Gördüğüm kadarı ile bazı şeyleri yanlış yapıyorsunuz. Küçük e ile büyük e birlikte verilmez. Daha doğrusu verilmemeli... Şöyle ki:
Büyük E'yi vermek için ( a) sesini verilene kadar beklemelisiniz. a sesi verlinece "ela" kelimesi türetildiğinde çocuklara açıklama yapılmalıdır. renk olarak yazacaksak "ela"; isim olarak yazacaksak "Ela" olduğunu onun için E nin yazımı bu arada verilmelidir. Bu arada insan isimlerinin büyük yazılması gerktiği cümle başının büyük olduğu gibi başta anlmasalar da zamanla anlayacakları tekrarlar yapılmalıdır.
merhaba arkadaslar ben dısıplın sorununu haftanın enlerı davranıs cıceklerı ve gul bahcesı olayıyla cozmus bulunuyorum soyle acıklayayım her hafta haftanın enlerını secıyoruz onlara bır arma verıyorum haftanınj en calıskanı falan dıye
bırde davranıs cıcegı yaptın olumlu davranıs yapanlara yıldız asıyorum yıldız almak ıcın cırpınıyorlar ve guzel yazı panosu yaptım gullerden guzel yazı yazana yaprak asıyorum bende etkılı oldu ama uygulamak ve hazırlamak bıraz zaman alıcı ben aksam larımı bunlara harcadım ama sınıfım cok hos oldu rengarenk. ben boyle yapıyorum gerısı sıze kalımıs fıkır olsun dedım
aa bıde ceza olarak tenefuse cıkmama yıldız alma cezası verıyorum
benım de bır sorum olacak ben bugun sınıfımda 5 ogrencıme grup yapıp el, ele,el ele verdım 3 ogrencıme el verdım 3 kısı ye e ve l verdım 2 kısıye hıc bısey vermedım cunku bıraz sorunlarımız var ben resmen bırebır egıtım yapıyorum ama daha sonrakı zamanda bu nasıl olur bılemıyorum butun sınıfı aynı kelımede toplayabılır mıyımkı yoksa boyle dewam mı etmelıyım ama cok yorucu ona onu ver buna bunu ver ayrı ayrı fotokopı cek falan ooo.ne yapmalıyım tavsıyelerınınz nelerdır acaba yanlıs bır yoldamıyım????
bilimsel 72 arkadaşıma katılıyorum. büyük harflerin verilmesi onların zamanı gelince olmalı. yani siz özel isim verdiğiniz zaman özel isimlerin büyük harfle yazıldığı söylenerek kavratılmalı ve öğretilmelidir. aksi halde amaca eremeyiz.
mesela ben yarın 16.10.2009 la hecesini kavratıp ela ve lale yi vereceğim. bu esnada büyük e ve zaman kalırsa büyük l vereceğim. amma büyük l ye zaman kalmaz büyük ihtimalle. amma kavratacağım...
Hatice öğretmenim,sınıf sayınız yanlış saymadıysam 13.Bu sayıya göre konuşuyorum.Öğrencilerin farklı seslerde olması çok uygun değil.Belirtiyorum sayı bu ise.Hem size zor olur.Tavsiyem ileride olan 5 öğrencinizi gerekirse 2,3 gün daha bekletin 3 öğrencinizide ilk 5 öğrencinize yetiştirin.Geri kalanlar zamanla yetişir.
ben bugün ele yi ve el eleyi verdim.60 a ykın sınıfımda canım çıkıyor desem yeridir.disiplin sorunu çok çok fazla beni kesinlikle dinlemiyorlar.dinleyen çok az öğrenci var.bütn gün ele yi işledik resmen el ele ye gelince koptu ip boşuna çabalamışım sanki bütün gün.el'e ele diyenler ele ye el diyenler,ele gördükleri her yerde el ele diyenler...ne yapacağım akıl verin lütfen
arkadaşlar matematik çalışma kitabından bahsediyorsunuz.bize rakamları eğik verin diyor 1 okutan bazı arkadaşlar .çalışma kitabı ise dik .sizler nasıl bir uygulama içindesiniz.dik rakam mı eğik rakam mı vereceğiz.
benım de bır sorum olacak ben bugun sınıfımda 5 ogrencıme grup yapıp el, ele,el ele verdım 3 ogrencıme el verdım 3 kısı ye e ve l verdım 2 kısıye hıc bısey vermedım cunku bıraz sorunlarımız var ben resmen bırebır egıtım yapıyorum ama daha sonrakı zamanda bu nasıl olur bılemıyorum butun sınıfı aynı kelımede toplayabılır mıyımkı yoksa boyle dewam mı etmelıyım ama cok yorucu ona onu ver buna bunu ver ayrı ayrı fotokopı cek falan ooo.ne yapmalıyım tavsıyelerınınz nelerdır acaba yanlıs bır yoldamıyım????
Bıraksam okumaya hemen geçecek öğrencilerim var..Hepsini aynı seviyede tutmazsanız sonradan önden giden sıkılır geriden gelen daha çok çabalar..Orta yolu bulmanızı tavsiye ederim..Ben iyi öğrencilerimi öğretmen yapıp öğrenci veriyorum..İnanın öğrenci öğrencinin dilinden daha iyi anlıyor.
ben bugün ele yi ve el eleyi verdim.60 a ykın sınıfımda canım çıkıyor desem yeridir.disiplin sorunu çok çok fazla beni kesinlikle dinlemiyorlar.dinleyen çok az öğrenci var.bütn gün ele yi işledik resmen el ele ye gelince koptu ip boşuna çabalamışım sanki bütün gün.el'e ele diyenler ele ye el diyenler,ele gördükleri her yerde el ele diyenler...ne yapacağım akıl verin lütfen
hocam aynı sorun bende de var...ben de bugün eleyi verdim maalesef el eleye zaman kalmadı...
el görünce el ele diyorlar hiç söylemediğim halde büyüklerinden duydukları için...
ama bu hep böyle gitmeyecek...sabır sabır sabır...
zamanla düzelecek göreceksiniz...
sadece sabredelim...
zaten ilk grubu verince ikinci gruba geçince işin mantığını öğreniyorlar genel olarak...
disiplin sorunu için altın öğrenci panosu ve davranış panosu yaptım..
ödevini yapmak gibi sorumluluk davranışı kazandırılması gereken kazanımlar altın panosunu,
ahlak edep terbiye ve temizlik için ise şimdilik davranış panosunu kullanıyorum..
ileriki haftlarda her sene yaptığım gibi haftanın en çalışkan öğrencisi ve haftanın en temiz öğrencisi uygulamsı yapacağım..selamlar...kolay gelsin...
Merhaba arkadaşlar öncelikle herkese çok faydalı olabilecekleri bir eğitim öğretim diliyorum.Ben e sesini verdim sonrasında ise l sesini verdim şimi el,ele kavratmaya çalışıyorum ancak hala e sesini yazarken hata yapanlar yani belirlenen standartların altında yazanlar var,sizce ben bunun için ne yapmalıyım bu gün not aldım onları tekrardan e sesi vermeyi düşünüyorum,siz neyi tavsiye edersiniz arkadaşlar..
Bir ses üzerinde gereğinden fazla durursanız daha da kötü yapmaya başlıyorlar.Ben bir öğrencim bi kere güzel yazdı mı ikinciyi istemiyorum..harfi diğer hecelerle veriyorum..Birden düzelmez yazılar zaman diyelim..Fazla üstünde durmayın e sesi sürekli çıkacak karşılarına..Hece içinde çok daha güzel yazıyorlar.
arkadaşlar matematik çalışma kitabından bahsediyorsunuz.bize rakamları eğik verin diyor 1 okutan bazı arkadaşlar .çalışma kitabı ise dik .sizler nasıl bir uygulama içindesiniz.dik rakam mı eğik rakam mı vereceğiz.
Değerli hocam;
70 derece eğik olarak verilecek..
not,yeni gelen arkadaşlar formu boş bir zamanda baştan başlayıp okursa çok faydalanacaklarını sanıyorum.Sordukaları ve SORACAKLARI pek çok sorununcevabı var..
ben bugün ele yi ve el eleyi verdim.60 a ykın sınıfımda canım çıkıyor desem yeridir.disiplin sorunu çok çok fazla beni kesinlikle dinlemiyorlar.dinleyen çok az öğrenci var.bütn gün ele yi işledik resmen el ele ye gelince koptu ip boşuna çabalamışım sanki bütün gün.el'e ele diyenler ele ye el diyenler,ele gördükleri her yerde el ele diyenler...ne yapacağım akıl verin lütfen
hocam aynı sorun bende de var...ben de bugün eleyi verdim maalesef el eleye zaman kalmadı...
el görünce el ele diyorlar hiç söylemediğim halde büyüklerinden duydukları için...
ama bu hep böyle gitmeyecek...sabır sabır sabır...
zamanla düzelecek göreceksiniz...
sadece sabredelim...
zaten ilk grubu verince ikinci gruba geçince işin mantığını öğreniyorlar genel olarak...
disiplin sorunu için altın öğrenci panosu ve davranış panosu yaptım..
ödevini yapmak gibi sorumluluk davranışı kazandırılması gereken kazanımlar altın panosunu,
ahlak edep terbiye ve temizlik için ise şimdilik davranış panosunu kullanıyorum..
ileriki haftlarda her sene yaptığım gibi haftanın en çalışkan öğrencisi ve haftanın en temiz öğrencisi uygulamsı yapacağım..selamlar...kolay gelsin...
hocam bu davranış panosu bu kadar kalabalık sınıfta işe yarar mı? ilk hafta çikolata 2. hafta diye verdim ben ödevlerini yapana güzel yazana falan.ama yok işe yaramadı benim sınıfta
Metin Öğretmenim tavsiyeleriniz için teşekkür ederim, ben de aynı kanıdayım, aslını istersenizistek uyandırılamayan hiçbir öğrenme öğrenme olamaz. Bundan sonra defterlerine biraz daha ağırlık vermeyi düşünüyorum. Bu gün neler yaptım: "l"sesi üzerinde durdum isteyen arkadaşlar verdiğim linkten faydalanabilirler : !.DİKKAT.! Linki görebilmek için GİRİŞ Yapın yada ÜYE OLUNUZ.Lütfen Ayrıca "l" sesine "e" sesinin eklenmesi ile oluşan "el" "ele" kelimelerini de verdim,ama henüz pekişmedi yarında "el" ve "ele" üzerinde duracağım. Hatice öğretmenim her sınıfta olduğu gibi benim sınıfımda da öğrenme hızından kaynaklanan farklılıklar var ortalama bir hızla uçurumlara müsade etmeden ilerlemeye çalışıyorum ben,umarım iyi olur..
arkadaşlar ben "a" dayım ileride mi gidiyorum acaba.yazanlar var yazamayanlar .koza yayınlarını okutuyorum.Koza'nın planında bu hafta "T" yi de vermiş.
arkadaşlar bende el ve ele yi verdim. yarın le bulduracağım ve elle ve elele yi vermeyi düşünüyorum.. benim sınıfımda da bazı öğrenciler geriden geliyor.
hatice hocam bende sizin gibi geriden gelen bir kaç öğrencime özel davranıyordum.. ama bugün yanlış yaptığımı anladım.. bir grup önden gidiyor diğer grup geriden sınıfta bir bütünlük olmuyor.. bir de önde olanlar diğerlere tembel falan gibi laflar söylemişler.. bu çocuklar arasında çok olumsuz oluyor.. o yüzden sınıfı aynı seviyeye getirmeyi düşünüyorum..
sınıfta disiplin için haftanın en uslusu ve en çalışkanını seçiyorum.. hafta boyunca en çok yıldız alan ve en uslu duran öğrencilere hediye veriyorum.. ben de çok işe yaradı..
bir de bilgi teknoloji sınıfında bilgisayarla oynama sözüm var.. en çok hoşlarına giden bu oldu aslında.. sınıf gün boyu sessiz durursa ertesi gün bilgisayar dersi var diyorum.. konuşma diye bir birlerini uyarıyorlar..
Kendinize,sinirlerinize ve öğrencilerinize sahip çıkın.. Moralinizi bozmayın.. Daha yolun başındasınız,daha ne kalleşlikler,ne iftiralar(Allah Korusun)ne aldatılmalar,ne zümreler,ne idareciler,ne veliler,ne müfettişler,ne muhtarlar,ne ilginç olaylar göreceksiniz..
Ve hepsi birer anı olarak arkada kalacak ve hayat hep güzel olacak..
Talha hocam bilir,ben oruçlu i.okulunda başladım ilk göreve.. İlçeye sadece ayda 1 defa araba vardı ve 3,5 saat sürüyordu ilçe ile köy arası.. Elektrik su telefon.(tuvalet)..yok..!! 1940 lı yılları yaşıyorlardı..(Biraz düzelse de hala öyleymiş şu an,harunongel adlı değerli üyemiz hala o okulda..)
Neyse, sitede bazı arkadaşlar zorlanmışlar,morallerini bozmuşlar..Bu olaylar beni çok üzdü,duygulandırdı..
Önemli olan siz ve sizin sağlığınız.Korkmayın,yarın 15.kez 1.sınıfta okutsanız aynı heyecan ve korkuyu yaşayacaksınız(ki yaşamalısınız da)
Sizlere güzel bir dosya sunuyorum.
BELİRLİ GÜN VE HAFTALAR.
Şiirler,yazılar.. Full program.. Umarım işinize yarar..
Evet geleneksel olarak günlük buraya sınıftaki çalışmamı özet geçiyorum;i böylelikle hem arkadaşlarımın çalışmaları hakkında fikir ediniyorum hemde kendi çalışmalarımı aktararak belki yaptığım eksik ya dayanlış olan davranışlar konusunda tavsiye alıyorum,ve şunu çok iyi biliyorum ki bilmemek değil ayıp olan öğrenmemekte ısrar etmek asıl ayıp. Bu gün bi masal kitabım vardı evimde onu sınıfa götürdüm ve ilk des masal okudum masalda serçe kuşundan bahsediyordu serçe kuşunun sesini taklit edip masalı ilgi çekici kılmaya çalıştım,sonra karakterlerde ses tonumu değiştirdim ve masalı resmen yaşıyormuş gibi oldular, şiddetle tavsiye ediyorum arkadaşlar çok eğleniyor sınıfa motive oluyorlar.. dün buradada paylaştığım çalışma kağıtları vardı onları kontrol ettim,bazıları yapmamıştı,olsun dedim sende hafta sonu canın istediğinde yaparsın :) . Tahtaya yazı defterlerinde ki çizgileri aynı renklerde çizerek önce sarı renkli bir "e" hemen ona bitiştirerek bir "l" yazdım tek tek sesleri sordum bildiler birleştirebiliyorlar,tanıyorlar.Tahtadaki "el" kelimesini ben kendilerine örnek yazmadan defterlerine yazmalarını istedim bir çoğu yazdı yaygın olarak rastladığım tek eksik harflerin istenilen düzeyde eğik yazılmamasıydı,ama olsun buna şükür. Haaa unutmadan bazı çocuklara ise sadece bir tane yap yada bir sıra yap güzel olsun dedim,onlar özenerek yaptıklarında yapabildiklerinin farkına varıp -bir sıra daha yapabilirmiyim. dediler. Son olarakta bu gün parmak kaldırarak konuşmayı teşvik etmek için parmak kaldırarak söz hakkı isteyen öğrencilerimin işaret parmaklarına gülen yüz yaptım, çok hoşlarına gidiyor.
dün benim öğrenciler resmen ağlama krizine girdiler..okula yeni başlayan bir öğrencim var.o ağlamaya başladı ablamı istiyorum diye..ablası yanında oturuyor hatta 1 gün boyunca oturdu ablası kalkar kalkmaz hemen ağlamaya başlıyor.
ona bakan diğer bir öğrencim de babamı isterim diye ağlamaz mı?
hem de bu öğrencim düzenli olarak ilk günden beri okula geliyor.
bir diğeri tenefüste düşmüş bacağını yaralamış.bir diğeri arkadaşına tenefüste yumruk atmış yanağı morarmış annesi geldi..
en sonunda da çocuğun birisi --küçükken havale geçirmiş -- durduk yere ağlamaya başladı.meğer sinirlenince hep böyle olurmuş.kendine vurmaya falan başladı.yüzünü tırmalamaya başladı.hiç konuşmuyor ..neden ağlıyorsun diyorum,,dudağını kilitlemiş sanki..neyse babasını aradım adam geldi...çocuk kendine çok zor geldi.öyle korktum ki bişey olacak diye...
yani dün benim için olaylı bir gündü..çok yoruldum anlatamam hala dünün gerginliği var üzerimde..
kelimelere gelince dün el eleyi verdim çoğunluğu aldı fakat bendeki öğrencilerden 7-8 tanesi türkçe bilmiyor..onlar geriden geliyor..ne yapacam bilmiyorum..böyle kalacakta zamanla uyum sağlayacaklar mı acaba..?
ben dün genel bir tekrar yaptım el ele, elle, le, ele, e ve l seslerini ezbere yazdırmaya çalıştım. ilk defa yaptığımız için bocaladılar. zamanla alışırlar.
teacher hocam ben yaşadıklarınızı 1 ay önce yaşadım(sinir krizi) imkanım vardı sınıfı değiştirdik düzelmişti öğrenci taki düne kadar! krize girdiğini gördüm. zor toparladık.
türkçe bilmeyenlere gelince öğrenirler hocam merak etmeyin. kolay gelsin herkese
arkadaşlar bnm bi sorum var sizlere.sınıflarımızda bulunması gereken panolar nelerdir?Atatürk köşesi,mevsim şeridi dışında,ne bilim boy ağırlık grafiği mesela şart mıdır?bu konuda yardımınızı bekliyorum...
merhaba arkadaşlar, ben dün l , e , el, ele, el ele, elle ve le yi küçük kağıtlara yazıp bir poşete koydum. Bir çoğunuzun bildiği tombala oyununu oynadık. tombala çekerken " gözlerini kapat, sesli oku" gibi yönergeler verdim. çok eğlendiler. çeken tahtaya yazarken, diğerleri de deftere yazdı. Yazamayan bir kaç kişiye yardımcı olduk. tavsiye ederim.
Kendinize,sinirlerinize ve öğrencilerinize sahip çıkın.. Moralinizi bozmayın.. Daha yolun başındasınız,daha ne kalleşlikler,ne iftiralar(Allah Korusun)ne aldatılmalar,ne zümreler,ne idareciler,ne veliler,ne müfettişler,ne muhtarlar,ne ilginç olaylar göreceksiniz..
Ve hepsi birer anı olarak arkada kalacak ve hayat hep güzel olacak..
Talha hocam bilir,ben oruçlu i.okulunda başladım ilk göreve.. İlçeye sadece ayda 1 defa araba vardı ve 3,5 saat sürüyordu ilçe ile köy arası.. Elektrik su telefon.(tuvalet)..yok..!! 1940 lı yılları yaşıyorlardı..(Biraz düzelse de hala öyleymiş şu an,harunongel adlı değerli üyemiz hala o okulda..)
Neyse, sitede bazı arkadaşlar zorlanmışlar,morallerini bozmuşlar..Bu olaylar beni çok üzdü,duygulandırdı..
Önemli olan siz ve sizin sağlığınız.Korkmayın,yarın 15.kez 1.sınıfta okutsanız aynı heyecan ve korkuyu yaşayacaksınız(ki yaşamalısınız da)
Sizlere güzel bir dosya sunuyorum.
BELİRLİ GÜN VE HAFTALAR.
Şiirler,yazılar.. Full program.. Umarım işinize yarar..
ARKADAŞLAR DÜN SON SAATTE VELİLERİM GELDİ,SINIFI BAŞTAN AŞAĞI CAMLAR DA DAHİL OLMAK ÜZERE CİF LE VS. TERTEMİZ ETTİK.SONRADA BİRLİKTE KISIR (SARMAİÇİ)YAPTILAR.ÖĞRETMENLER ,ÇOCUKLAR VE VELİLER BİRLİKTE YEDİK..BU GÜNDE SAAT 13-15 ARASI OKULDAYDIM.DİĞER ŞUBENİNDE ÖĞRENCİLERİNİ ÇAĞIRDIM,GELEN GELDİ,HIZLI BİR TEKRAR YAPTIK.VE ARDINDAN VELİLERİN GETİRDİĞİ İKRAMLARI8ÇAY BİZDEN)BEREBER YEDİK..
teacher hocam resmen aynı kaderi yaşıyoruz...ben de de 3 tane durmadan ağlayan öğrencim var.biri allahtan 2 haftadan sonra bıraktı ağlamayı ama 2 si her sıkıştığında başlıyorlar ağlamaya.mesela el ele yazın diyorum defterlerine yazamıyor başlıyor annemi özledim diye bağırmaya...
dün elle yi verdim.çok zorlandım.pazatesi karışık işleyeceğim tekrar amaçlı birde rakamlardan 5 i vereceğim.a ya salı geçerim heralde :(
Arkadaşlar elimde olan slaytlardan bir arşiv hazırladım.Başta okul-veli-anne-... olmak üzere çok çeşitli ve hoş slaytlar.Mutlaka bildiğiniz vardır ama,bilmediğinizde olabilir..
merhaba arkadaşlar bende birşeyler yazmak istedim.eşim aslında 1.sınıf okutuyor ama bende onun takip edip yardım ediyorum.bazen sizlerde okutuklarımı ona aktarıyorum.eşimde a sesini yeni verdi.
geçen hafta e,l,el,le,ele gibi harf ve sözcüklerden sınıf sayısı kadar yazdık.eşim hülya69 arkadaşında yaptığı gibi poşetlere koydu.her biri bunlardan birini çekti ve okudu.sonra mesela ahmet sen gel ayşe dedi.birininki e diğeri le birleştirin ele.sonra ahmet sen gir fatma sen gel.diğerek hepsini birleştitdi.sonra a yı verince içine onuda attı devam etti.
başka bir etkinlik ise kortonlara el ,ele,elle vs.karışık aralıklarla yazdık duvara yapıştıp karışık sordu.hepsini tam okuyana şeker verdi.bugünde metinleri kartona yazdık pazartesi okutacak eşim.
bu arada nurhan uz diye bir site var.bayan harika çalışma yaprakları ve slaytlar hazırlamış.ordaki metinlerden ve etkinliklerden yararlanabilirsiniz.
Değerli arkadaşlar, daha önce bu siteden e ve l seslerinin harf kartlarını bulup indirmiştim ( hem eğik yazı, hem de kitap harfleri olan) ama diğerlerini blmıyorum yardımcı olursanız sevinirim.
merhabalarrr bendeki son durum lale ve ela el ele tutuştu lale de aldılar.tombala oyununu oynattım bende ,renkli küçük kartonlara yazdım sırayla herkese okuttum,10 tanesi ne göstersen söyledi 17 öğrenci karıştırdı.renkli balonlar aldım birde her balona ayrı heceler,kelimeler yazdım okuyanlara verdim balonları çok mutlu oldular ,evlerine giderken bilemeyenlere de verdim balon acımasızlığın anlamı yok .yarın da t sesine geçerim umarım.birde küçük yapışkan süsler aldım güzel yazanın defterine hemen yapıştırıyorum,yazıları gerçekten çok güzel ,bazıları hattat gibi sanki rayına oturuyor sınıf ,umarım sizlerdede durum böyledir sevgilerleee
17 öğrenciden oluşan seçme(! ) bir sınıfım var yarın t sesini vermeyi düşünüyorum ama 3 kişi dışında tık yok ilk defa 1. sınıf okutuyorum resmen kendimi paralıyorum ama elde var sıfır resmen ömrümden ömür gidiyor her yolu denemeye çalışıyorum ama hala hepsini birbirine karıştırıyorlar.
17 öğrenciden oluşan seçme(! ) bir sınıfım var yarın t sesini vermeyi düşünüyorum ama 3 kişi dışında tık yok ilk defa 1. sınıf okutuyorum resmen kendimi paralıyorum ama elde var sıfır resmen ömrümden ömür gidiyor her yolu denemeye çalışıyorum ama hala hepsini birbirine karıştırıyorlar.
Değerli hocam;
O üç kişiyi tahtaya çıkar,tahtayı 3 e bölünüz..Her bir çocuk bir gurubun öğretmeni olsun.. Sıra ile (e*el*ele*el ele*ela*elle*ela el ele*lale*lele*lele el ele*ela,lale el ele*) kelimelerini tahtaya diğer öğrencilere yazdırsınlar.(buna AKRAN ÖĞRENMESİ DENİYOR)
T sesi zor bir sestir,gerekirse hafta ya geçiniz.. Moralinizi bozmayınız..
arkadaşlar ben bugün de el ele deyim.Neden bu kadar zorlandılar ki..Bazen umutsuz olurken hiç ummadığım bir öğrencinin atağı ile mulu oluyorum.Üstelik ben hem 1. sınıf okuturken ,başka bir arkadaşın öğrencisi olan 1. sınıfta okuyan oğlumla ilgileniyorum.Biraz geride olduğumuzu düşünüyorum(oğlumun sınıfıda).A ya perşembe geçmeyi düşünüyorum çünkü ezbere yazamayanlar çok.Siz ce yanlış mı yapıyorum????Herkese kolay gelsin selamlar.
mutluluk paylaştıkça çoğalır,acı ve hüzün paylaştıkça azalır! SBB
Merhab ben t sesindeyim.Perşembe günü de i sesine geçmeyi düşünüyorum.Burda yazılanları okuyunca hızlı mı gidiyorum diye düşündüm?Tabi çocuğun,velinin,çevrenin şartlarına göre değişir bu durum.Ben İstanbul merkezde çalışıyorum veliler çok ilgili, bu konuda çok şanslıyım...
arkadaşlar ben bugün de el ele deyim.Neden bu kadar zorlandılar ki..Bazen umutsuz olurken hiç ummadığım bir öğrencinin atağı ile mulu oluyorum.Üstelik ben hem 1. sınıf okuturken ,başka bir arkadaşın öğrencisi olan 1. sınıfta okuyan oğlumla ilgileniyorum.Biraz geride olduğumuzu düşünüyorum(oğlumun sınıfıda).A ya perşembe geçmeyi düşünüyorum çünkü ezbere yazamayanlar çok.Siz ce yanlış mı yapıyorum????Herkese kolay gelsin selamlar.
Öncelikle oğlunuzun yanında öğretmenini kötülemediğinizi ve geç kaldıklarını söylememeniz çok güzel(10 puan)
Ayrıca çocuğunuzu kendinizin okutmaması da çok daha güzel(10 puan daha)
Geç kaldığınız doğru.. Fakat neye göre geç..??
Bu program
anaokuluna gittiği farzedilen ,
belli bir akla ve ilgili bir aileye sahip olduğu düşünülen,normal şartlardaki sınıflara göre düzenlendiğinden geç kalmış sayılırsınız..
Ben 1996 da ve 2000 yılında şubat tatilinden sonra 1.sınıfları aldım(yani hiç eğitimsiz)Şimdiki tabirle **e**harfindan başladık ve sene sonu okumaya geçtiler..
Panik yapmayın,ilk 4-5 haftada geç kalmanız normal,yani geç değilsiniz..
İmkanınız varsa cumartesi,pazar okulu açın ve
VELİLERLE 1-2 saat ders yapın..
Veliler bir harf nasıl verilir,hangi yöne yazılır,nasıl okutulur anlarlarsa evde çocuğa daha verimli olurlar
(ben bu hafta denedim,faydası oldu)Tabii tüm bunlar acizena kendi fikrim..
Selam ve dua ile kalın..
VAKTİ ZAMANI GELDİ Mİ HER ÇOCUK(ZEKA SEVİYESİ ASLA ÖNMELİ DEĞİL) OKUR..!!
arkadaşlar ben bugün de el ele deyim.Neden bu kadar zorlandılar ki..Bazen umutsuz olurken hiç ummadığım bir öğrencinin atağı ile mulu oluyorum.Üstelik ben hem 1. sınıf okuturken ,başka bir arkadaşın öğrencisi olan 1. sınıfta okuyan oğlumla ilgileniyorum.Biraz geride olduğumuzu düşünüyorum(oğlumun sınıfıda).A ya perşembe geçmeyi düşünüyorum çünkü ezbere yazamayanlar çok.Siz ce yanlış mı yapıyorum????Herkese kolay gelsin selamlar.
arkadaşlar ben bugün de el ele deyim.Neden bu kadar zorlandılar ki..Bazen umutsuz olurken hiç ummadığım bir öğrencinin atağı ile mulu oluyorum.Üstelik ben hem 1. sınıf okuturken ,başka bir arkadaşın öğrencisi olan 1. sınıfta okuyan oğlumla ilgileniyorum.Biraz geride olduğumuzu düşünüyorum(oğlumun sınıfıda).A ya perşembe geçmeyi düşünüyorum çünkü ezbere yazamayanlar çok.Siz ce yanlış mı yapıyorum????Herkese kolay gelsin selamlar.
Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma