Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Hangi çalışmları yapmalıyım?

Nereden Yazdırıldığı: Ilkokuma Yazma Ögretimi Sitesi
Kategori: Günlük
Forum Adı: 2008 -2009 Eğitim Öğretim Yılı
Forum Tanımlaması: 2008 -2009 Çalışma Günlüğü
URL: http://www.sinanuzun.com/forum//forum_posts.asp?TID=3473
Tarih: 17-Temmuz-2025 Saat 11:07
Program Versiyonu: Web Wiz Forums 8.05 - http://www.webwizforums.com


Konu: Hangi çalışmları yapmalıyım?
Mesajı Yazan: ogr192837
Konu: Hangi çalışmları yapmalıyım?
Mesaj Tarihi: 11-Subat-2009 Saat 12:45

Merhaba arkadaşlar bu yıl ilk defa birinci sınıfları aldım. Birinci yarıyıl tüm sesleri verdim ve ikinci yarıyıla ulaştığımda 23 öğrencimden 16'sı heceleyerek de olsa okumayı söktüler. Sorularım şunlar yardımcı olursanız sevinirim.

1- Bu aşamadan sonraki çalışmalarım ne yönde olmalı? Bugünlerde sitede yer alan okuma anlma çalışmlarını ödev olarak veriyorum.
2-Türkçe ders kitabında yer alan metinlere geçmeli miyim? Onlardan önce herhangi bir çalışma yapmalı mıyım?
3-Geri kalan öğrencilerim için nasıl bir çalışma izlemeliyim? bugün e sesi ile l sesi ile çalışmalar yaptım ama neler yapabilirim daha etkili.
4-Geri kalan öğrencilerimle ilgilenirken diğer öğrencilerime nasıl bir çalışma yaptırmalıyım?
5-Bir de okuma yapabilen bazı öğrencilerim dikte çalışmalarında başarısız olabiliyor bunu nasıl aşabiliriz? Okuma da sorun yok fakat yaz dediğimde yazamayanlar oluyor ne yapılmalı?
 
Sevgi ve saygıyla herkese iyi çalışmalar... Osman YAVAŞ
 



Cevaplar:
Mesajı Yazan: mezun2006burdur
Mesaj Tarihi: 12-Subat-2009 Saat 22:17
aynı dertler bendede var değerli arkadaşım bilmiyorum ne yapacağım bize birileri yardımcı olsun.


Mesajı Yazan: ayberkimmm
Mesaj Tarihi: 13-Subat-2009 Saat 20:37
sevgili hocam.benim de mevcut 27 ve 20 kişi tam anlamıyla okuyor. Türkçe kitabındaki metinleri eve okuma ödevi veriyorum. okulda da aynı metni takip ettirme yöntemiyle okutyorum.biri okurken diğerleri takip ediyor.bir yerde okuyan kişiyi durdurup, başka bir arkadaşına devam et diyorum.böylelikle
1- Aktif oluyorlar,
2- Sınıftaki gürültü önleniyor,
3- Dikkat yetenekleri gelişiyor.3 yıldır bu yöntemi uygularım ve faydasını gördüm.
geri kaln öğrencilerle bireysel ilgileniyorum.yanıma çağırıp kısa metinleri okutuyorum.tabi teneffüslerde.bazan sessiz okuma yaptırırken de zayıf öğrencilerle bireysel çalışma yapıyorum.ileri seviyedieki öğrencilerden(okuması iyi)mutlaka yararlanın derim. zayıf öğrenci okuyamazsam öğretömnim bana kızar, döver gibi korkulara kapılabilir.ama yaşıtı ona öğretmenlik yaptığında rahat davranır verimli sonuç alma şansınız yükselir.kolay gelsin diyorum



Sayfayı Yazdır | Pencereyi Kapat

Bulletin Board Software by Web Wiz Forums version 8.05 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2006 Web Wiz Guide - http://www.webwizguide.info