Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

13 Şubat 2007 Salı (İkinci Dönem)

Nereden Yazdırıldığı: Ilkokuma Yazma Ögretimi Sitesi
Kategori: Günlük
Forum Adı: 2006 -2007 Eğitim Öğretim Yılı
Forum Tanımlaması: 2006 -2007 Çalışma Günlüğü
URL: http://www.sinanuzun.com/forum//forum_posts.asp?TID=509
Tarih: 18-Agustos-2025 Saat 08:43
Program Versiyonu: Web Wiz Forums 8.05 - http://www.webwizforums.com


Konu: 13 Şubat 2007 Salı (İkinci Dönem)
Mesajı Yazan: sinanuzun
Konu: 13 Şubat 2007 Salı (İkinci Dönem)
Mesaj Tarihi: 12-Subat-2007 Saat 21:44
Bu gün okulda



Cevaplar:
Mesajı Yazan: ogretmen09
Mesaj Tarihi: 13-Subat-2007 Saat 00:12
slm benim sorunum bazı öğrencilerimin harfleri tanıması fakat harfleri birleştirememesi tüm çabalarıma rağmensonuç alamıyorum sizlerin önerebileceği yöntemler varsa paylaşırsanız sevinirim


Mesajı Yazan: LOWE
Mesaj Tarihi: 13-Subat-2007 Saat 16:50
Tatil dönüşü okuma zorluğu çeken 2 öğrencim daha iyi okur halde geldiler ve bu da beni oldukça sevindirdi.
 
Bu arada Sinan kardeşimize burdan bir öneri sunmak istiyorum. Üyelerimiz avatar da kullanabilse güzel olacak veya resim ekleme imkanı sağlasanız fena olmaz. Sonuçta burası bir öğretmen platformu oldu. Bence hoş olur yine de siz bilirsiniz tabi.


-------------
LOWE KING


Mesajı Yazan: pearl
Mesaj Tarihi: 13-Subat-2007 Saat 17:33
Hikaye kitabı okuttum.Heceleyerek okuyanlara artık hecelemeden okumaları gerektiğini söyledim.Ancak geri durumda olan öğrencimle biraz daha yakından ilgilendim.İnşallah o da okuyacak.Tabii oldukça zorlayacak.
 


-------------
Sabırla, koruk pekmez olur.


Mesajı Yazan: canann
Mesaj Tarihi: 13-Subat-2007 Saat 18:54
heceleyerek okumayı nasıl engelleyebiliriz.Bu geçici bir durum mu yoksa tedbir almalımıyız.tecrübeli öğretmenlerimiz sanırım bu konuda bilgi sahibidir.tşkkürler.


Mesajı Yazan: hsgunes
Mesaj Tarihi: 13-Subat-2007 Saat 19:22
Dün korkudan özel bakamadığım çocuğumla bu gün ilgilendim. Biri tamamlamış eksiklerini.Sanırım haftaya belgesini alır. Ama biri var ki sonumuzu zor görüyorum. Ayrıca bu gün gelen nakil öğrencim hiç bir şey bilmez durumda. Bu üçüncü okuluymuş. Bu konuda bana yardımcı olursanız müthiş mutlu olurum.


Mesajı Yazan: ozan-ozi
Mesaj Tarihi: 13-Subat-2007 Saat 20:06
Ben 1. dönem sadece okuma ve yazma çalışması yapmıştım.Matematik ise sıkıldığımız anlarda eğlence idi.Ama 2. dönem her gün 1 ders dikte,1 ders türkçe,1 ders matematik ve 1 derste hayat bilgisi yapıp eksiklerimi tamamlıcam.Ayrıca 2. dönem havalar ısınacak resim, müzik, beden derslerine de tam yapıcam.Çocuklar eğlenceyi hak etti.


Mesajı Yazan: aymer
Mesaj Tarihi: 13-Subat-2007 Saat 21:16

Okumayı hızlandırmanın en iyi yolu tekerlemeler.Hem de eğlenceli oluyor.Ben her öğrenciye ayrı bir tekerleme veriyorum Daha sonra bunları ezbere söylüyorlar.Birde parmak koymadan okutuyorum.Kelimeyi bütün olarak algılıyorlar.Hecelemeden okuma sağlanıyor.Birde  tahtaya yazdığım hehangi bir şiiri öğrencilerle birlikte şarkılaştırıyoruz.Bu oyunu seviyorlar, daha istekli oluyorlar.



Mesajı Yazan: ibrahim8864
Mesaj Tarihi: 14-Subat-2007 Saat 00:14
Arkadaşlar acizane, tavsiye olarak heceleri çok az bilen öğrencilerle ilk başta bildikleri sesleri belirlememiz lazım daha sonra bu bildikleri ile ilgili mani ,şarkı veya ninni gibi bir metin oluşturulup bu metni iyice kavramasını sağlayalım ve öğrencimizin kendine güvenini gelmesi için yüreklendirelim çünkü böyle okumaya geçemeyen çoçuklarda bir eziklik oluyor ben yapamam havasına girip herşeyi boşluyorlar.daha sonra bu parçalarda geçen heceleri kullanarak daha başka kelime ve cümleler yapalım  böyle böyle bu paröçaları çoğaltalı ben çok faydasını gördüm .Hiç bir şey bilmeyen öğrenciler için tek çare tekrar sesleri istediğimizden başlayarak vermek kolay gelsin Allah yardımcınız olsun



Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums version 8.05 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2006 Web Wiz Guide - http://www.webwizguide.info