebelerımden daha tatlı yoktur dıyodum ama bunlar gercekten tatlı mı tatlı seker mı seker.hatta tatlı seker otesi.hepsi ayrı ayrı...operım onları ben..
ya böyle 28-30 kişilik sınıflr görünce çok özeniyorum benim 55 ve resmen boğuşuyoru msınıflar.dikteler tam bi zulüm.dikte defterleri aldrıdım özel olarak onları dağıtırken 10 dk gidiyor zaten
bugün diktede "annem ile ablam babama döner aldı" ve " Buse ile Sude örnek yastık al" yazdık 55 kişiden 23 kişi hariç hepsi yazdı.ah o 23 ü bi kurtarabilsem...
tecrübeli bi öğretmenimiz var okulda yarın onun dersine gireceğim 3. sınıflar dinlyeceğm sınıf yönetimni nasıl yapıyor diye öğreneceğim.o da benim sınıfıma gelip bi harf öğretimi yapacak ben izleyeceğim.öğretmende öğrenmeli bazen di mi
arkadaşlar bugün verdiğim ödevi paylaşayım sizlerle....okuyup birde öğretmenim ne güzel bir şiir demediler mi
ANNEME VERDİĞİM SÖZ
Ben güzel olacağım.
Taşıyacağım hep
Akan suların güzelliğini.
Ben iyi olacağım.
Ellerim açılacak gece gündüz
Bir bitki iyiliğinde.
Bu !.DİKKAT.! Linki görebilmek için GİRİŞ Yapın yada ÜYE OLUNUZ.Lütfen yi Olabildiğince iletmeye çalışın.
Bir !.DİKKAT.! Linki görebilmek için GİRİŞ Yapın yada ÜYE OLUNUZ.Lütfen istasyonunda arabasina benzin doldurmakta olan bir bayanin yanina gelen birisi boyaci oldugunu söyleyerek,hizmet amaciyla kibarca kartini sunuyor.
Karti aldiktan sonra arabasina biniyor bayan. Adam da, baskasinin kullandigi bir arabaya giriyor. Bayan, istasyondan çikmaya hazirlanirken, arkadaki arabanin da ayni anda istasyondan çiktigini ve kendisini takip ettigini farkediyor.
Tam aninda da bir basdönmesi ve zor nefes almakta oldugunu hissediyor bayan.
Cami açmak isterken, adamin verdigi karti alan elinden tuhaf bir koku aliyor Arkadakilerin de nerdeyse kendi arabasina yapisircasina yaklastiklarini görüyör. Kaybedecek zaman olmadigini düsünerek basiyor gaza, o hizla giderken ilk gelen park yerine daliveriyor.
Sert bir frenle durduruyor arabayi, ayni anda da kisa aralarla bastigi klaksonla imdat isareti verircesine durmadan velvele saçiyor ortaliga.
Baskalarinin da bulundugu park yerine gelen ikinci araba var hiziyla çikis yönünü alarak uzaklasip gidiyor. Adamlardan böylece kurtulan bayan, uzun bir süre sonra kendine gelebiliyor ve normal nefes almaya basliyor ancak. Bayani böyle çok ciddi bir duruma sokan bir maddenin karta sürülmüs oldugu anlasiliyor.
Adi, BURUNDANGA oln bu uyusturucu madde, bir kisinin
üstündekileri çalmak veya baska kötülükler yapmak için kullaniliyor.
Basit bir kart üzerine kolayca sürülebilen bu uyusturucu, cinsel taciz
amaçli kullanilan uyusturucuya nazaran dört defa daha tehlikleli.
Yolda, disarda tanimadiginiz
birisinden ve hele yalnizken asla böyle bir
kart almayin sakin.
Ikametgâhlara kadar gelerek hizmet sunanlarin da kullandiigi bir yöntem bu.
Uyanik olun .
Yeni teknolojinin yararli hizmetlerini kullanarak, bu bilgileri çok genis(ALINTIDIR)
metin hocam bu takvim süper ya ne kadar sewimli ve saflar.allahım içime sokasım geldi cok sekerler...benım bebelerımden daha tatlı yoktur dıyodum ama bunlar gercekten tatlı mı tatlı seker mı seker.hatta tatlı seker otesi.hepsi ayrı ayrı...operım onları ben..
HOCAM BEN ŞİMDİDEN ONLARA VERDİM ÇİZGİ ÇALIŞMALARINI..BÜYÜNCE ZORLUK ÇEKMEM.TAKVİM İÇİN ÇOK ÇALIŞTIK AMA GÜZEL ÇEKİMLER OLDU..
metin hocam tesekkür ediyorumbastan sona 5 ten fazlasını hakettiniz... elimden geleni yapıyorum. gercekten cok güzel bi fikir tabi benim ismimi görmemem ayrı bi güzellik kattı
metin hocam tesekkür ediyorumbastan sona 5 ten fazlasını hakettiniz... elimden geleni yapıyorum. gercekten cok güzel bi fakar tabi benim ismimi görmemem ayrı bi güzellik kattı
arkadaşlar yanlış telafuz etmek istemiyorum ama sınıfta kalacağını düşündüğümüz öğrencilere notları nasıl vericez ? ana derslere ( türkçe matematik ve hayat bilgisi) 1 versek 2. dönem de 1 verirsek kalırlar mı?bilgilerinizi almak istiyorum
Duyabileceğiniz en güzel ve en derin heyecan mistik heyecandır. Bütün hakiki ilim bundan çıkar. Gönülden gelen manevi heyecanı tanımayan, yaratılmış tabiat karşısında hayrete düşmeyen ve bu mükemmelliği, muazzamlığı, muhteşemliği yaratan Allah'ın huzurunda huşu ile eğilmeyen kimsenin ölüden farkı yoktur. Bizim sınırlı... aklımızla anlayamadığımız, gözlerimizle görme kudretinden mahrum bulunduğumuz şeyin gerçekten var olduğunu, parlak bir güzellik halinde kendini gösterdiğini bilmek, işte hakiki dindarlığın temelinde bu bilgi ve bu duygu vardır."(Alıntı)
mutluluk paylaştıkça çoğalır,acı ve hüzün paylaştıkça azalır! SBB
Bugünkü motıvasyon yazım.Siz arkadaşlarla paylaşmak istedim.
PAYLAŞMAK GÜZELDİR!(Ders etk. olmasada)
SEVGİ VE DOSTLUKLA KALIN!
Bir adresin var mı, sorulduğunda duraksamadan söyleyeceğin, sadece yaşadığın yeri değil, seni de anlatan bir adres ?Bir hayat hikâyen: Zaman zaman gülümseyerek, kimi zamansa hüzünlenerek anlatacağın, araya dostluklar, belki düşmanlıklar katacağın, inişli çıkışlı bir hikaye... Ama utanmadan anlatacağın ?Meramını ifade e......debileceğin bir dilin var mı ? Kelimeleri fazla düşünmeden bir araya getirebileceğin ve herkesin anlayabileceği bir cümle kurabilen bir dilin.Ölçüp tartan, ama bazen dolup taşan, coşan bir dilin var mı ? Kalem tutar mı elin ? Mutluluğun resmini çizemesen bile, tarifini yapabilecek kadar. Belki bir edip kadar değil, ama en azından mutlu bir insan kadar.Isınır mı yüreğin hemen, sevgiye dair en ufak birşeyde bile.Yoksa bir buzdağı mısın, asıl görünmeyen kısmından korkulması gereken ?Ya ellerin, onlar kaç derecede ısınır ? Ne kadar bir sıcaklıkla kalem tutar, ne kadar sıcaklıkla mektup yazar, ne kadar sıcaklıkla bir kitap bitirir. Ve ne kadar sıcaklıkla bir dost eli sıkar ?Gözlerinin fer'i kaç kilometreden farkedilir ? Yoksa sen de, rengini belli etmeyenlerden misin ?Yokluğu farkedilenlerden misin, varlığı hissedilmeyenlerden mi ?Yumruğunu masaya vuranlardan mı, kapıyı çarpıp gidenlerden mi, susanlardan mı ?İçi kaynayıp dışarıya vurmayanlardan mı, parlayan ama içten içe sakin olanlardan mı ?Bir yüzün var mı, göstermekten çekinmeyeceğin ?Ve bir sesin, yükseltmekten korkmayacağın ?Yalanlarını birleştirseler dünyayı turlar mı ? Yoksa gerçeklerden kurulu bir kalede mi yaşamaktasın ?Bir amacın var mı ? Anlık, saatlik, günlük, haftalık, aylık, yıllık yahut sonsuz bir amacın ?Soruların var mı, her cevabın bir yenisini doğurduğu soruların ? Cevapların var mı, nereden geldiğine ve nereye gideceğine dair ?Doğuma uzaklığını ifade eden bir yaşın gibi, ölüme yakınlığını özetleyen bir yaşın var mı ?Korkuların var mı, korkmadan söyleyeceğin ? Korkularından korkarak yaşayan sözde bir cesur musun yoksa ?Uğruna; adresini, hayat hikâyeni yırtıp atacağın, kitaplar yazan kalemini kıracağın ideallerin, hayallerin var mı ?" ALINTI
mutluluk paylaştıkça çoğalır,acı ve hüzün paylaştıkça azalır! SBB
12 öğrencim okuyor.3 öğrenci de seri değil ama birleştiriyorlar
kaldı 9 öğrenci.onlarında 2 si 1.grubu su gibi bilyor.bakalım kalan 2 hafta onlarla çalışacağım
birde ben uygun yayınlatının tatil kitabını aldım güzel öğrendikleri sesler tekerleme şeklinde ve birde eki var kısa hikayeler şeklinde ve mat hayat bilgisi bulunuyor
super okuma metinleri.hazırlayan hocamızın ellerine saglık.dosyalarımın arasında buldum.nerden aldıgımı hatırlamıyorum ama ben cok begendım..umarım siz de begenirsiniz....kolay gelsin iyi aksamlar.
Slm arkadaşlar..Nicedir foruma giremiyorum..İnşallah herkes süper iyidir..
Benim yardımınıza ihtiyacım var.... Benim 17 tane 1. sınıf öğrencim ve 30 tane de 2-3. sınıf öğrencim var..Bu aralar nedense bir şeyler yolunda gitmiyor... Sene başında canım birlerim süperdi.. Tek ve iki heceli seleri 3 kişi hariç herkes okuyabiliyor.. Fakat hece sayısı ikiyi geçtiği zaman 3 öğrencim dışında okuyabilen yok.. Siz bu duremda neler yapıyorsunuz?
Birde 2. sınıfta iki öğrencimin okuma problemi var... sene başından beri uğraşıyorum fakat bir türlü istediğim seviyeye gelemdiler... Bu 2 öğrencimle ilgili ne gibi etkinlikler yapabilirim...
Herkese Allah kolaylık versin....
Düzenleyen tbatikan - 08-Ocak-2010 Saat 20:21
Planınız bir yıl içinse pirinç ekin, on yıl içinse ağaç dikin, yüz yıl için ise İNSANLARI eğitin..
[QUOTE=tbatikan]Slm arkadaşlar..Nicedir foruma giremiyorum..İnşallah herkes süper iyidir..
tekrar hosgeldınız hocam.emınım bırlestırılmıs sınıf cok zordur.ama ogrencılerınızın bence sorunu yok.sadece zamanla duzeltılecek bır sorun.2.donem sız gorun onları.canavar gıbı olacaklar...
soyle yapabılırsınız...tek hecelerı okuturken 3 sese kadar uzattırıp 3 sese baglattırarark bıraz hızlandırabılırsınız.benımkıler de once ıcınden okuyo bırlestırıyor.sonra dısından soyluyor...ben de suan sıze onerdıgımı yapıyorum.umarım etkılı olur....allah sızın de yardımcınız olsun.:...2.sınıf ogrencılerınız ıse bol bol okumaaaaa.tatılde mutlaka butun ogrencılermızı odewlendırelim.bos durmasınlar.unutmasınlar..
arkadaşlar yanlış telafuz etmek istemiyorum ama sınıfta kalacağını düşündüğümüz öğrencilere notları nasıl vericez ? Bilgilerinizi almak istiyorum.
DEĞERLİ HOCALARIM;
Özelden ve genelden sorulan bu tür sorulara buradan cevap yazayım..
Öncelikle 1.dönem türkçe ve matematiğe 1 verin...
Ayrıca sınıfta bırakmasanız bile okayamayana 1 verin.
(kendi fikrim,sizi bağlamaz)
Sınıf mevcudunun 10da 1 ini sııfta BIRAKABİLİRSİNİZ.
SAYIN HOCAM İLKÖĞRETİM KURUMLAR YÖNETMELİĞİ NE DİYOR BAKALIM.
Öğrenci Başarısının Değerlendirilmesi
Madde 47 — (Değişik: 24.12.2008/27090 RG) İlköğretimde öğrenci, kendi yaş grubu içinde bir bütün olarak yetiştirilir ve değerlendirilir. İlköğretim, öğrencilerin derslerdeki başarısızlığına bakılarak elenecekleri bir dönem değil, öğretim programlarında öngörülen derslerin ve sosyal etkinlik çalışmalarının ortak katkısıyla ilgi ve yeteneği ölçüsünde yetiştirilecekleri bir dönem olarak değerlendirilir.
Buna göre;
a) Öğrencinin ders yılındaki başarısı, tüm dersler ile sosyal etkinlik çalışmalarındaki durumu, sınavlar, projeler, performans görevleri, ders ve etkinliklere katılım ve Türkçe'yi doğru, güzel ve etkili kullanma becerisi ile öğrencilerden ulaşmaları beklenen kazanımlar dikkate alınarak değerlendirilir ve başarılı öğrenciler doğrudan bir üst sınıfa geçirilir.
b) Sınıf seviyesine göre yeterli başarıyı gösteremeyen öğrenciler için sınıf veya branş öğretmenleri, varsa okul rehber öğretmeni, okul yönetimi ve velilerle birlikte öğrenci, okul ve çevrenin durumuna göre alınacak tedbirler belirlenir. Gerektiğinde ilköğretim müfettişlerinin rehberliğinden de yararlanılarak kararlaştırılan önlemler uygulanır ve uygulama sonuçları ile ilgili rapor düzenlenir.
c) Alınan bütün önlemlere rağmen bir üst sınıfı başarmada güçlüklerle karşılaşabilecek öğrencilerin sınıf geçmesi veya sınıf tekrarına ikinci dönemin son haftasında 1, 2 ve 3 üncü sınıflarda okul müdürü veya görevlendireceği müdür yardımcısının başkanlığında sınıf öğretmeni ile varsa okulun rehber öğretmeni; 4, 5, 6, 7 ve 8 inci sınıflarda ise şube öğretmenler kurulunda, 4 ve 5 inci sınıflarda şube öğretmenler kurulunun oluşturulamaması hâlinde okul müdürü veya görevlendireceği müdür yardımcısının başkanlığında sınıf öğretmeni ile varsa okulun rehber öğretmeni tarafından karar verilir. Alınan gerekçeli karar, bu Yönetmeliğin ekinde yer alan Ders Yılı Sonu Şube Öğretmenler Kurulu Öğrenci Kişisel Değerlendirme Tutanağı (Ek- 9)’a yazılarak e-okul sisteminin ilgili bölümüne işlenir. Tutanağın bir örneği ders yılı sonu şube öğretmenler kurulu karar dosyasında saklanır. Ayrıca veli de bilgilendirilir.
Bu kararda, oyların eşitliği hâlinde başkanın kullandığı oy yönünde çoğunluk sağlanmış sayılır.
ç) Kurul kararıyla sınıf geçen öğrencilerin notları değiştirilmez. Okul kayıtlarına, "Şube Öğretmenler Kurulu Kararıyla Geçti" veya "Sınıf Tekrarına Karar Verildi" ibaresi yazılır. Bu durum öğrencinin karnesinde de belirtilir.
d) Birleştirilmiş sınıflarda, 3 üncü ve 5 inci sınıflar dışındaki öğrencilere sınıf tekrarı yaptırılmaz.
e) Kaynaştırma ve özel eğitim sınıflarında eğitimlerine devam eden öğrencilere, başarısızlıklarından dolayı sınıf tekrarı yaptırılmaz. Bu öğrencilerin başarısının tespiti, 31/5/2006 tarihli ve 26184 sayılı Resmî Gazete’de yayımlanan Özel Eğitim Hizmetleri Yönetmeliği hükümlerine göre yapılır.
*********************
İlköğretim öğrencisini bırakabilmek için veli izni gerekiyor veli evet derse bırakırsın ama veli evet demezse bırakman imkansız. idareye bir şekilde derdini anlatabilirsin yani idareden evet kararı çok rahat çıkar önemli olan veliyi ikna edebilmendir.
merhaba arkadaşlar ben de 1. sınf öğretmeniyim arasıra foruma girip tecrübelerinizi okuyorum ilk defa 1. snıf okutuyorum. çok uğraştım ama sonunda ele avuca gelecek bişeyler elde etmeye başladım. pazartesi ü sesini vereceğim. harfler bitmedi ama bir iki tane çocuğum verdiğim harflerle ilgili verdiğim metinleri taklmadan çabucak okuyor annda. ama bilmediği harfler var sizce onlara kırmzı kurdale takmalı mıyım belge filan vereyim mi yoksa harflerin tamamının bitmesini beklemeli miyim? kararsz kaldım bir de sizlere danışıyım dedim. sizler neler yaptınız bu konuda
Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma