oncelıkle herkese allah sabır versın.benım de bı sorum olacak.benım 2 tane sorunlu ogrencım var.ben de metın hocama ve dıger tecrubelı ogretmenlere seslenıyorum.
Değerli hocam bu sorunuzun ve daha önceki sorularınızın cevabını dün vermiştim.. Galiba okumadınız..(hani okuduğunuz zaman **teşekkür et** butonuna basıyordunuz ya,bende okuduğunuzu anlıyordum..)
kaç gündür soracağım..acaba öğrencilerinizin yazıları nasıl..benimkiler ilk güne göre bozmaya başladılar..uyguladığınız yöntemler neler güzel yazı için.
kaç gündür soracağım..acaba öğrencilerinizin yazıları nasıl..benimkiler ilk güne göre bozmaya başladılar..uyguladığınız yöntemler neler güzel yazı için.
Hocam yazıların bozulması normal..Tabii çok bozulmamalı..!!
Çünkü;
1-Artık ilk güne göre daha zor harfler var
2-Daha uzun cümleler var
3-Çocuklar bıkıyorlar ve ilk gün hevesleri yok
4-Ailelerin ilk gün ilgileri yok(bazılarının hiç olmadı gerçi)
5-Çocuklar ,aileler ve BİZLER,yazı güzelliğinden çok doğru yazmışlar mı ,doğru okuyorlar mı diye çabalamaktan yazı güzelliğine önem vermiyoruz..
Metin hocam ,bu sitenin en renkli kişiliği olarak değerli katkılarınızla hepimize maddi manevi moral oluyorsunuz..teşekkürler..iyi ki varsınız..
bir de hocam forumdaki yazı boyutunu, sitilini, ifade eklemeyi nasıl yapıyoruz..? aşağıda Forum kodları diye bir yer var ama çözemedim...
ya arkadaşlar ben daha önce 3 kez gelişim raporu doldurdum biliyorum nasıl olacağını ama benim e-okul sayfamda gelişim raporu bölümünde sadece çocukların listesi var tıklıyorum hiç bişey açılmıyor.acaba idareden mi hallettirmem gerekiyor bu sorunu?...:S
ARKADAŞLAR MERHABA
BEN İ SESİNİ PERŞEMBE GÜNÜ VERDİM . İL İT İLİ İTE ALİ YAPTIK. YARIN DA BİR TEKRAR YAPACAĞIM . ÇOK MU GERİYİM??? DİYE KORKUYORUM. HEPİMİZE KOLAY GELSİN::))
ARKADAŞLAR MERHABA
BEN İ SESİNİ PERŞEMBE GÜNÜ VERDİM . İL İT İLİ İTE ALİ YAPTIK. YARIN DA BİR TEKRAR YAPACAĞIM . ÇOK MU GERİYİM??? DİYE KORKUYORUM. HEPİMİZE KOLAY GELSİN::))
Yok hocam geri değilsiniz.Bu gün kahvaltıya eşimin iki öğretmen arkadaşı geldi.Bir tanesi 1.sınıf okutuyor.Sınıfında 30 kişi var.Daha sadece 10 kişi okumaya geçmiş.. (şaka değil gerçek )
Orjinalini yazan: hülya69
BU ARADA SİTENİZDE GEZİNİRKEN AYLAR SONRA YAPMAYA KALKTIĞIM SÜTLACI YAKTIIIM::((
Tek yerseniz yanar tabii.. Neyse sağlık olsun.Kısmet değilmiş.Hanıma dedim şimdi banada sütlaç yapacak.. Akşam akşam aklıma nereden geldiyse,şaşırdı..
(bu hanımlarımızın hakkı ödenmez..Evlenin bekarlar..Fakat güzelliğe ,paraya pula bakmayın.. Çocuğunuza anne,kendinize eş bakın.. )
Orjinalini yazan: teacher86
ya arkadaşlar ben daha önce 3 kez gelişim raporu doldurdum biliyorum nasıl olacağını ama benim e-okul sayfamda gelişim raporu bölümünde sadece çocukların listesi var tıklıyorum hiç bişey açılmıyor.acaba idareden mi hallettirmem gerekiyor bu sorunu?...:S
Sayın hocam idareniz ile konuşun.Bazende MEB den kaynaklanan sorunlar oluyor.Özellikle son güne bırakmayın yoğunluk olabilir.Çok kolay,eminim halledersiniz.Kolay gelsin.
Orjinalini yazan: fvelmas
Metin hocam ,bu sitenin en renkli kişiliği olarak değerli katkılarınızla hepimize maddi manevi moral oluyorsunuz..teşekkürler..iyi ki varsınız.. bir de hocam forumdaki yazı boyutunu, sitilini, ifade eklemeyi nasıl yapıyoruz..? aşağıda Forum kodları diye bir yer var ama çözemedim...
Teşekkürler hocam.. Bu teşekkürleriniz beni gençleştiriyor..
Ara sıra da dua edin
Orjinalini yazan: hatice21
tesekkurlerınız ıcın tesekkurler
fvelmas hocam mesaj yazdıgınız yerın uzerında a harfı var ordan rengını degıstırebılırsınız.kalın yapabılırsınız ıfade ekleyebılırsınız ama boyutu bende bulamadım
İşin sırrını bende tesadüf buldum..
Herhangi bir kişinin mesajında yazan ALINTI kısmını tıklayınız.Çıkan yeri komple seçip temizleyiniz.Üstte çıkan extra panodan yazının rengini(A) yazan yerden ,Boyutunu (SİZE) Yazan yerden. Kalınlığını (B) Yazan yerden, Yazı çeşitini (FONT)Yazan yerden değiştirebilir siniz.Oradan daha çok işlem yapılır.
DİKKAT EDİN YAPTIĞINIZ İŞLEMLER İÇİN ÖNCE DEĞİŞTİRECEĞİNİZ YAZININ TAMAMINI YADA BİR KISMINI SEÇİN..SONRA İŞLEM YAPIN..
Soru olursa yine cevaplamaya çalışırım elimden geldiğince.
ALLAHA EMANET OLUN.BAŞARI VE SAĞLIK SİZİNLE OLSUN..(Amin)
Düzenleyen metinogretmen - 08-Kasim-2009 Saat 20:13
Metin hocam bir bana cevp vermedin herhalde öğrencilerimin durumundan bahsetmiştim kelime yerine sadece sesleri okuyorlar( ela yerine e-l-a) ne yapmalıyım ya da ne yapmalıydım???
Metin hocam bir bana cevp vermedin herhalde öğrencilerimin durumundan bahsetmiştim kelime yerine sadece sesleri okuyorlar( ela yerine e-l-a) ne yapmalıyım ya da ne yapmalıydım???
Hocam cevabı genel verdiğimden arada gitti.. Şimdi size özel vereyim..
Bu konuyla ilgili çok fazla cevap yazdım..Onlara bir bakın.Diğer arkadaşlarında cevabı oldu. Özellikle değerli medeatörlerimizden talhabora arkadaşın çalışmalarıda vardı..
(mesela sayfa 19 da gülçinöğretmene,kahraman öğretmenin verdiği cevap.Yine aynı sayfada !.DİKKAT.! Linki görebilmek için GİRİŞ Yapın yada ÜYE OLUNUZ.Lütfen hocamızın cevabı..
Özetlemek gerekirse bol tekrar,bol deftere ve tahtaya kaldırıp dikte çalışmaları yapın.. Mesela iki kişi kaldırın.. Birisinin elinde *e* kartı birinde *l* kartı olsun.Biri *e* diğeri *l* desin ve hızla birleşsin..*el* çıkar.Daha sonra 3 kişi..*e* eklensin. *ele* çıkar.. Bunun gibi başka oyunlarda bulabilirsiniz...
Ama onların seviyesine inerek sabırla bu işler olmalı..
Değerli Öğretmen Arkadaşlarım.Ben Din Görevlisiyim.Kızım bu sene İlkokul 1.sınıfa başladı.Şu an ''n'' sesini öğreniyorlar.Geçtiğimiz Perşembe öğretmenleri Yazılı sınav yapmış ve 98 Puan alarak sınıfta 2.oldu ve bizi çok sevindirdi.Kızımı Sürekli çalıştırıyorum.Alıştırma yapıyoruz.Ancak şöyle bir sorunumuz var.Okuması gayet iyi ancak yazmaya geldiğinde baya bocalıyoruz o kadar çalıştırmama rağmen üstüne düşmeme rağmen çabucak yazamıyor kafasını toparlayıp da istediğim cümleyi yada kelimeleri ya eksik harf yada fazla harf yazıyor.Bu konuda sizce ne yapmalıyım.Bana ne gibi telkinleriniz olabilir.
Hepinize sevgilerimi sunuyorum.
Selam ve dua ile..
Arkadaş soruyu yanlış yere yollamış.. Alın size bir soru..Değerli yorumlarınızı bekliyorum..
Sayın hocam bildiğim kadarıyla yazma okumadan daha sonra gelişiyo..Yani şu an çocuğunuzun eksik ya da fazla yazması normal..biraz zamana ihtiyacı var:)sürekli yazdırmaya devam ederseniz sorun kalmaz:) (benim fikrim)
Sayın hocam bildiğim kadarıyla yazma okumadan daha sonra gelişiyo..Yani şu an çocuğunuzun eksik ya da fazla yazması normal..biraz zamana ihtiyacı var:)sürekli yazdırmaya devam ederseniz sorun kalmaz:) (benim fikrim)
Değerli Öğretmen Arkadaşlarım.Ben Din Görevlisiyim.Kızım bu sene İlkokul 1.sınıfa başladı.Şu an ''n'' sesini öğreniyorlar.Geçtiğimiz Perşembe öğretmenleri Yazılı sınav yapmış ve 98 Puan alarak sınıfta 2.oldu ve bizi çok sevindirdi.Kızımı Sürekli çalıştırıyorum.Alıştırma yapıyoruz.Ancak şöyle bir sorunumuz var.Okuması gayet iyi ancak yazmaya geldiğinde baya bocalıyoruz o kadar çalıştırmama rağmen üstüne düşmeme rağmen çabucak yazamıyor kafasını toparlayıp da istediğim cümleyi yada kelimeleri ya eksik harf yada fazla harf yazıyor.Bu konuda sizce ne yapmalıyım.Bana ne gibi telkinleriniz olabilir.
Hepinize sevgilerimi sunuyorum.
Selam ve dua ile..
Arkadaş soruyu yanlış yere yollamış.. Alın size bir soru..Değerli yorumlarınızı bekliyorum..
arkdaşlar her ne kadar okuma- yazma birlikte öğretiliyor olsada.. her öğrenci ikisini aynı anda çok iyi öğrenecek diye bir şey söz konusu olmaz.. Hepimizin bildiği gibi eğitimde bireysel farklılıklar vardır.. (benim çocuğum okuyamıyor yada yazamıyor diye endişe etmeyin lütfen..) yazmadaki sorunlar için bol bol dikte çalışması yapılması bu sorunu çözcektir.. sabırlı olun ve bu çalışmaları yaptırın.. bir süre sonra hiç bir sorun kalmadığını göreceksiniz..
selam arkadaslar.ogrencılerım cuma gunu talat ata atla falan cok guzel okuyorlardı bunu foruma da yazmıstım ama bugun unutmuslardı talat ata pufff olmus gıtmıs.zaten diktede iyi degiliz.ama ben i yi verdim bilemiyorum dogru mu yaptım.sizce t ile ilgili kelimeler tam olmadan i ye gecmek dogru mu???
bir de matematikler ne alemde??hangi rakamdasınız.??ben 9 ve 0 verdim.ama bazen sayıları tersten yazıyorlar.
bu arada cookkkk hastayım.o yuzden bugun hıcc ders yapasım yoktu.kafamı kaldıramıyorum sinuzitim azdı sanırım.aman dıkkat edın de hasta olmayın...
ya bısey daha soracaktım arkadaslar.ben set aldırmıstım .ama yetısemıyorum.okul kıtabı defter fotokopı set sız nasıl yapıyırsunuz.ayrıca okuma dıkte uffffffffffff.bunaldım ya.kafam sureklı nasıl olacak ne yapmalıyım dıye dusunuyorum.bunları dusunurken hepsını yapmaya calısınca karman corman ouyorum.aklıma gelen herseyı yapmaya calısıyorum bırde bakmısım kı bısey yapamamısım.cok telasa kapılıyorum.bırde sanırım sabırsız bır kısılıgım var.hemen olsun istıyorum.mat bı taraftan hayat bı yaraftan okuma yazma bı taraftan.ew ıslerı bı taraftan.hayatın getırdıgı gunluk sorunlar bı taraftan.sınıf defterını bıle dolduramıyorum ewe getırıyorum.ewde kardesımle esımle ılgılenemıyorum bıle
ya bısey daha soracaktım arkadaslar.ben set aldırmıstım .ama yetısemıyorum.okul kıtabı defter fotokopı set sız nasıl yapıyırsunuz.ayrıca okuma dıkte uffffffffffff.bunaldım ya.
Geçen sayfada sorunuza cevap yazmıştım.. Hocam önce ev-aile.. sonra meslek.. Sorunlarınız herkeste var.. Acele etmeyin. Mesela;Hayat bilgisini 2 haftada 2 aylık ilerlersiniz ileride.. Matematikten ise daha *6* rakamı bugün veriliyor olmalı.. Bu seferde siz uçmuşsunuz.. 3 ile E,6 ile 9 KARIŞIR. 2 TERS YAZILIR.Hiçççç önemli değil..
SİZ VE ARKADAŞLAR 2.DÖNEM BU SAYFALARI OKUYUP GÜLECEKSİNİZ..Asıl sorunlar okumaya geçince sizleri bekliyor..
merhaba arkadaşlar,siteyi uzun süredir takip ediyorum.Öncelikle hepinize teşekkür ediyorum.Yorumlarınızı okudukça rahatlıyorum.Ben de 7 senelik öğretmenim.2.defa 1.sınıf okutuyorum.Aslında rahatım,panik yapmıyorum. Ama bazı okullarda u harfine geçtiklerini duyunca geç mi kalıyorum diye düşünüyorum. Sınıf seviyem oldukça iyi.Sınıfımda 6 tane öğretmen çocuğu var.Çok şanslıyım.Sene başında iki okuma bilenim var.Şimdi ise 7 çocuğum okuyor.(hatta vermediğim sessizleri bile.)Tabii ki problemli öğrencilerim var.Kendime bunu sorun etmeden devam ediyorum.Arkadaşlar sene başındn beri okul sevgisi ve bayrak sevgisi ile ilgili şiir dinletisi yaptım.Veliler çok beğendi.Sosyal etkinlikler çocokları rahatlatıyor.Bu arada ellerine tebeşir vererek okul koridorlarına yere kelimeleri yazdırdım.çok hoşlarına gitti.beyaz tahta kalemi ile sıraların üstüne yazdırıyorum.merak etmeyin tahta sıraların üstü verniklenmiş.silince çıkıyor.okul koridodorduvarlarına ipe mandallarla yaptıkları çalışmaları da asıyorum.Bu arada dikte çalışmasında başarılı olanların yüzlerini boyuyorum.şimdilik yaptıklarım bunlar .aklıma gelince de yazarım.sizleri okumadan işlerimi yapmıyorum.
MERHABA ARKADAŞLAR,
ÖZELLİKLE HATİCE HOCAM, BEN SINIFIN ÖDEV KOTROLÜNÜ YAPARKEN, TAHTAYA KALDIRP YAZDIRIYORUM, TOMBALA ( HER GÜN SON DERS)...
HER FIRSATTA OYUNLAŞTIRARAK, DİKTE YAPTIRMAYA ÇALIŞIYORUM. " DOĞRU VE GÜZEL YAZMA " YARIŞMASI YAPIYORUM.
BİR DE YAZI DEFTERLERİNİN ARKASINA" NE KADAR ÖĞRENMİŞİM?" ETKİNLİĞİ YAPIYORUZ . SINAV YERİNE BU ADI KULLANIYORUM. sÖYLEDİĞİM SÖZCÜK VE CÜMLELERİ BAKMADAN YAZDIRIYORUM. HATASIZ YAZAN VEYA 1-2 HATA YAPANLARA KEDİLİ STİKER, DAHA FAZLA HATA YAPANLARA ÇOK KÜÇÜK KALPLİ STİKER YAPIŞTIRIYORM. KEDİLİ STİKER ALMAK İÇİN ÇALIŞIYORLA. ŞİMDİLİK AKLIMA GELENLER BUNLAR. TİYATROCU GİBİ OYNAYIP, OYNATIYORUZ. HER GÜN YENİ BİR OYUN. YARATICI VE EĞLENCELİ OLMAYA ÇALIŞIYORUZ. ONLARIN GÖZÜYLE BAKINCA DAAHA VERİMLİ OLDUĞUMU DÜŞÜNÜYORUM. BİZ DE ÇOCUKLAŞIYORUZ YANİ ::))
ben önce bir metin yazıyorum tahtaya..şöle 7 8 öğrenciye okutuyorum sonra defterlerine yazdırıyorum..güzel yazanlara yıldızlı aferin mührü yaptırmıştım onu basıyorum ..yazı bitince 5 6 öğrenciye daha okutup metinde geçen kelimeleri harmanlayarak ezbere bi cümle yazdırıyorum...çocuklar en çok bunu seviyor..
Metin hocam, söylediğiniz şeyleri aynen yaptım ama ben de ekstra pano falan çıkmıyor ne altta ne üstte ...sadece yan tarafta kullanamadığım duygu simgeleri sırıtıyor..Hatice hocamın dediği a harfi de yok.. bulamadım anlayacağınız...çok ta önemli değil..belki bilgisayarımın kullandığı proğramlarla alakalı .... neyse yine de teşekkürler..
[QUOTE=hatice21] selam arkadaslar.ogrencılerım cuma gunu talat ata atla falan cok guzel okuyorlardı bunu foruma da yazmıstım ama bugun unutmuslardı talat ata pufff olmus gıtmıs.zaten diktede iyi degiliz.ama ben i yi verdim bilemiyorum dogru mu yaptım.sizce t ile ilgili kelimeler tam olmadan i ye gecmek dogru mu??? Hatice hocam,her yeni ses verdiğimizde eski kelimelerin de kullanıldığı dikte ,okuma çalışmaları yaptırıyoruz,
mesela ben bugün i sesiniverdim- ile yazdırdım.Sonra "Talat ile ata el ele" "Atlet ile tel al". Et ile (elma resmi) tat." gibi öğrendiğimiz bütün sözcükleri kapsayacak şekilde 10 cümleden oluşan metin yazdırdım. cümleleri önce kelime olarak bütün ,sonra hece hece gerekirse ses vurgulayarak,söylüyorum.Yazamayanlar için en son tahtaya yazıyoruz.
kısaca demek istediğim zaman içerisinde pekişme zaten oluyor yüzde yüzü beklemeyin, her yeni seste eskileri de kullanarak metin dikte çalışmaları yaptırın.çok yavaş gitmek sizi yıpratır,panikletir,her şeyi akışına bırakın.kendinize bir zaman çizelgesi hazırlayı ve onu uygulamaya çalışın..
mrh.bnde kasabada calışıyrım veliler ilgisiz suan t sesınden persembe ı ye gecıcem ama cok gec kaldım cunku cocuklar cabuk kvramıyor ben de yenı sese gecmıyrm kavratıncaya kadar, suan 5 öğrencim dgerlerine göre problemlı::(
[QUOTE=hatice21] selam arkadaslar.ogrencılerım cuma gunu talat ata atla falan cok guzel okuyorlardı bunu foruma da yazmıstım ama bugun unutmuslardı talat ata pufff olmus gıtmıs.zaten diktede iyi degiliz.ama ben i yi verdim bilemiyorum dogru mu yaptım.sizce t ile ilgili kelimeler tam olmadan i ye gecmek dogru mu??? Hatice hocam,her yeni ses verdiğimizde eski kelimelerin de kullanıldığı dikte ,okuma çalışmaları yaptırıyoruz,
mesela ben bugün i sesiniverdim- ile yazdırdım.Sonra "Talat ile ata el ele" "Atlet ile tel al". Et ile (elma resmi) tat." gibi öğrendiğimiz bütün sözcükleri kapsayacak şekilde 10 cümleden oluşan metin yazdırdım. cümleleri önce kelime olarak bütün ,sonra hece hece gerekirse ses vurgulayarak,söylüyorum.Yazamayanlar için en son tahtaya yazıyoruz.
kısaca demek istediğim zaman içerisinde pekişme zaten oluyor yüzde yüzü beklemeyin, her yeni seste eskileri de kullanarak metin dikte çalışmaları yaptırın.çok yavaş gitmek sizi yıpratır,panikletir,her şeyi akışına bırakın.kendinize bir zaman çizelgesi hazırlayı ve onu uygulamaya çalışın..
İşte sistem bu. Ben bu gün r sesini verdim yarın ara ve Rana kelimeleriyle cümleler kuracağım. A+r=ar deftere 2 satır ar yazdırıyorum ----Ar+a :ara deftere 2 satır ara yazdırıyorum daha sonra tahtaya içerisinde ara kelimesi geçen önceki öğrendiğimiz kelimeleri harmanlayarak metinler oluşturuyorum. Altan nane ara. Anne telli olta ara. Ela ile Lale ot ara. v.b. Rana nane ara. Rana ile Ali el ele. Rana olta at. Bu şekilde her hece için başlık ve 4 cümleden oluşan metinler oluşturup veriyorum. Bu metinleri önce kendim okuyorum sonra iki defa ben iki defa toplu olarak öğrencilere okutuyorum. daha sonra tahtadaki başlık ve 4 satırlık cümleyi defterlerine yazdırıyorum yazma sırasında arada gezerek yazım yanlışı yapanları düzeltiyorum.yazmayı bitirenlere de tahtada okuma yaptırıyorum. ev ödevi olarakta günlük tahtaya yazdığımız 12 satırlık metini fotokopi olarak plastik dosyalarına(her öğrencime plastik dosya aldırdım okuma dosyası diyorum ellerinde sürekli kaynak) delerek takıyorum ve bir köşesine not olarak en son verdiğim fotokopiyi defterlerine yazmalarını ve öncekilerde dahil okuma çalışmaları yapmalarını istiyorum. sistemi bu şekilde bütün harfler bitene kadar devam ettiriyorum ve Bir kaç öğrenci dışında hepsi 15 tatile ellerinde hikaye kitaplarıyla gidiyorlar. tavsiyem kendinize özgü yönteminiz olsun çeşitli kaynaklardan ne bulursanız denemeye kalkmayın hem siz hem de öğrenciler boğulur siz ra hecesini a ra diye verirsiniz başkası li ra diye başkası o ra diye verir öğrenci bir tanesinde kavrasın ama tam kavrasın hepsini vermeye çalışmayın.
Düzenleyen kahraman1520 - 09-Kasim-2009 Saat 21:29
Metin hocam, söylediğiniz şeyleri aynen yaptım ama ben de ekstra pano falan çıkmıyor ne altta ne üstte ...sadece yan tarafta kullanamadığım duygu simgeleri sırıtıyor..Hatice hocamın dediği a harfi de yok.. bulamadım anlayacağınız...çok ta önemli değil..belki bilgisayarımın kullandığı proğramlarla alakalı .... neyse yine de teşekkürler..
Hocam bu yazının sağ üst köşesinde ALINTI yazan yere tıklayın...
Çıkan penceredeki tüm yazıları silip yazınızı yazın.Daha sonra yazınızı cntr+A ile seçerek üst taraftaki seçenekler ve yan taraftaki simgelerden yazınızı değiştirin..
Boş bir zamanınızda TÜRKÇE ÖĞRETMEN KILAVUZ kitabını Lütfen bir inceleyin.. Burada sorduğunuz ve ileride soracağınız TÜM SORULARIN cevapları var.. Hatta *el* ele* at*ata* kelime ve heceleri nasıl verilmiş tek tek yazıyor.. Gerçekten harika bir klavuz..
Ayrıca unutmayın en büyük rakibiniz STRESS..
Yarın VELİ TOPLANTISI yapacağım.Davetiyeye 2 farklı saat yazdım.İstediğiniz saatte ama mutlaka gelin,yazdım.Ayrıca*Toplantıda para talep edilmeyecek* diye not düşdüm..
OLDUĞU KADAR OLUR.. SİZ GEMİNİN MOTORU VE DÜMENİSİNİZ... Gemi bir iki kırıkla veya delikle gider..AMA MOTORSUZ GİTMEZ..
Sağlığınıza dikkat edin.Bol bol gezmeye gidin.Kendinize yeni kıyafetler alın.Çevreye karşı güler yüzlü olun.Asla SINIFIM ÇOK KÖTÜ demeyin.Kafanız çok bozulursa çıkın sınıftan,bir tur atıp gelin.
KPSS ye hazırlanan FİZİKÇİ ve BİYOLOJİ mezunlarını düşünün.(atanma oranları 50.000/1)
Arkadaşlarınıza yemek ısmarlayın.Evde iseniz yemeğe davet edin.. Para ve Pul koleksiyonuna başlayın.(ben 24 yıldır yapıyorum ve 3 yıldır satışa da başladım ,ama reklam olur diye buraya yazmayacağım. )
bende bugunlerde n sesını verıyorum ... şuan ıyı gıdıyoruz dıyebılırız bır öğrencım dısında... her hafle ılgılı çigzi fim sunusu ıkı tane müzikli slayt ve harfın yazılısını gösterdıkten sonra yazmaya baslıyoruz ve sonrası metin çalışmalrı...
bunları yaparken ıkı gunde bır velılere toplu mesaj atıyorum veya mektup yazıyorum ...velı zıyaretleıne basladım ... hergun bırının evıne gıdıyorum(öğle yemeği de aradan çıkıyor:))... bu iş velisiz olmaz ... bol bol sunu ve bol bol okuma ... dikte fazla yapamıuorum ama ebere okuyup okumadıklarını ögrenebılmek için en ıyı metot...
hatice 21 hocam, dikte çalışmasını ben söylüyorum onlar yazıyor.. genelde kelime olarak yazdırıyorum.. çok zorlananları tahtada harf harf söyleyip yazdırıyorum..
merhaba arkadaşler bugün de bizlerrrrrrrr ela-lale-talat kardeşler ve faaliyetleri ile uğraştık.Bir de on kasım törenini n sorumlusu ve hazırlayıcısı olarak bol stresli bir gün geçirdim.Kasabada olduğumuzdan tören meydanda oluyor.Çok heyacanlıyım umarım ATA mızı layıkı ile anmamıza katkım olur.Durumu yarın paylaşırımÇünkü'MUTLULUK PAYLAŞTIKÇA ARTAR;HÜZÜNVE ACI PAYLAŞTIKÇA AZALIR.'Herkese kolay gelsin!
mutluluk paylaştıkça çoğalır,acı ve hüzün paylaştıkça azalır! SBB
deneme yapıyorum 1 2 3 1 2 ..yok metin hocam yok ...yazımı değiştireceğim hiç bir menü gözükmüyor ..ben bu sevdadan vaz geçtim. böyle silik küçük ve duygusuz yazmaya devam
arkadaşlar i sesi ve 5 fire ile derse devam ettim.müfettiş amcalar bizdelerdi.adam resmen otomatiğe bağlanmışgibi istedide istedi ve bir liste verdi teftişte bunlara bakacağım diye.1 ders saati durdu.öğrencilere tek tek ses ve kelime sordu.resim beden h.bilgisi matematikten işlenen konularla ilgili çocuklara soru sordu.
aslında 1 fire ile ses ve kelime işinin tamam olduğunugörmek mutlu etti devam "pınar "doğru yoldasın dedim.kimse canınızı sıkmasın arkadaşlar
zümrem ile eksikleri tamamlayacağız artık öğle arası.ben eve iş getirmem.oğlum var 3 yaşında.
öğrencilerim iyileşse daha mutlu olacağım.
sağlık önemli hatice hocam.stres yapma
metin hocamın dediği gibi vakti gelince her çocuk okur.
Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma