yanlış anlaşıldı galiba ben ses vermedim sadece çizgi çalışması yaptığımda yazılar birbirine girdi.5 ekimde vericem ilk sesi . ebru hocam biz okul açılmadan seminere gitmiştik 1. sınıf için bize 1 hafta e sesini verin demişlerdi ama zannetmiyorum bu kadar uzun verileceğini ,ilk sese 1 hafta verin diğerlerini 2 günde halledersiniz demişlerdi,galiba çocukların hızları,başarıları yönlendirecek bizi
1.İlk gün çocuklar ailelerinden ayrılmak istemeyecektir.Anlayışlı olunuz. 2.İlk gün için şekerlemeler, kolonya tutabilirsiniz. 3.Okulu gezdirip, tanıtabilirsiniz. 4.El kas hareketlerinin gelişmesi için düdük makarnayı ipe geçirtip kolye yaptırabilirsiniz. 5.Çocuklarınıza yaka kartları hazırlayabilirsiniz.İsimleri ile çağrılmak hoşlarına gidecektir. 6.Onların katılacağı bir masal anlatın.Mesela "Bir orman varmışş.Bu ormanda kuşlar cıvıl cıvıl ötermiş.(çocuklar kuş sesi çıkarsın) Sonra bir rüzgar esmiş(Rüzgar sesi çıkartsınlar) ..." Devamı sizin hayal gücünüze kalmış,kurbağalar,aslan tüm hayvanları katın. 7.Okulların ana sınıflarında kukla materyalleri genelde olur.Ama eğer yoksa basit parmak kuklalar ya da resimlerle okula gitmekten korkan bir çocuğun öyküsünü anlatabilirsiniz. (Bunlarla ilgili ayrıntılı dökümanları paylaşacağım...) 8.Çocukken en sevdiğim oyunlardan biri harflerden yada rakamlardan değişik şekiller yapmaktı.Bunu daha sonra öğrencilerimle oynadığımda da çok eğlendiklerini gördüm.Sizde e harfini verdikten sonra kulak yapıp tavşana , daireye tamamlayıp içini boyayıp top vs yapabilirsiniz.Öğrenciler bu konuda olağan üstü yaratıcılar siz bile inanamayacaksnız, ortaya çıkan eserlere:) 9. Yeteneklerinmi gösterme fırsatı verin ama ısrarcı olmayınız. ŞArkı söylemeyi özellikle kız çocukları çok severler. Bu konuda teşvik edebilirsiniz. 10. İlk hafta 2. ya da 3. gün sevdikleri oyuncakları getirmelerine fırsat veriniz. Onları tanımanıza nelerden hoşlandığını anlamanıza yardımcı olur. 11. Çocuklara isimlerinini yazılı olduğu bir kağıt verin. Ailelerinin resimlerini çizmesini isteyiniz. Eğer anne yada babasının ağzını yuvarlak çiziyorsa ona bağırıldığını gösterir. Evden dışlarda bir baba ya da anne çiziyorsa ilgisizliğin göstergesidir. Basit çizimler olduğu için aileyi tanımanız açısından size yardımcı olacaktır. 13.Hepimizin bildiği baş parmağım nerdesin oyunu parmak hareketleri ile 1. hafta için iyi bir seçimdir.Çocukların parmak kasları çalışacaktır. 14. Benim en sevdiğim ve öğreciyi ve veliyi tanımada en çok yararlandığım ise mektuptur. Velilerime öğrencilerimi anlatan bir mektup yazmalarını isterim. Onlar için önemini, çocuğun nelerden hoşlandığını, neleri sevmediğini anlatan sayfa sınırı olmayan bir mektup. Ben çok yararını gördüm:) 15.Oyun hamurları da ilk hafta için el kaslarının güçlenmesinde yararlı bir aktivite olacaktır.
alıntıdır..
Bu benim internetteki yazım:)
Alıntı sahibi benim yani:)Sınıfıma ait sitemde var:)
Sinan Hocam sorun olursa linkleri kaldırabilirsiniz.Masal çok eğlenceli:)
Bu arada bugün bende 1 rakamını verdim.Çocuklar 1 şeklini vücutları ile aldılar....Diğer sıra arkadaşı onu havada çizdi.arada gıdıklananlar falan oldu.Çok eğlendik.
Orjinalini yazan: cyasemin
arkadaşlar ya benim bi sorunum var ben çocuklara ulaşmakta zorlanıyorum ya ilkten çok yüz verdim galiba çok sessizlerdi şimdi şımardılar dizginleri nası ele alıcam masal okurken bile konuşuyolar mesela masalın içinde karga geçti hemen ben karga gördüm de bilmem ne de gibi kargayla ilgili bütün bildiklerini anlatıyolar. sanırım ilkten yanlış yaptım çok üzgünümm :(( hayat bilgisiine başlayım dedim :((( olmadı inanır mısınız fotoğraflara bakıp da yorum yapan 5 öğrenci çıktı gerisi dinlemedi bile bağırmaktan sesim kısıldı:(( artık ben de beni çok üzdünüz ufak ufak cezalar vermeye başladım bu işi güzellikle nası yapabilirim.
Bu ilk başlarda olur.Bende de benzer sorunlar var. 7 yaşında çocukların maşallah her konu ile ilgili anısı var:) Ben sadece öyle olduğu zaman tabiri caizse tiyatro yapıyorum:).Komiklik yapıyorum yani:)Bağırınca olan bana oluyor çünkü...
Bir de sürekli masallara her şeye toplu olarak katılmalarını sağlamaya çalışıyorum:)
Ama inanın çok zorlanıyorum.Başlarda bu normal. Biz 6 zümreyiz aynı durumdayız....
hocam 1 hafta demeyelim de tüm öğrenciler e sesini tanıyıp yazana kadar bu seste kalmaya devam edin derim..aslında 1.grup harflerin tümünde uzun zaman harcamak gerek...ilk heceler ilk kelimeler oluşacak çünkü..cocukların olayın mantıgını iyice kavramaları gerek..ama 2.gruptan sonraki harflerde rahat ederiz diye düşünüyorum..ayrıca 1.sınıflar konsuusnda cok cok tecrübeli bir arkadasım bana ısrarla önce 8 sesli harfi ver diyor sonrada sessizleri verirken mutlaka her harfte hece tablosu oluştuttur diyor..kısa sürede cok iyi bir sonuc alıcaksın diyor...ama ben acıkcası bu fikre cok sıcak bakmıyorum....siz ne düşünürsünüz bilmiyorum..
emel hocam anlamadım o arkadaşınızın takdiğini...hece tablosunu nasıl oluituracaz çok fazla hece oluşacaktır.çocuklarla birliktemi oluşturacaz bu tabloyu yoksa kendimzmi?
le la li lı lo lu lu lü gibi sonra al el ıl il ol öl .....şeklinde her sessiz harf verdiginde bunu yaptırmış defterlerine bir kaç sesiz harf sonra cocuklar kendi kendilerine yapmaya baslamışlar.hadi hece tablosu yapalım diyormuş ve cocuklar kendileri yapıveriyomuş
dilsel hocam benim aklımda bazı fikirler var kısaca şöyle sıralayım..
- mevsimler köşesi( mevsimler şeridi demiyorum çünkü alışık oldugumuz şablonu yapmıycam mesela kış mevsimi için pamuktan bir kardan adam yapıcam altına da ayları yazıcam.)
- haftanın günleri tablosu( tren vagonları şeklinde yapıcam sanırım)
- haftanın öğrencisi tablosu
- elma ağacı( üzerinde öğrencilerin gelişimine göre kızaran elmalar olacak)
- Atatürk ağacı( sıradan Atatürk köşesi yerine ağacın dallarına Atatürkün resimlerini koyucaz)
- hece tablosu
- andımız
- ses takvimi( her sayfada öğrendigimiz sesler olacak çevirdikçe işledigimiz sesi görücez)
- hava durumu tablosu..gibi şimdilik aklıma bunlar geldi:))
elifsu ve mavimelek arkadaslarım sizin tavsiyelerinize uymayı düşünüyorum.peki bir ses için ne kadar zaman ayırmak gerkiyor?3 sders saati,5,7....gibi?
ebru hocam öğrencilerinizin seviyesine göre gidin benim öğrencilerimin çoğu ana sınıflı çıkışlı o yüzden çok zorlanmıyorum..diğer dersleri işliyorum yönergeleri dinledikten sonra yapıyorlar..türkçe dersi zaten hafta da 12 saat 12 saat yetiyor e sesi için küçük e yi verdim 3 gün yazdık sonra büyük e yi beraber verdim onu da yaptılar yarın da birleşik e yi vereceğim ama devamlı değil ikili ya da üçlü sadece birlşetirmeleri öğrensinler gerisi zaten gelir..
yanlış anlaşıldı galiba ben ses vermedim sadece çizgi çalışması yaptığımda yazılar birbirine girdi.5 ekimde vericem ilk sesi . ebru hocam biz okul açılmadan seminere gitmiştik 1. sınıf için bize 1 hafta e sesini verin demişlerdi ama zannetmiyorum bu kadar uzun verileceğini ,ilk sese 1 hafta verin diğerlerini 2 günde halledersiniz demişlerdi,galiba çocukların hızları,başarıları yönlendirecek bizi
dilsel hocam benim aklımda bazı fikirler var kısaca şöyle sıralayım.. - mevsimler köşesi( mevsimler şeridi demiyorum çünkü alışık oldugumuz şablonu yapmıycam mesela kış mevsimi için pamuktan bir kardan adam yapıcam altına da ayları yazıcam.) - haftanın günleri tablosu( tren vagonları şeklinde yapıcam sanırım) - haftanın öğrencisi tablosu - elma ağacı( üzerinde öğrencilerin gelişimine göre kızaran elmalar olacak) - Atatürk ağacı( sıradan Atatürk köşesi yerine ağacın dallarına Atatürkün resimlerini koyucaz) - hece tablosu - andımız - ses takvimi( her sayfada öğrendigimiz sesler olacak çevirdikçe işledigimiz sesi görücez) - hava durumu tablosu..gibi şimdilik aklıma bunlar geldi:))
emelçelik hocam mevsim şeridi konusunda bende aynı fikirdeyim. haftanın günlerine aynı şekilde vagon halinde harfleri ve sayılarıda ekleyebiliriz. haftanın enlerini de planlıyorum. en düzenli en uslu en gayretli vs...nette araştırıyorum değişik ilginç bişeyler bulabilirmiyim diye. arkadaşlar düşüncelerinizi bekliyoruz.teşekkürler.
arkadaslar bugun e sesine yönelik çizgi çalışması yaptım...gayet basarılı gecti:) yalnız çocuklar yaparken çizginin yapılış yönüne cok dikkat etmek gerekiyor.ama gösterince sorun kalmıyor...ödev olarak da bol bol çizgi çalışması verdim..pazartesi günü deftere geçmeyi planlıyorum...aldıgım dönüte göre de uygun zamanda e sesine gececegim..
arkadaslar bende 1 hafta boyunca suretklı cızgı yaptırdım.dun 1 sayısını verdım.bugun yzdırdım.ve resımler ıcınden sadece 1 tanesını boyama etkınlıgı vrdı onları yaptırdım herkesssss yapabıldı.ayrıca fon kartonlara 1 cızdırıp uzerıne makarna sehrıye mercımek yapıstırıp cercewe yaptılar.cok hos oldu ve cok mutluydular.butun sayılarda bunu yaptıracam.pazartesıye e ye benzer cızgı verıcem.elımdıkı setın butun cızgılerını hafta sonu yapın dedım.pazartesı herkes dıs fırcasını getırecek.dıs fırcalıcaz hepp beraber. 23 ogrencıme de e ve l sesını verdım.ama sankı ezbere okuyolar .acaba normal mı fıkırlerınızı beklıyorum.ayrıca 10 ar 10 ar saydırma yaptırdım.hepsı saydılar.1 er 1 er de sayabılıyoruz.ama cızgılerde hala sorunlar var.1 ogrencım sayıları ısmını hepsını tersten
yapıyor.ne yapmalıyım.
kolay gelsınn herkese ama ben cok yorruluyorum.hıc oturamıyorumm..........
ARKADASLAR REHBERLIK ETKINLIKLERI ILE AYNI OLAN YILLIK PLAN BULAMADIM.1.KAZANIM SINIF ARKADASLARINI,OGRETMENLERINI,YONETICI VE DIGER CALISSANLARI TANIR OLACAK ELINDE OLAN VARSA GONDEREBILIR MI.YILLIK PLANI BULAMIYORUM.TESEKKURLER
hatice21 birkere tesadüf dünyaya gelmedik. 2. birinci sınıflarda büyük çaplı defterler kullanmak sakıncalı, kenarlar bükülebiliyor, defter yıpranıyor, ayrıca çocuk her zaman yeni bir sayfaya geçmek ister. o yüzden küçük ebatlı ve az sayfalı defterleri kullanmanızı tavsiye ediyorum.
arkadaşlar ben e ve l harfini verdim.matematikte de küre ve prizmayı verdim.prizma çeşitlerini de adlarıyla ayırt edebiliyorlar.(üçgen prizma,kare prizma gibi).hayat bilgisinde de bugün duygularla ilgili konuyu işledik.şu an problem yok.umarım böyle devam ederizzzz
1.sınıflar konsuusnda cok cok tecrübeli bir arkadasım bana ısrarla önce 8 sesli harfi ver diyor sonrada sessizleri verirken mutlaka her harfte hece tablosu oluştuttur diyor..kısa sürede cok iyi bir sonuc alıcaksın diyor...ama ben acıkcası bu fikre cok sıcak bakmıyorum....siz ne düşünürsünüz bilmiyorum..
Bu teknik bence çok mantıklı, sonuçta okuma-yazma bu noktaya gelip dayanıyor . Açık ve kapalı heceleri oluşturabilen çocuk okuyor....yazıyor..Ben denesem mi acaba ? arkadaşlar deneyen var mı? ne diyorsunuz?
arkadaşlar ben e ve l harfini verdim.matematikte de küre ve prizmayı verdim.prizma çeşitlerini de adlarıyla ayırt edebiliyorlar.(üçgen prizma,kare prizma gibi).hayat bilgisinde de bugün duygularla ilgili konuyu işledik.şu an problem yok.umarım böyle devam ederizzzz
Hocam,Matemetikte çok hızlısınız(maşallah),daha 4-5.sınıfların çoğu prizma çeşitlerini ayırt edemezler..
e verdim.. L yide verip,el hecesine geçecektim kii.. Zümremi bekleyeyim dedim.. Sonuçta birlik beraberlik zümreler arasında çok önemli bence..
evet önemli ama üç sınıfız bi öğretmenimizle konuştuğumuz halde o l sesini verdi biz bekledik pazartesi vercez acele etmemekte yarar var iyi ki de vermemişim daha ii oldu sadece bir öğrencim yapamıyor
e verdim.. L yide verip,el hecesine geçecektim kii.. Zümremi bekleyeyim dedim.. Sonuçta birlik beraberlik zümreler arasında çok önemli bence..
evet önemli ama üç sınıfız bi öğretmenimizle konuştuğumuz halde o l sesini verdi biz bekledik pazartesi vercez acele etmemekte yarar var iyi ki de vermemişim daha ii oldu sadece bir öğrencim yapamıyor
Hocam ben 5 sene üst üste 1.sınıf okuttum bir aralar.. Tek kural şu(bana göre)
ASLA ACELE ETMEYİN.. Veliye ve diğer okullara göra acele etmeyin..Çizgi çalışması ne kadar uzun ve VERİMLİ olursa ileride o kadar rahat edersiniz.
Baktınız ki çocuklar 5 dakikada sıkıldı,kaldırın ayağa (deve-cüce,burnunu göster vs)
bir oyun oynayın,sadece 2 dakikanızı alır..
BU SİSTEMDE SORUNU OLMAYAN HER ÇOCUK MUTLAKA OKUR,panik yapmayınız..
dilsel hocam benim aklımda bazı fikirler var kısaca şöyle sıralayım.. - mevsimler köşesi( mevsimler şeridi demiyorum çünkü alışık oldugumuz şablonu yapmıycam mesela kış mevsimi için pamuktan bir kardan adam yapıcam altına da ayları yazıcam.) - haftanın günleri tablosu( tren vagonları şeklinde yapıcam sanırım) - haftanın öğrencisi tablosu - elma ağacı( üzerinde öğrencilerin gelişimine göre kızaran elmalar olacak) - Atatürk ağacı( sıradan Atatürk köşesi yerine ağacın dallarına Atatürkün resimlerini koyucaz) - hece tablosu - andımız - ses takvimi( her sayfada öğrendigimiz sesler olacak çevirdikçe işledigimiz sesi görücez) - hava durumu tablosu..gibi şimdilik aklıma bunlar geldi:))
emelçelik hocam mevsim şeridi konusunda bende aynı fikirdeyim. haftanın günlerine aynı şekilde vagon halinde harfleri ve sayılarıda ekleyebiliriz. haftanın enlerini de planlıyorum. en düzenli en uslu en gayretli vs...nette araştırıyorum değişik ilginç bişeyler bulabilirmiyim diye. arkadaşlar düşüncelerinizi bekliyoruz.teşekkürler.
Her öğrencinin isminin yerine kulüp kartını yerleştirdim:)Çokta güzel oldu.
Çizgi çalışmarına devam.2 rakamını da verdim.ama pek te başarılı olduklarını söyleyemem. Çok çalışmamız lazım daha. Sinan Hocamızın forumda verdiği topses yayınları sitesinden seslimasallar var onlardan birini dinlettim.Sorular sordum.Resmini yaptırdım masalın.
arkadaşlar ben e ve l harfini verdim.matematikte de küre ve prizmayı verdim.prizma çeşitlerini de adlarıyla ayırt edebiliyorlar.(üçgen prizma,kare prizma gibi).hayat bilgisinde de bugün duygularla ilgili konuyu işledik.şu an problem yok.umarım böyle devam ederizzzz
Hocam,Matemetikte çok hızlısınız(maşallah),daha 4-5.sınıfların çoğu prizma çeşitlerini ayırt edemezler..
en başta tereddüt ettim tüm karıştırırlar diye ama öğrendiler.Hatta ders kitabında aşağıdakilerden hangisi üçgen prizmadır diye arayarak çalıştık.:) (ki zaten üçgen,kare gibi kavramları biliyorlardı.)
dilsel hocam benim aklımda bazı fikirler var kısaca şöyle sıralayım.. - mevsimler köşesi( mevsimler şeridi demiyorum çünkü alışık oldugumuz şablonu yapmıycam mesela kış mevsimi için pamuktan bir kardan adam yapıcam altına da ayları yazıcam.) - haftanın günleri tablosu( tren vagonları şeklinde yapıcam sanırım) - haftanın öğrencisi tablosu - elma ağacı( üzerinde öğrencilerin gelişimine göre kızaran elmalar olacak) - Atatürk ağacı( sıradan Atatürk köşesi yerine ağacın dallarına Atatürkün resimlerini koyucaz) - hece tablosu - andımız - ses takvimi( her sayfada öğrendigimiz sesler olacak çevirdikçe işledigimiz sesi görücez) - hava durumu tablosu..gibi şimdilik aklıma bunlar geldi:))
emelçelik hocam mevsim şeridi konusunda bende aynı fikirdeyim. haftanın günlerine aynı şekilde vagon halinde harfleri ve sayılarıda ekleyebiliriz. haftanın enlerini de planlıyorum. en düzenli en uslu en gayretli vs...nette araştırıyorum değişik ilginç bişeyler bulabilirmiyim diye. arkadaşlar düşüncelerinizi bekliyoruz.teşekkürler.
Değerli hocalarım;
Haftanın veli'sine ne dersiniz
cok degerli metin hocam cok haklsıınız aklıma gelmeemişti iyiki hatırlattınız haftanın hıyarını da secmekte fayda var...
İyi günler arkadaşlar...Pazartesi itibari ile ses vermeye başlanacak galiba.Ses verirken izleyeceğiniz yolları paylaşırsanız sevirim,böylece değişik fikirlerle daha verimli olur diye düşünüyorum.Şimdiden teşekkürler hepinize...
İyi günler arkadaşlar...Pazartesi itibari ile ses vermeye başlanacak galiba.Ses verirken izleyeceğiniz yolları paylaşırsanız sevirim,böylece değişik fikirlerle daha verimli olur diye düşünüyorum.Şimdiden teşekkürler hepinize...
bu sitedeki ilgili çizgi filmleri yeri geldikçe izletin.Yok imkanım derseniz,sınıfa evden bebek(oyuncak)getirttirin.Bu bebekler ağlasın..Çocuklarda ee eee eee diye sustursun.. Bunun gibi oyunlarla başlaya bilirsiniz.Oyun hamuru ile veya dışarıda çamur ile e harfinide yaptıra bilirsiniz.Umarım işinize yarar fikirlerim..
çok teşekür ederim lider38 hocam.şimdi daha iyi anladım.iyi akşamlar..
Lider38 Hocam güzel açıklamış,ayrıca kazanımların hepsini yazmak zorunda değilsiniz,bazende iki kazanım birden yazabilirsiniz,ama işlemediğiniz yada veremediğiniz bir kazanımı yazmayınız,bazen bu kazanımlarada bakabiliyor teftişe gelenler..
Ayrıca (okumaya hazırlık yapar,yazmaya hazırlık yapar vs. kazanımlarınıda )yazabilirsiniz...
dilsel hocam benim aklımda bazı fikirler var kısaca şöyle sıralayım.. - mevsimler köşesi( mevsimler şeridi demiyorum çünkü alışık oldugumuz şablonu yapmıycam mesela kış mevsimi için pamuktan bir kardan adam yapıcam altına da ayları yazıcam.) - haftanın günleri tablosu( tren vagonları şeklinde yapıcam sanırım) - haftanın öğrencisi tablosu - elma ağacı( üzerinde öğrencilerin gelişimine göre kızaran elmalar olacak) - Atatürk ağacı( sıradan Atatürk köşesi yerine ağacın dallarına Atatürkün resimlerini koyucaz) - hece tablosu - andımız - ses takvimi( her sayfada öğrendigimiz sesler olacak çevirdikçe işledigimiz sesi görücez) - hava durumu tablosu..gibi şimdilik aklıma bunlar geldi:))
emelçelik hocam mevsim şeridi konusunda bende aynı fikirdeyim. haftanın günlerine aynı şekilde vagon halinde harfleri ve sayılarıda ekleyebiliriz. haftanın enlerini de planlıyorum. en düzenli en uslu en gayretli vs...nette araştırıyorum değişik ilginç bişeyler bulabilirmiyim diye. arkadaşlar düşüncelerinizi bekliyoruz.teşekkürler.
Değerli hocalarım;
Haftanın veli'sine ne dersiniz
cok degerli metin hocam cok haklsıınız aklıma gelmeemişti iyiki hatırlattınız haftanın hıyarını da secmekte fayda var...
emelçelik hocam çok çok değerli metin hocanın fikri benimde çok hoşuma gitti ama sizin son fikrinizi daha çok beğendim. sınıfta uygulamadan önce farklı bi guruba uygulayıp etkisini test etsek ne dersiniz? mesela nerden başlayalım emel hocam???
Ne demek,bu arada ilk haftalar çok acele etmeyin.. Çok çok eskiden bir okulda 1.sınıf okuturken bir baktım yan sınıf çoktannn uçmuş harflerde ve tabii çocuklar perişan.. En sonunda hoca yanıma gelip,
--Hocam siz nasıl yapıyorsunuz,benimkiler anlayıp yazamıyor .. deyince mesele anlaşıldı..
e harfini verince aklıma birden çocuklara bir test yapayım dedim(çok sorunlu 4-5 öğrenci benim sınıfta idi,tecrübeliyiz ya..!)
tahtaya a-e-i-o-u (tam hatırlamıyorum) yazıp arasından e harfini bulmalarını istedim..
Bizim hoca tenefüste gelip gizlice bunlar nerede diye bakınca birde ne görsün..
Metin hoca neredeyse tüm sesli harfleri vermiş(ki direk sesliler verilmez) ben deha e harfindeyim diye bir panik.. 1 haftada bütün seslileri vermeye çalışmış..
Daha sonra sınıf çorba..
Arkadaşlar zümre demek GARDAŞ demek,iyi geçinin gurur meselesi yapmayın,bazen sınıf bile değiştirin,sizin resim dersine yatkınlığınız vardır,belkide zümrenizin müzik dersine.. vs..
selam arkadaslar daha once bırkac konuda sorum olmustu ve yardım ıstemıstım. ama hıc kımseden cewap allamadım.mumkunse cewap ve yardım alabılır mıyım???
selam arkadaslar daha once bırkac konuda sorum olmustu ve yardım ıstemıstım. ama hıc kımseden cewap allamadım.mumkunse cewap ve yardım alabılır mıyım???
Valla biz yeni üyeyiz..Tekrar yazarsanız yardımcı oluruz
arkadşalar birşey soracağım.benim sınıfta çok iyi yazanlar var çok kötü yazanlarda buna rağmen pztsi e sesini vereceğim.seviye grupları yapayım dedim 61 kişiyle pek mümkün olmuyor.
1.bunu yerine iyi yapanları kötü yapanların yanına oturtup birbirlerine yardım etmelerini sağlayacağım.
2.ya da çok sesiz pasif öğrencileri ön sıralara almayı düşünüyorum.
sizce mantıklı mı???60 kişiye birden yetişemiyorum çünkü.
birde bu sosyal klüpleri ne zaman oluşturmamaış gerekiyor.benim çocuların rehberlik dersinde boylarını ölçeyim dedm ama sonuç felaket tüm sınıf karıştı.hepsi canavar gibi sanki..
arkadşalar birşey soracağım.benim sınıfta çok iyi yazanlar var çok kötü yazanlarda buna rağmen pztsi e sesini vereceğim.seviye grupları yapayım dedim 61 kişiyle pek mümkün olmuyor.
1.bunu yerine iyi yapanları kötü yapanların yanına oturtup birbirlerine yardım etmelerini sağlayacağım.
2.ya da çok sesiz pasif öğrencileri ön sıralara almayı düşünüyorum.
sizce mantıklı mı???60 kişiye birden yetişemiyorum çünkü.
birde bu sosyal klüpleri ne zaman oluşturmamaış gerekiyor.benim çocuların rehberlik dersinde boylarını ölçeyim dedm ama sonuç felaket tüm sınıf karıştı.hepsi canavar gibi sanki..
hocam bence e sesini vermekte acele etmeyin...seviyesi düşük cocukların seviyesini de çizgi çalışmalarına devam ederk yükseltmeye calışın..yoksa aradaki fark iyice açılır..öğrenci kulüplerini de carsambaya kadar belirleyin çünkü bu çarsamba sosyal kulup çalışması yapılacak
arkadşalar birşey soracağım.benim sınıfta çok iyi yazanlar var çok kötü yazanlarda buna rağmen pztsi e sesini vereceğim.seviye grupları yapayım dedim 61 kişiyle pek mümkün olmuyor.
1.bunu yerine iyi yapanları kötü yapanların yanına oturtup birbirlerine yardım etmelerini sağlayacağım.
2.ya da çok sesiz pasif öğrencileri ön sıralara almayı düşünüyorum.
sizce mantıklı mı???60 kişiye birden yetişemiyorum çünkü.
birde bu sosyal klüpleri ne zaman oluşturmamaış gerekiyor.benim çocuların rehberlik dersinde boylarını ölçeyim dedm ama sonuç felaket tüm sınıf karıştı.hepsi canavar gibi sanki..
hocam bence e sesini vermekte acele etmeyin...seviyesi düşük cocukların seviyesini de çizgi çalışmalarına devam ederk yükseltmeye calışın..yoksa aradaki fark iyice açılır..öğrenci kulüplerini de carsambaya kadar belirleyin çünkü bu çarsamba sosyal kulup çalışması yapılacak
Emelçelik hocam doğru yazmış.Gerekirse 1 hafta daha çizgi çalışması yapın.İmkanınız varsa 5-6-7-8. sınıftan başarılı öğrencilerden sınıfa 2-3 tane yardımcı abla abi de temin edebilirsiniz.Bazen onlar çocukların dilini bizden daha iyi anlaya biliyor.
Boy ve kilo ölçerken mutlaka 1,2 yardımcı gerekiyor
Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma