2008-2009 3.SINIF GÜNLÜĞÜMÜZ
Nereden Yazdırıldığı: Ilkokuma Yazma Ögretimi Sitesi
Kategori: Diğer Sınıflar İçin Materyal Paylaşımı
Forum Adı: Üçüncü Sınıflar İçin Materyaller
Forum Tanımlaması: Üçüncü sınıfta kullanabileceğimiz materyallerin linkleri
URL: http://www.sinanuzun.com/forum//forum_posts.asp?TID=2594
Tarih: 17-Agustos-2025 Saat 12:24 Program Versiyonu: Web Wiz Forums 8.05 - http://www.webwizforums.com
Konu: 2008-2009 3.SINIF GÜNLÜĞÜMÜZ
Mesajı Yazan: emelgenc61
Konu: 2008-2009 3.SINIF GÜNLÜĞÜMÜZ
Mesaj Tarihi: 07-Eylül-2008 Saat 23:39
Arkadaşlar bu sayfada hergün yaşadığımız olayları,sorunları,yaptıklarımızı paylaşırsak birçok öğretmen arkadaşımıza ışık olacağımıza inanıyorum....Bütün 3.sınıf öğretmen arkadaşlarımızın yorumlarını bekliyoruz....
Başarı dolu bir yıl dileğiyle....Herşey gönlünüzce olsun...
|
Cevaplar:
Mesajı Yazan: emelgenc61
Mesaj Tarihi: 08-Eylül-2008 Saat 17:50
Merhaba günlüğümüz...
Bugün yepyeni bir gündü...Hepimiz birbirimizi nasıl özlemişiz.Önce çocuklarımla kucaklaştık ve biraz hasret giderdik. Onların biraz daha büyüdüklerini gördüm.2 yıl ne çabuk geçti...İnanamıyorum....Artık 3.sınıfız...
Evet arkadaşlar ilk ders sohbet ettik.Sonra kitaplarımızı dağıttık ve kontrol ettik.Yapacaklarımız hakkında bilgiler verdim.Alınacak listemizi dağıttım.Daha sonra okuma çalışması yaptık,matematikte dört işlem alıştırmaları yaparak kontrol ettim.Son ders müzikti ve hava çok güzeldi.Kendimizi bahçeye attık.Şarkılar söyledik.İlk günümüzü mutlu bir şekilde bitirdik.
Umarım bir yılımızıda en iyi şekilde bitiririz.
|
Mesajı Yazan: memory
Mesaj Tarihi: 08-Eylül-2008 Saat 22:41
BİZ DE BUGÜN ÖZLEM GİDERDİKTEN SONRA iLKÖĞRETİM HAFTASI ÜZERİNDE DURDUK.ŞİİR YAZDIK.MATEMATİKTE 3 BASAMAKLI DOĞAL SAYILARI İŞLEDİK.KOLAY KAVRADILAR.GÜZEL BİR YIL DİLEĞİYLE...
|
Mesajı Yazan: 1fsınıfı
Mesaj Tarihi: 09-Eylül-2008 Saat 00:08
slmlar bizde bugun ilk önce tatilde yapılanlar ve okula olan özlemlerinşi konustuk. Daha sonra kitaplar ve hitiyaç listelerini dağıttık kitapları kontrol ettik ve yarın görüşmek üzere ayrıldık. Güzel ama çok sıcak bir gündü...
|
Mesajı Yazan: ergün09
Mesaj Tarihi: 09-Eylül-2008 Saat 00:10
Önce tek tek hepsini kucaklayıp öptüm. Kimisi boy atmış, kimisi biraz kilo almış. Sonra kitaplarını dağıttım. İhtiyaç listesini fotokopi çektirip verdim. Tatilde yaşadıkları olayları anlattırdım. Hayat Bilgisi dersinde İlköğretim haftası metnini okutturup, ne anlama geldiği konusunda açıklamalarda bulundum. İlk günden fazla sıkmamak için bahçeye çıkarıp oyunlar oynattım. Matematik dersinde ritmik saymalar üzerinde durup, tekrar çalışmaları yaptırdım. Hikaye kitapları okutturup, okuma hızlarını tespit etmeye çalıştım. Sonuç tahmin ettiğim gibiydi. Hiç okuma yapmamışlar. Okuma hızı iyi olan yine iyi, kötü olan yine kötü olarak karşıma çıktılar. İlk günüm böyle geçti.
|
Mesajı Yazan: serifce
Mesaj Tarihi: 09-Eylül-2008 Saat 00:32
Sıcak, bunaltıcı bir gündü; biraz keyifsizdik fakat hazır bulunuşluk düzeyleri iyiydi. Konuşması güzelleşen, okuması hızlanan öğrenciler var. Yarın ttnetteki çocuk şarkılarından dinleyeceğiz, ilköğretim haftası etkinliklerine şiir okumakla, şarkı dinleyip söylemekle devam edeceğiz, bahçede oyun oynayacağız...
|
Mesajı Yazan: yokus042
Mesaj Tarihi: 09-Eylül-2008 Saat 01:31
Selamlar bızde bugun cocuklarla hasret gıderdık onlar ıkıncı sınıfa gıserken askere gıtmıstım epey bı ozlem olusmus. oyle bı kucaklastık kı etrafımdan ayrılmadılar kıtapları dagıttık hepsı cok sevındıler. daha sonra saolsun beledıyemız kırtasıye araclarrnı dagıttı artık bızede derslerımızı verımlı bı sekılde gecırmek kaldı. 2008-2009 egıtım ogretım yılının hayırlı olması dılegıyle...
|
Mesajı Yazan: birgul
Mesaj Tarihi: 09-Eylül-2008 Saat 18:24
merhaba dün ilk günümüzdü. Sınıfa girdiğimde öğrencilerimin hepsi bana gülerek sevgi dolu, ışıl ışıl gözlerle bakıyorlardı. artık 3.sınıf olduk. hepsini çok özlemişim. Önce tatil anıları anlatıldı, sonra kitaplar dağıtıldı. Öncelikle seviyelerini, ne kadar bilginin yerinde olup olmadığını anlamak için geçen seneki konulardan sorular sordum.pek bir bilgi kaybı olmaması beni sevindirdi.
|
Mesajı Yazan: emelgenc61
Mesaj Tarihi: 09-Eylül-2008 Saat 20:42
Bugün ilköğretim haftası ile ilgili etkinlikler yaptık.Önemi hakkında konuştuk ve dikte çalışması yaptık.Matematikte toplama alıştırmaları yaptık.Son ders beden eğitimi ve bahçede hareketler yaptık...
|
Mesajı Yazan: 1fsınıfı
Mesaj Tarihi: 10-Eylül-2008 Saat 00:42
Hayat bilgisinde ilköğretim haftasının önemi üzerinde durduk. Matematik dersinde 2 ve 3 basamaklı sayıları okuduk. Geçen seneden biliyorlardı zaten. Çalışma kitabındaki soruları yaptık. Türkçe dersinde ise okuma hızlarını ölçtük. Son derstede okuluna hoşgeldin ile ilgili oyunu oynadık
|
Mesajı Yazan: BİLO-52
Mesaj Tarihi: 10-Eylül-2008 Saat 18:34
site sakinlerinden bir isteğim var lütfem matematik konularının üzerin de dursunlar..
------------- 301230
|
Mesajı Yazan: birgul
Mesaj Tarihi: 10-Eylül-2008 Saat 22:09
bugün yavaş yavaş kitaptaki konularımızı işlemeye başladık. Hayat bilgisi ve türkçe dersinin ilk konularını işliyoruz.Türkçe kitabının dili bizim sınıf seviyesine göre ağır geldi bana. Sizin kitaplarınız nasıl yayın evlerinden memnun musunuz?arkadaşlar.
|
Mesajı Yazan: birgul
Mesaj Tarihi: 10-Eylül-2008 Saat 22:16
yeni sınıfımızı kendimize göre yerleştirdik, panolarımızı hazırladık. Bazılarını astık. Bilgisayarımızı yerleştirdik.yeni bir yıla daha sınıfımızı hazırladık.
|
Mesajı Yazan: birgul
Mesaj Tarihi: 10-Eylül-2008 Saat 22:23
geçen seneki matematik bilgilerimizi pekiştirmek için toplama,çıkarma, çarpma işlemleri yaptık.en az 3 basamaklı olan sayıların okunuşu ile ilgili sorular sordum. kimi öğrencilerim 9 basamaklı sayıyıda okuyabiliyor, kimiside 3 basamaklıyı bile okuyamıyor. Bugün okuyamıyanlara tekrar anlattım.
|
Mesajı Yazan: 1fsınıfı
Mesaj Tarihi: 10-Eylül-2008 Saat 23:13
hayat bilgisi dersinde kitabımı unuttum konusunu işledik. Çalışma kitabındaki soruları cevapladık. Türkçe dersinde ise okul özlemi adlı şiiri okuyup etkinliklere başladık. sanat etkinliklerinde mandala çalışmasından bir boyama yaptılar. Rehberlik dersinde ise sınıf başkanı seçimi ve oturma planını yaptık.
|
Mesajı Yazan: perinsu
Mesaj Tarihi: 10-Eylül-2008 Saat 23:20
Matematik üç basamaklı doğal sayılara giriş yaptık.Türkçe ses bilgisi hatırlatma ve bununla bağlantılı kelime havuzu çalışması yaptık.rehberlik dersinde başkanlık şeçimi yapıldı.3 nakil öğrencim var ve bir tanesi okuma yazma bilmiyor...
|
Mesajı Yazan: F.ESİN
Mesaj Tarihi: 11-Eylül-2008 Saat 22:55
bu hafta okumalarına bakınca moralim bozuldu bir hayli gerileyip kelimeleri yanlış okuyorlar nasıl bir çalışma yapmalıyım yardımcı olursanız sevinirim
|
Mesajı Yazan: emelgenc61
Mesaj Tarihi: 11-Eylül-2008 Saat 22:59
Bol bol okuma çalışması yaptırın hocam...Toparlayacaklardır...Moralinizi bozmayın.İlk hafta bocalama dönemindeler...Alışacaklardır.
|
Mesajı Yazan: emelgenc61
Mesaj Tarihi: 12-Eylül-2008 Saat 21:25
Hayat bilgisinde "bütün çiçekler güzeldir" konusunu işledik".Türkçe dersinde okula dönmek şiirinin etkinliklrini yaptık.matematikte 3 basamaklı doğal sayıları işledil.son ders beden eğitimi ve serbest oyun oynadık...bir haftamızı güzel bir şekilde tamamladık...
|
Mesajı Yazan: 1fsınıfı
Mesaj Tarihi: 13-Eylül-2008 Saat 23:20
Hayat bilgisinde bütün çiçekler güzeldir konusunu işledik. Matematik dersinde basamak değerlerine giriş yaptık. Türkçe dersinde metnin etkinliklerini yaptık. Resim dersinde okulun en sevdikleri bölümünü çizdik. Müzik dersinde ise ses alıştırmaları yaptık. Daha dün annemiz org ve melodika ile çaldık. Uyum içinde çaldıklarında çok hoşlarına gitti.
|
Mesajı Yazan: dilek34
Mesaj Tarihi: 15-Eylül-2008 Saat 19:41
Yine hayal kırkılığına uğradık,okumalar hiç değişmemiş.Matematik konularında geometriden başlamış kitap bizde geometriden mi başlayalım yoksa direk sayılra mı geçelim cevaplarsanız sevinirim.
|
Mesajı Yazan: funda
Mesaj Tarihi: 15-Eylül-2008 Saat 20:19
kılavuz kitaba göre gitmekte fayda var. yani geometri. ben başladım bile eğlenceli aslında çocuklarada oyun gibi geldi. bbgün geometrik şekilleri açık halde çizip üç boyutlu yaptık.
|
Mesajı Yazan: emelgenc61
Mesaj Tarihi: 15-Eylül-2008 Saat 20:44
Orjinalini yazan: dilek34
Yine hayal kırkılığına uğradık,okumalar hiç değişmemiş.Matematik konularında geometriden başlamış kitap bizde geometriden mi başlayalım yoksa direk sayılra mı geçelim cevaplarsanız sevinirim.
Hocam merhaba..
Hayal kırıklığına uğramayın...Daha ilk hafta çocuklarınız telafi edeceklerdir...Henüz bocalama dönemindeler, okula uyum sağlayınca inanın düzeleceklerdir.3 ay gibi uzun bir süre okuldan uzaktaydılar ve bu da normal... Hızlandırma yapın bol bol okuma ve dikte yaptırın sınıf içinde sizin gözetiminizde kısa sürede düzelecektr...
Matematik konularına gelince;bence fark etmez bu arada geometri bitmiş olur genelde geometri hep sona kalır ve yetişmez (en önemli konular) siz bitirmiş olacaksınız..Zaten ondan sonra doğal sayılara geçeceksiniz.Bence kılavuz kitabınızı takip edin derim..
|
Mesajı Yazan: 1fsınıfı
Mesaj Tarihi: 16-Eylül-2008 Saat 00:21
Orjinalini yazan: dilek34
Yine hayal kırkılığına uğradık,okumalar hiç değişmemiş.Matematik konularında geometriden başlamış kitap bizde geometriden mi başlayalım yoksa direk sayılra mı geçelim cevaplarsanız sevinirim.
dılek hocam kılavuzunuz nereden başlıyorsa oradan başlamanızı onerırım. Ama bizim kılavuzlarımız doğal sayılardan başlıyor
|
Mesajı Yazan: gülüversen
Mesaj Tarihi: 16-Eylül-2008 Saat 00:38
hocam klavuz kitabı takip edin konular birbiri ile bağlantılı bunu işledikçe anlayacaksınız...
------------- E?itim ?art
|
Mesajı Yazan: birgul
Mesaj Tarihi: 16-Eylül-2008 Saat 12:57
klavuz kitaplarımızdan türkçe ve hayat bilgisinde yıllık plan yok. sizce yıllık plan çıkarmalı mıyım? arkadaşlar.
|
Mesajı Yazan: 1fsınıfı
Mesaj Tarihi: 16-Eylül-2008 Saat 23:56
Hayat bilgisinde Arkadaşımız ile ilgili etkilnikleri yaptık. Matematik de ise sayıları karşılaştırma konusunu işleyip konu ile ilgili soruları cevapladık. TÜrkçe dersinde ise Büyüyoruz konusunu okuyup sorularını cevapladık. Müzik dersinde ise İnatçı İki Keçi sarkısını çalışıp çalışma kiitabındaki soruları cevaplandırdık.
|
Mesajı Yazan: emelgenc61
Mesaj Tarihi: 17-Eylül-2008 Saat 18:11
Hayat bilgisinde arkadaş seçimi konusunu işledik.Türkçe de "Sen de Büyüyorsun metnini okuduk ve etkinlik çalışmalarını yaptık...Matematikte doğal sayılarda basamak adları ile ilgili alıştırmlar,son ders başkan seçimi yaptık...
------------- Paylaşmanın asaletini,bencilliğin çirkinliğine değişmem....
|
Mesajı Yazan: beril
Mesaj Tarihi: 17-Eylül-2008 Saat 21:36
Slm.Hayat bilgisi Beni anlayın konusunu işledik. Türkçede Sihirli sözler şiirirnin etkinliklerini yapıyoruz ve bu arada dilbilgisinden de tümce kavramı devrik ve kurallı cümle konusu üzerinde durduk. Matematik ise çok zevkli açılar konusundayız. Nedense bu geometri konusunda çalışma yaparken aklıma çok ilginç yöntemler geliyor ve uyguluyorum. Mesela dik doğru , yatay doğru ve eğri konusunda öğrencileri kullandım.Çok güldüler.şimdilik keyifle geçiyor.Tek sıkıntım ramazan dolasıyla çok susuzluk çekiyorum :) herkese kolay gelsin diyorum...
------------- Yeni gerçek , eski yanılgılardan daha iyidir...
|
Mesajı Yazan: ordulu
Mesaj Tarihi: 18-Eylül-2008 Saat 00:32
Önemli olan çocukların; heves ,arzu ve ilgisini sürekli taze tutabilmek, diye düşünüyorum.Gerisi geliyor zaten.
|
Mesajı Yazan: birgul
Mesaj Tarihi: 18-Eylül-2008 Saat 13:04
hayat bilgisi dersinde arkadşımı seçerken konusunu işledik. matematikte tek ve çift sayıları işledik.Bilgisayardan işlediğimiz konularla ilgili sunu izledik. türkçeden çalışma kitabını bitirdik. Bilgisayardan türkçe okuma kazanımıyla ilgili sorular çözdürdüm öğrencilerime.
|
Mesajı Yazan: ulku35
Mesaj Tarihi: 18-Eylül-2008 Saat 18:09
hayat bilgisi güzel konuş iyi dinle konusunu işledik. matematik tek ve çift sayılar. türkçe dersinde sende büyüyeceksin parçasını bitirdik. türkçe kitabındaki etkinlikler çok fazla. öğrenciler de sıkılıyor. dilbilgisi yetersiz
|
Mesajı Yazan: emelgenc61
Mesaj Tarihi: 18-Eylül-2008 Saat 21:24
Hayat bilgisinde güzel konuş,iyi dinle konusunu işledik.Türkçe de sen de büyüyorsun metninin etkinliklerine devam ettik.matematikte basamak ve sayı değerleri ile ilgili alıştırmalar yaptık.son ders ilköğretim haftası ile ilgili resim çalışması yaptık....
------------- Paylaşmanın asaletini,bencilliğin çirkinliğine değişmem....
|
Mesajı Yazan: 1fsınıfı
Mesaj Tarihi: 18-Eylül-2008 Saat 22:12
Hayat bilgisinde güzel konuş,iyi dinle konusunu işledik. Türkçe dersinde alfabemizle ilgili bilgiler verildi. Büyük ünlü uyumuna giriş yapıldı. Matematik dersinde ise tek ve çift sayılar ile ilgili bilgi verilip değişik sorular üzerinde çalıştık. Bilişim dersinde ise bölgemiz karantina altında olduğu için:) sağlık ocağından gelen doktorlar öğrenciilere kuduz ile ilgili seminer verdi.
|
Mesajı Yazan: birgul
Mesaj Tarihi: 19-Eylül-2008 Saat 20:16
hayat bilgisinden öfkene hakim ol konusunu işledik.matematikten dün tek ve çift sayıları işlemiştik. Bu gün 2 haftalık konularımızı matematikten tekrar ettik. Örnek sorular çözdük.
|
Mesajı Yazan: emelgenc61
Mesaj Tarihi: 22-Eylül-2008 Saat 20:52
Hayat bilgisinde öfkene hakim ol konusu ile ilgili sınıf içinde etkinlikler yaptık.matematikte doğal sayılar ile ilgili alıştırmalar yaptık.bilişim tek. dersinde klavye kullanımı çalışmalrı yaptık.son ders müzik dersiydi ama biz yine bilgisayardan ayrılamadık yazım çalışmamıza devam ettik...
------------- Paylaşmanın asaletini,bencilliğin çirkinliğine değişmem....
|
Mesajı Yazan: ulku35
Mesaj Tarihi: 22-Eylül-2008 Saat 21:15
hayat bilgisi dersinde öfkene hakim ol konusu ile ilgili etkinlik yaptık. matematik dersinde doğal sayılar konusu ile ilgili alıştırmalar yaptık. türkçeden trafik parçasının hazırlık çalışmalarını yaptık. cuma günü matematikten doğal sayılar ile ilgili sınav yaptım. eve heyecanla gidip sınav kağıtlarını okumaya başladım. kağıtları okudukça saçlarımı yolasım geldi. o kadar basit hatalar yapmışlarki anlatamam. iyi öğrenciler hep iyi. kötülerse hep kötü. ne yapmalı şaşırdım.
|
Mesajı Yazan: 1fsınıfı
Mesaj Tarihi: 22-Eylül-2008 Saat 23:03
Hayat bilgisinde öfkene hakim ol konusu ile ilgili etkinlikleri yaptık.Matematikte doğal sayıların sıralaması ile ilgili alıştırmalar yaptık. Türkçe dersinde üzsüzlerin özellikleri üzerinde durduk ve diğer 2 derstede test sorularını çözdük. Görsel sanatlar dersinde ise trafik işaretleri ile ilgili levhalar çalıştık.
|
Mesajı Yazan: sas1980
Mesaj Tarihi: 23-Eylül-2008 Saat 14:38
merhaba öğretmenlerim ben hem ilk kez 3. sınıf okutuyorum hem de kayınpederimin vefatı nedeniyle 10 gündür memleketteydik,derslerde çok geri kaldık. sen de büyüyorsun isimli metni bitirdik. 3 basamaklı sayılarda onluk-birlik-yüzlük kavramına girdik. seviye belirleme sınavı yaptım. sesteş,eşanlamlı kelimeler hiç öğrenilmemiş, özel isim, nokta,virgül ve hece ayırma konularını hiç bilmiyorlar. matematiği hiç sevmiyorlar. açıkçası çok sıkıldım derste,ruhum daraldı. şimdiye kadar 1 yıl taşınma merkezi bir okulda müd.vek. yaptım onun dışında da 2 kez 1. sınıf,3 kez 5.sınıf okuttum.tüm öğrencilerim canlı kanlıydı,matelmatiği severdi,diikkatliydi. bu sınıf çok boş bakıyor. ertesi güne unutmuş olarak geliyorlar. tavsiyelerinizi bekliyorum
|
Mesajı Yazan: ozak
Mesaj Tarihi: 24-Eylül-2008 Saat 00:46
arkadaşlar etkinlikleri nasıl işliyorsunuz. basmak değerlerini öğretirken çok zorlandım ve kavratamadım.
kullandığınız bir yöntem var mı?
ben sayının okunuşu basamak değerini veriyor dedim ama onunda faydasını görmedim o almayanlarda.
sayı 426 söylerken basamak değerlei ile söylüyoruz. 400 20 6 diye bununda bir etkisi olmadı.
çok çaresiz kaldığımı düşünüyorum.
|
Mesajı Yazan: perinsu
Mesaj Tarihi: 24-Eylül-2008 Saat 01:25
merhaba arkadaşlar,
hayat bilgisi sorunlar ve çözüm yolları,türkçe eş anlamlı sözcükler,matematik tek ve çift doğal sayılar.Matematikte tek ve çift sayıları verdikten sonra tahtaya tek ve çift yazıp tahtayı ikiye böldük.Sıra ile bütün öğrencileri tahtaya kaldırıp okul numaralarını (hepsinin numarası 3 basamaklı)ilgili haneye yazmalarını istedim.bunu yarış şekline dönüştürdük.tekler öne geçti çiftler yaklaştı derken olaya heyecan kattık çok hoşlarına gitti.Görsel sanatlarda trafik kazaları ve işaretleri ile ilgili çalışma yaptık.
Ayrıca ben bu yıl kompozisyon çalışmasına başladım.hayat bilgisinde işlediğimiz konularla bağlantılı tek kelimelik konu veriyorum.Aklınıza ne gelirse yazın diyorum.Çok ilgin şeyler çıktı ortaya.
|
Mesajı Yazan: birgul
Mesaj Tarihi: 24-Eylül-2008 Saat 12:54
Bugün hayat bilgisinden benimle alay etme konusunu işledik. Türkçede çalışma kitabındaki etkinliği yaptık.Matematikte 6'şar ve 7'şer ritmik sayma konusunu işledik.
|
Mesajı Yazan: birgul
Mesaj Tarihi: 24-Eylül-2008 Saat 12:57
Orjinalini yazan: ozak
arkadaşlar etkinlikleri nasıl işliyorsunuz. basmak değerlerini öğretirken çok zorlandım ve kavratamadım.
kullandığınız bir yöntem var mı?
ben sayının okunuşu basamak değerini veriyor dedim ama onunda faydasını görmedim o almayanlarda.
sayı 426 söylerken basamak değerlei ile söylüyoruz. 400 20 6 diye bununda bir etkisi olmadı.
çok çaresiz kaldığımı düşünüyorum.
Öğretmenim ben sayı değerini yazmaları gerektiğinde rakamları yazacaklarını söyledim.Böylece basamak değerindede 400 20 6 diye yazacakları ayrımını anladılar.Ama yine çok örnek çözdük. Birkaç gün sonrada unuttularmı diye kontrol etmek için fotokopi dağıtmayı düşünüyorum.
|
Mesajı Yazan: 1fsınıfı
Mesaj Tarihi: 24-Eylül-2008 Saat 21:00
Bugün hayat bilgisinden benimle alay etme konusunu işledik. Matematik dersinde ise 8er ve 9 'ar ritmik sayma konusunu işleyip sorular çözdük. Türkçe dersinde ise Trafik konusunun etkinliklerini tamamladık. Resim dersinde ise hayat bilgisi konusunda işlenecek olan trafik metnindeki betimlemeyi yapıp resmetlerini istedim. Rehberlik dersinde ise verimli ders çalışma yollarını konustuk.
|
Mesajı Yazan: mudo
Mesaj Tarihi: 24-Eylül-2008 Saat 21:32
hayat bilgi sinden güzel konuş iyi dinle ile ilgili atasözleri yazdık.tatlı dil yılanı deliğinden çıkarır v.b gibi. türkçeden trafik konusu bu haftaki konum.matematikten tek çift büyük küçük sayılar işledim.
|
Mesajı Yazan: sas1980
Mesaj Tarihi: 25-Eylül-2008 Saat 19:54
hayat bilgisinden güzel konuş iyi dinle konusuna başladık,türkçe dersinde trafik parçasını okuduk...kelime çalışması yaptık. tüm derslerde dinleme ve konuşma konusuna vurgu yaptık. eş anlamlı kelimelere örnekler verip cümle iiçinde kullandık. malesef hecelemeden okuyan ve düzgün cümleler kuran 7 öğrencim var. 19 tanesi ya heceliyor,ya devamlı dönüşler yapıyor..bol bol okuma ve dikte yapıyoruz.
|
Mesajı Yazan: mudo
Mesaj Tarihi: 25-Eylül-2008 Saat 22:58
hayat bilgisinden öfkene hakim ol işledik.türkçe trafik konusu bu haftaki konum.matematikten büyük küçük tek çift örnekleri işledim.
|
Mesajı Yazan: izcilideri
Mesaj Tarihi: 25-Eylül-2008 Saat 23:12
Sevgili arkadaşlar, ben de aranıza katıldım.
Ben bugün hayat bilgisi dersinde basamakları nasıl çıkarım? konusuna giriş yaptım. matematik dersinde ise 6 ve 7 şer ritmik sayma yaptırdım.Türkçe dersinde trafik konusu Hayat bilgisi kitabındaki trafik konusunda vermeyi düşündüğümden ben bu hafta sevinç çığlıkları metnini işledim. Yama becerileri kısmına kadar geldim. yarında görsel sunumlarını yaptıracağım.
yanlız arkadaşlar ben türkçe kılavuz kitabından hiç memnun değilim çok fazla etkinlik var çocukların hepsini konuşturamıyorum. hızlı hızlı geçmek zorunda kalıyorum daha ne okuma ne de yazı çalışması yaptırabildim. siz nasıl başarıyorsunuz?
|
Mesajı Yazan: sadik_tuna
Mesaj Tarihi: 26-Eylül-2008 Saat 00:12
sayın öğretmenim,
matematiğin temelinde doğal sayılar ve doğal sayılarda ise basamakları kavramak hayati önem taşır. basamak değerlerini öğretirken ezbere söylemler yerine basamak adı ve basamaklarda bulunan rakam kadar birlik, onluk, yüzlük... olduğunu vurgularsanız ve basamaktaki rakam kadar basamak adı saydırarak basamak değeri hesaplatırsanız başarılı olacağınıza inanıyorım. örnekleyecek olursak: birler basamağı birliklerden oluşur. birler basamağında 5 rakamı olan bir sayının basamak değerini bulmak için birliklerden oluştuğu için 5 tane birlik sayarız; onlar basamağında bulunan 7 rakamanın basamak değerini bulmak için onluklardan oluştuğu için 7 tane onluk yani onar onar sayarız, yüzler basamağındaki 3 ün basamak değerini bulmak için yüzlüklerden oluştuğu için 100'er 100'er 3 tane sayarız. öğrencileriniz bunları kavramışsa basamak değeri sorununuz olmayacaktır. başarılar dilerim
|
Mesajı Yazan: sadik_tuna
Mesaj Tarihi: 26-Eylül-2008 Saat 00:18
Orjinalini yazan: ozak
arkadaşlar etkinlikleri nasıl işliyorsunuz. basmak değerlerini öğretirken çok zorlandım ve kavratamadım.
kullandığınız bir yöntem var mı?
ben sayının okunuşu basamak değerini veriyor dedim ama onunda faydasını görmedim o almayanlarda.
sayı 426 söylerken basamak değerlei ile söylüyoruz. 400 20 6 diye bununda bir etkisi olmadı.
çok çaresiz kaldığımı düşünüyorum.
sayın öğretmenim,
matematiğin temelinde doğal sayılar ve doğal sayılarda ise basamakları kavramak hayati önem taşır. basamak değerlerini öğretirken ezbere söylemler yerine basamak adı ve basamaklarda bulunan rakam kadar birlik, onluk, yüzlük... olduğunu vurgularsanız ve basamaktaki rakam kadar basamak adı saydırarak basamak değeri hesaplatırsanız başarılı olacağınıza inanıyorım. örnekleyecek olursak: birler basamağı birliklerden oluşur. birler basamağında 5 rakamı olan bir sayının basamak değerini bulmak için birliklerden oluştuğu için 5 tane birlik sayarız; onlar basamağında bulunan 7 rakamanın basamak değerini bulmak için onluklardan oluştuğu için 7 tane onluk yani onar onar sayarız, yüzler basamağındaki 3 ün basamak değerini bulmak için yüzlüklerden oluştuğu için 100'er 100'er 3 tane sayarız. öğrencileriniz bunları kavramışsa basamak değeri sorununuz olmayacaktır. başarılar dilerim
|
Mesajı Yazan: 1fsınıfı
Mesaj Tarihi: 27-Eylül-2008 Saat 02:07
Ben bugün hayat bilgisi dersinde basamakları nasıl çıkarım? etkinliğini yaptık. Matematik dersinde örüntüleri işledik. Yapılan örüntü örneklerini panoya astık. Takviye etüt dersinde romen rakamlarına bir göz attık. Türkçe dersinde ise sessiz harflerle ilgili sorular çözdük. Sonra kaynak kitaplarımız geldi. Onlardan ödev verdik ve biraz basamak ve sayı değerlerine göz gezdirdik. Müzik dersinde ise Trafik metninin işlenişinde bir şarkı vardı sanırım karşıya geçelim onu öğrendik. Kandilleşip bayramlaştık ve törene indik. Tekrar aşağıda bayram kutlamaları ve tatil başlangıcı.....
|
Mesajı Yazan: sabr
Mesaj Tarihi: 28-Eylül-2008 Saat 16:40
arkadaşlar sanırım konlarımız paralele değil. yani kılavuz kitaplarda bizim matematik konumuzda geometriden başlıyor. Diğre konularda farklı neden böyle oldu anlayamadım. Hepinize hayırlı bayramlar...
|
Mesajı Yazan: hayal35
Mesaj Tarihi: 28-Eylül-2008 Saat 21:50
merhba arkadaşlar.hayat bilgisi dersinden basmaklar nasıl çıklır konusunu bitirdim.cuma günü hayat bilgisi işlenilenler tekrarı doğru yanlış soruları ve boşluk doldurma tekrar yaptım.
matematik dersim doğal sayılarla başlıyor.doğal sayıların okunuşu yazılışı,sayı basamak değeri,en yakın onluğa yuvarlama,büklük küçüklük bittirdim.tatil içinritmik sayma çalışalım ödevi verdim.
Türkçe dersindentrafik metnini bitirdik.Türkçe dersi her cuma gününü 1 ders güzel yazıya ayırdım.El yazısı dikte güzel yazı defterine çalışıyorum.Ayrıca sınıf kitaplığımızı zenginleştrdik.Hikaye kitap okuma üzerinde önemle duruyorum.hikaye haritası defteri yaptırdım.her cuma 1 kitap veriyorum.max 1 hf süresi.
hepinize sabırlı günler dilerim.iyi bayramlar.
|
Mesajı Yazan: izcilideri
Mesaj Tarihi: 06-Ekim-2008 Saat 20:23
Bugün hayat bilgisi dersinde kuş olduk bakıyoruz konusuna giriş yaptım. Kuş bakışı ve kroki terimlerinin anlamlarını kavratmaya çalıştım.
Türkçe dersinde ise Atatürk temasındaki ilk konu olan Sana Borçluyuz şiirine giriş yaptık anahtar kelimelerle çalışma yaptık.
Matematik dersinde sekizer ve dokuzar ritmik sayma etkinlikleri yaptık.
Resim dersinde ise çizgisel çalışmalar yaptık. Günü bitirdik.
|
Mesajı Yazan: memory
Mesaj Tarihi: 06-Ekim-2008 Saat 21:30
kuş olduk uçuyoruz konuunda google earthten mahallemizin görüntüsünü izledik okulumuzun yerini tespit ettik çok hoşlarına gitti
|
Mesajı Yazan: sas1980
Mesaj Tarihi: 06-Ekim-2008 Saat 21:43
ilk dersimiz tatil ödevlerini kontrol ile geçti. Türkçe dersinde sevinç çığlıkları isimli parçaya giriş yaptık.matematikten basamak ve sayı değerlerini tekrar ettik.
|
Mesajı Yazan: birgul
Mesaj Tarihi: 07-Ekim-2008 Saat 11:05
Bizde ilk dersimizde ödevleri kontrol ettik, kuş olduk uçuyoruz konusunu işledik. İnternetten bazı yerlerin krokisini inceledik. Türkçeden sevinç çığlıkları parçasını işliyoruz. Matematikten romen rakamlarını işliyoruz.
|
Mesajı Yazan: izcilideri
Mesaj Tarihi: 07-Ekim-2008 Saat 20:30
Bugün hayat bilgisi dersinde sınıfımızın krokisini çizdik. Soru yanıt çalışması yaptık. Türkçe dersinde ise sana borçluyuz şiirini okuduk ana fikrini konusu duygusal cümleleri bulduk. Matematikte sekizer dokuzar ritmik sayma yaptık. Müzik dersinde iki inatçı keçi şarkısını söyledik. Resim dersinde ise çizgisel çalışmalarımızdan güzel olanları seçip panoya astık geri kalan zamanda Basamak değeri ile ilgili problemler çözdük.
|
Mesajı Yazan: 1fsınıfı
Mesaj Tarihi: 07-Ekim-2008 Saat 21:09
Bugün hayat bilgisi dersinde kuş olduk bakıyoruz konusuna giriş yaptım. Kuş bakışı ve kroki terimlerini kavratarak sınfımızın krokisiniçizdik. Matematik dersinde ise Romen rakamlarını işledik. Türkçe dersinde Sevinç Çığlıkları metnine giriş yaptık. Müzük dersinde ise Pazar gidelim şarkısını melodika ile çalmaya çalıştık.
|
Mesajı Yazan: sas1980
Mesaj Tarihi: 07-Ekim-2008 Saat 23:09
türkçe dersinde harf - hece konularına çalıştık.matematikten sayıları karşılaştıırıp,onluğa yuvarlma yaptık....geriden sizleri takip ediyorum öğretmenlerim.
|
Mesajı Yazan: birgul
Mesaj Tarihi: 08-Ekim-2008 Saat 17:32
Bugün hayat bilgisinde okulumun tarihi konusunu işledik. türkçede sevinç çığlıkları parçasının etkinliklerini yapıyoruz. Matematikte 1. ünite bittiği için tekrar amaçlı test çözdürdüm. Eksiklerini anlamak için, anlamadıkları yerleri bi daha anlattım. evde yapmaları için üniteyi tekrar etmelerini sağlayacak fotokopi dağıttım.
|
Mesajı Yazan: birgul
Mesaj Tarihi: 08-Ekim-2008 Saat 17:36
Dikkatini okuduğu soruya veremeyen basit soruları yapabilecekken; okumayıp cevabı kafadan atan 2 öğrencim oldu bugün. Böyle yaptıkları zaman çok canım sıkılıyor. Bu sorunlarını nasıl çözeceğimizi bilemiyorum...
|
Mesajı Yazan: serifce
Mesaj Tarihi: 09-Ekim-2008 Saat 00:59
Birgül öğretmenim,
İlkin bu öğrencilere öncelikli söz hakkı verin
Test tekniği uygulamalarınızı azaltın, soru cevap, buldurup yaptırma, klasik sorular vb. uygulamaları arttırın, bazı öğrenciler test tekniğini suistimal ediyorlar
Bu tip öğrencilerle tatlı sert olmak gerekiyor
Derslerine çalışmalarının kendi iyilikleri için olduğunu kavrasınlar, öğretmen için çalışıyoruz zannediyorlar.
Onlarla şakalaşın, konuşun ve kendilerini rahat hissetmelerini sağlayın
Gerekirse onlarla mülakat yapın ailevi problemler olabilir
Sınıf ortamı dış ortamdan farklı sorunlardan uzak hoş olmalı, evlerindeki ve mahallelerindeki sorunlarını unutup hoşca vakit geçirebilmeliler...
Bu öğrencilerin ödevlerini, işlerini özenle ve dikkatle kontrol ediniz, derslerinizi hızlı geçmeyiniz, dinleme yeteneklerini geliştirmeleri için her fırsatta onları gözleyip sert telkinlerde bulunmanız gerekebilir. Öğrenci sayınızı bilmediğim için işin o yönünü bilmiyorum. Derslerinizi bu öğrencilerin merkezine alınız diğerlerine de faydası olur.
Geçen yıl benimkilerde de bu tür sorunlar olmuştu bu söylediklerimi uyguladım iyi sonuç verdi, ders işleniş hızını azalttım bu özellikle gerekli hatta bu öğrencilerden biri çalışkanların arasına katıldı.
En son şunu söyleyeyim yüreklendirme ve moral çok önemli evdeki ebeveynler çocuğun moral motivasyonunu bozuyor olabilir...
|
Mesajı Yazan: birgul
Mesaj Tarihi: 09-Ekim-2008 Saat 15:07
Görüşleriniz için teşekkürler öğretmenim. Bu öğrenciler kendiliğinden konuşmak istemiyorlar, zaten ben isimlerini söyleyince birkaç kelime söylüyorlar. Ünite sonlarında test çözdürüyorum, bu tekniğide kavrasınlar diye. Sınıf ortamımızın çok eğlenceli olduğuna inanıyorum. Özellikle matematik dersinden zevk alıyorlar, ama okumayı bu öğrenciler sevmiyor. Birini çok şımartıyorlar(her şeyi var, okumaktan sıkılıyor), diğeriylede hiç ilgilenen yok(ödevlerini öylesine karalayıp yalan yanlış yapıyor). Derste dalıp gidiyorlar, sürekli uyarmak zorunda kalıyorum.
Kısacası dikkat eksikliği ve okumaya ( türkçe dersine) isteksizlik var.
|
Mesajı Yazan: birgul
Mesaj Tarihi: 09-Ekim-2008 Saat 15:11
Galiba söylediğiniz gibi türkçe dersini hızlı işliyoruz. Bu iki öğrenci etkinlikleri yazabilmek için çok zaman harcıyor. Diğer öğrenciler yazıyor, okuyorlar. Bu ikiside onların okuduklarını yazıyor. Bizde düşünelim demeden, hazıra konuyorlar. Okudukları hikayelerin başını anlatabiliyorlar ama yarısından sonrasını anlatamıyorlar.
|
Mesajı Yazan: kenanguler
Mesaj Tarihi: 11-Ekim-2008 Saat 23:20
ARKADAŞLAR BEN SİTEMDE GÜNLÜKLERİMİ TUTUYORUM..Ç
------------- kenanguler
|
Mesajı Yazan: memory
Mesaj Tarihi: 12-Ekim-2008 Saat 15:11
Arkadaşlar doldurmamız gereken değerlendirme formlarıyla ilgili tereddütlerim var.Siz neler yapıyorsunuz?
|
Mesajı Yazan: izcilideri
Mesaj Tarihi: 12-Ekim-2008 Saat 22:40
Değerlendirme formları ellerinde hazır olanlar varsa gönderebilirlerse bende sevineceğim.
|
Mesajı Yazan: birgul
Mesaj Tarihi: 13-Ekim-2008 Saat 10:42
bugün hayat bilgisinde sorumlusu benim konusunu işledik. Türkçede sana borçluyuz parçasını işledik. Matematikte en yakın onluğa yuvarlama konusunu işleyeceğiz.
|
Mesajı Yazan: birgul
Mesaj Tarihi: 13-Ekim-2008 Saat 10:49
Ben öğretmen klavuz kitaplarının arkasındaki değerlendirme formlarını fotokopi çektirip kullanmayı düşünüyorum. Bu formlarında işlediğimiz konuyla ilgili olanlarını dolduracağım. Zaten çoğu kağıt israfından başka bir işe yaramıyor.
|
Mesajı Yazan: LOWE
Mesaj Tarihi: 13-Ekim-2008 Saat 16:40
13 Ekim 2008
Matematikten Simetri konusunu işledik. Sınıfa ayna getirdim. Aynanın önüne koydugumuz cisimlerin görünüşlerini defterlere çizdirdim. Güzeldi fena olmadı.
------------- LOWE KING
|
Mesajı Yazan: emelgenc61
Mesaj Tarihi: 13-Ekim-2008 Saat 19:24
Geçen hafta yaşamış olduğum küçük bir rahatsızlıktan sonra tekrar çocuklarıma kavuşmanın sevinci ile haftaya başladım.Benim için uzun bir süreydi.Çocuklarımın masamın üstünü mektup kümesi ile doldurmaları öyle hoşuma gitti ki anlatamam.Yazdıkları mektuplar gerçekten değer veren,saf temiz duygular beni öyle sevindirdiki sımsıkı başladım haftaya.... Ben raporluyken derslerime giren arkadaşlarıma ayrıca teşekkür ediyorum.Gayet iyi bir şekilde derslere devam etmişler...Bizde bugün işledikleri konuları tekrar ettik.Hayat bilgisinde sorumlusu benim konusunu işledik.matematikte büyük küçük ilişkileri ile ilgili alıştırmalar yaptık,bilgisayarda oyun oynadık ve bir günü mutlu bir şekilde bitirdik....
------------- Paylaşmanın asaletini,bencilliğin çirkinliğine değişmem....
|
Mesajı Yazan: birgul
Mesaj Tarihi: 14-Ekim-2008 Saat 10:44
Geçmiş olsun Emel öğretmenim.
|
Mesajı Yazan: birgul
Mesaj Tarihi: 14-Ekim-2008 Saat 10:54
14-10-2008 Bugün hayat bilgisi dersinde "kaybetmekte var, kazanmakta" konusunu işledik. Türkçe de etkinlikleri cevapladık. Matematikten toplama işlemindeyiz.
|
Mesajı Yazan: emelgenc61
Mesaj Tarihi: 14-Ekim-2008 Saat 18:21
Orjinalini yazan: birgul
Geçmiş olsun Emel öğretmenim.
duyarlılığınız için teşekkürler birgül hocam...
------------- Paylaşmanın asaletini,bencilliğin çirkinliğine değişmem....
|
Mesajı Yazan: emelgenc61
Mesaj Tarihi: 14-Ekim-2008 Saat 18:27
Hayat bilgisinde "Kaybetmekte var, Kazanmakta" konusunu işledik.Türkçe dersinde eş anlamlı kelimelerle ilgili etkinlikler yaptık.Matematikte tek çift doğal sayılarla ilgili alıştırmalar yaptık.Son ders beden eğitimi ve voleybol oynadık....
------------- Paylaşmanın asaletini,bencilliğin çirkinliğine değişmem....
|
Mesajı Yazan: damla2
Mesaj Tarihi: 14-Ekim-2008 Saat 22:48
Hayat Bilgisi: Atatürk'ün okul sevgisi , Türkçe: Atatürk'ün resmi adlı şiir, Matematik: Ardışık sayı problemleri , son ders resim yaptık.
|
Mesajı Yazan: 1fsınıfı
Mesaj Tarihi: 15-Ekim-2008 Saat 20:03
Emekciğim tekrar geçmiş olsun. Benim bilgisayarım serviste sen hasta Sinan hoca duymasın elimizde olmadan kaytardığımızı.
Bugün tüm gün analiz yayınlarının sınavı ile geçti.
|
Mesajı Yazan: emelgenc61
Mesaj Tarihi: 15-Ekim-2008 Saat 20:49
Orjinalini yazan: 1fsınıfı
Emelciğim tekrar geçmiş olsun. Benim bilgisayarım serviste sen hasta Sinan hoca duymasın elimizde olmadan kaytardığımızı.
Bugün tüm gün analiz yayınlarının sınavı ile geçti.
Hülyacığım teşekkürler canım şimdi daha iyiyim...Sanmıyorum Sinan Hocamın bizim kaytardığımızı düşüneceğini 
------------- Paylaşmanın asaletini,bencilliğin çirkinliğine değişmem....
|
Mesajı Yazan: beril
Mesaj Tarihi: 15-Ekim-2008 Saat 22:07
Merhaba arkadaşlar. Hayat bilgisi dengeli ve düzenli beslenme konusunu işledik bugün.Türkçeden özel ve cins isimler konusuyla ilgili çalışmalar .
Matematikten de 3 basamaklı doğal sayıların yazılışı ve okunuşu ile ilgili çalışmalar yaptık.
------------- Yeni gerçek , eski yanılgılardan daha iyidir...
|
Mesajı Yazan: izcilideri
Mesaj Tarihi: 15-Ekim-2008 Saat 23:17
Hayat Bilgisi dersinde "Kaybetmekte var, Kazanmakta" konusunu işledik. Matematik te Romen rakamlarını pekiştirici çalışmalr yaptık. Müzikte de PAzara >Gidelim şarkısını söyledik. Rehberlikte sınıf temsilcimizi seçtikçTürkçe de Cumhuriyet Ağacı metnini okuma çalışması yaptık. Arkadaşlar Harf yayınlarının metinleri bana göre 3. sınıf seviyesinin üstünde Sizde benimle aynı fikirde misiniz? Bugün metnin anafikrini, konusunu bulmakta çok zorlandılar. Ben bile zorklandım desem yeri var
Bu arada geçmiş olsun Emel öğretmenim umarım bir daha Kastamonuya gelirsem Sizinle de tanışmak isterim
|
Mesajı Yazan: emelgenc61
Mesaj Tarihi: 15-Ekim-2008 Saat 23:29
Orjinalini yazan: izcilideriHayat Bilgisi dersinde "Kaybetmekte var, Kazanmakta" konusunu işledik. Matematik te Romen rakamlarını pekiştirici çalışmalr yaptık. Müzikte de PAzara >Gidelim şarkısını söyledik. Rehberlikte sınıf temsilcimizi seçtikçTürkçe de Cumhuriyet Ağacı metnini okuma çalışması yaptık. Arkadaşlar Harf yayınlarının metinleri bana göre 3. sınıf seviyesinin üstünde Sizde benimle aynı fikirde misiniz? Bugün metnin anafikrini, konusunu bulmakta çok zorlandılar. Ben bile zorklandım desem yeri var
Bu arada geçmiş olsun Emel öğretmenim umarım bir daha Kastamonuya gelirsem Sizinle de tanışmak isterim
ilginiz için teşekkürler hocam  kastamonu ya ne zaman geldiniz? bir daha ki gelişinizde beklerim bende memnun olurum... 
------------- Paylaşmanın asaletini,bencilliğin çirkinliğine değişmem....
|
Mesajı Yazan: izcilideri
Mesaj Tarihi: 16-Ekim-2008 Saat 00:02
Orjinalini yazan: emelgenc61
Orjinalini yazan: izcilideriHayat Bilgisi dersinde "Kaybetmekte var, Kazanmakta" konusunu işledik. Matematik te Romen rakamlarını pekiştirici çalışmalr yaptık. Müzikte de PAzara >Gidelim şarkısını söyledik. Rehberlikte sınıf temsilcimizi seçtikçTürkçe de Cumhuriyet Ağacı metnini okuma çalışması yaptık. Arkadaşlar Harf yayınlarının metinleri bana göre 3. sınıf seviyesinin üstünde Sizde benimle aynı fikirde misiniz? Bugün metnin anafikrini, konusunu bulmakta çok zorlandılar. Ben bile zorklandım desem yeri var
Bu arada geçmiş olsun Emel öğretmenim umarım bir daha Kastamonuya gelirsem Sizinle de tanışmak isterim
ilginiz için teşekkürler hocam  kastamonu ya ne zaman geldiniz? bir daha ki gelişinizde beklerim bende memnun olurum...  En son bu yaz Yolkaonak izcilik okuluna kurs için gelmiştim. İzcilik adına 4-5 kez Kastamonuya geldim Br daha ki sefere tanışmak ümidi ile
|
Mesajı Yazan: emelgenc61
Mesaj Tarihi: 16-Ekim-2008 Saat 00:07
İnşallah hocam geldiğiniz zaman beklerim...
------------- Paylaşmanın asaletini,bencilliğin çirkinliğine değişmem....
|
Mesajı Yazan: -AYKUT-
Mesaj Tarihi: 16-Ekim-2008 Saat 01:44
Orjinalini yazan: 1fsınıfı
Emelciğim tekrar geçmiş olsun. Benim bilgisayarım serviste sen hasta Sinan hoca duymasın elimizde olmadan kaytardığımızı.
Hülya ve Emel Hocam, siz olmadığınız zaman inanın ki forumda eksikliğiniz hissediliyor. Emekleriniz için sonsuz teşekkürler.
Emel Hocam, size de çok geçmiş olsun.
|
Mesajı Yazan: birgul
Mesaj Tarihi: 18-Ekim-2008 Saat 19:50
Yeniden merhaba arkadaşlar.Hayat bilgisinden dün kaybeden yok konusunu işledik. Türkçeden haftalık okudukları hikayeleri anlattılar. Matematikte toplama işlemine geçtikte elinizde toplama problemleri varsa gönderir misiniz?
|
Mesajı Yazan: emelgenc61
Mesaj Tarihi: 18-Ekim-2008 Saat 22:41
Orjinalini yazan: -AYKUT-
Orjinalini yazan: 1fsınıfı
Emelciğim tekrar geçmiş olsun. Benim bilgisayarım serviste sen hasta Sinan hoca duymasın elimizde olmadan kaytardığımızı.
Hülya ve Emel Hocam, siz olmadığınız zaman inanın ki forumda eksikliğiniz hissediliyor. Emekleriniz için sonsuz teşekkürler.
Emel Hocam, size de çok geçmiş olsun.
Aykut hocam teşekkürler....
------------- Paylaşmanın asaletini,bencilliğin çirkinliğine değişmem....
|
Mesajı Yazan: 1fsınıfı
Mesaj Tarihi: 18-Ekim-2008 Saat 22:51
Orjinalini yazan: -AYKUT-
Orjinalini yazan: 1fsınıfı
Emelciğim tekrar geçmiş olsun. Benim bilgisayarım serviste sen hasta Sinan hoca duymasın elimizde olmadan kaytardığımızı.
Hülya ve Emel Hocam, siz olmadığınız zaman inanın ki forumda eksikliğiniz hissediliyor. Emekleriniz için sonsuz teşekkürler.
Emel Hocam, size de çok geçmiş olsun.
hocam çok teşekkurler mesajınız için.
Dun hayat bilgisinde kazanmkta var kaybetmekte var konusunu işledik. Matematik de eldeli toplama işlemini işledik.diğer saatlerde de zümre başkanları toplantısına katıldığım için çocuklarım diğer sınıflarda derslerine devam ettiler:)
|
Mesajı Yazan: sas1980
Mesaj Tarihi: 18-Ekim-2008 Saat 23:30
Orjinalini yazan: 1fsınıfı
Emekciğim tekrar geçmiş olsun. Benim bilgisayarım serviste sen hasta Sinan hoca duymasın elimizde olmadan kaytardığımızı.
Bugün tüm gün analiz yayınlarının sınavı ile geçti.
öğretmenim analizin sınavı ülke çapında olan mı? yoksa kurumsal mı?
ben can matematik ve zambağın sınavlarına sokmayı düşünüyoorum,sizlerin fikirlerini de almak isterim.
|
Mesajı Yazan: 1fsınıfı
Mesaj Tarihi: 18-Ekim-2008 Saat 23:46
Orjinalini yazan: sas1980
Orjinalini yazan: 1fsınıfı
Emekciğim tekrar geçmiş olsun. Benim bilgisayarım serviste sen hasta Sinan hoca duymasın elimizde olmadan kaytardığımızı.
Bugün tüm gün analiz yayınlarının sınavı ile geçti.
öğretmenim analizin sınavı ülke çapında olan mı? yoksa kurumsal mı?
ben can matematik ve zambağın sınavlarına sokmayı düşünüyoorum,sizlerin fikirlerini de almak isterim.
EVET HOCAM ULKE ÇAPINDA OLAN BIZ BUTUN OKUL 2-8 SINIFLAR HEPIMIZ GIRIYORUZ. AMA BEN SINIFIMA BIREYSEL OLARAK FARKLI YAYINCILIĞIN SINAVINIDA DENEMEK ISTIYORUM
|
Mesajı Yazan: sas1980
Mesaj Tarihi: 19-Ekim-2008 Saat 00:12
geçen yıl bura da da 3-8,sınıflara sınav yapılmıştı herhalde bu yıl olmayacak. bizim okulda 8 şube 3.sınıf. bu deneme sınavlaerı acaip stres yaratıyor,idare de rekabete yöneltince çok acımasız rakipler çıkabiliyor. geçen yıl benim derece beklenen 5 öğrencimin kağıtları gözetmen tarafından çıkarılıp öyle idareye teslim edilmiş. şok olmuştum. nitekim diğer sınavlarda idare gözetmenleri daha dikkatli görevlendirdi ve 5 öğrencimde tüm sınavlarda derece yaptı. bu yıl da aynı strese girmek istemiyordum. iyi de olmuş yapılmıyıo olması.
|
Mesajı Yazan: 1fsınıfı
Mesaj Tarihi: 19-Ekim-2008 Saat 00:18
Orjinalini yazan: sas1980
geçen yıl bura da da 3-8,sınıflara sınav yapılmıştı herhalde bu yıl olmayacak. bizim okulda 8 şube 3.sınıf. bu deneme sınavlaerı acaip stres yaratıyor,idare de rekabete yöneltince çok acımasız rakipler çıkabiliyor. geçen yıl benim derece beklenen 5 öğrencimin kağıtları gözetmen tarafından çıkarılıp öyle idareye teslim edilmiş. şok olmuştum. nitekim diğer sınavlarda idare gözetmenleri daha dikkatli görevlendirdi ve 5 öğrencimde tüm sınavlarda derece yaptı. bu yıl da aynı strese girmek istemiyordum. iyi de olmuş yapılmıyıo olması.
NASIL HOCAM YA BU NASIL BIR REKABETTIR BOYLE BENCE BU DUPEDUZ KISKAÇLIK ÇOK ÇALIŞTIRARAK YAPSIN REKABETINI BENCE ÇOK AYIP BENCE BIR OĞRETMENE ASLA YAKIŞMIYOR:)
|
Mesajı Yazan: tonyali
Mesaj Tarihi: 19-Ekim-2008 Saat 17:21
Orjinalini yazan: 1fsınıfı
Orjinalini yazan: sas1980
geçen yıl bura da da 3-8,sınıflara sınav yapılmıştı herhalde bu yıl olmayacak. bizim okulda 8 şube 3.sınıf. bu deneme sınavlaerı acaip stres yaratıyor,idare de rekabete yöneltince çok acımasız rakipler çıkabiliyor. geçen yıl benim derece beklenen 5 öğrencimin kağıtları gözetmen tarafından çıkarılıp öyle idareye teslim edilmiş. şok olmuştum. nitekim diğer sınavlarda idare gözetmenleri daha dikkatli görevlendirdi ve 5 öğrencimde tüm sınavlarda derece yaptı. bu yıl da aynı strese girmek istemiyordum. iyi de olmuş yapılmıyıo olması. NASIL HOCAM YA BU NASIL BIR REKABETTIR BOYLE BENCE BU DUPEDUZ KISKAÇLIK ÇOK ÇALIŞTIRARAK YAPSIN REKABETINI BENCE ÇOK AYIP BENCE BIR OĞRETMENE ASLA YAKIŞMIYOR:)
Al bende de okadar derlerya aynen öyle. Bizde 6 şübe 3. sınıf var. Geçensene aynı sıkıntıları bizde yaşadık. Bizdede gözetmenler birbirinin sınıfına girerek sınıflara kopya verdiler. Bunu duyunca önce ihtimal vermedim . Sonra öğrenciler açıkça ifede edince ve öğretmenlerden birtanesi ağzından kaçırınca şok olmuştum. İşe bakarmısınız .Bir öğertmene hırsı neler yaptırabiliyor. Benim inatıma yapmış. Birinci ve ikinci denemede benim sınıf ilk onu almış da çok zorlarına gitmiş. Ama ben onlara bunu hakketmediğimi anlatmaya çalıştıysamda olmadı. Elime geçen ne varsa önce onların bilgisayarlarına yüklerim. Elimden geleni yaparım.Bu yıl ne yaparım bu arkadaşlarla bilemiyorum. Demek ki heryerde varmış bu hikaye...
------------- Tüm işe yarar organlarını kaybeden ben; bir kasap çengelinde bulduğum kalbime müşteri oldum yeniden,kelemi rehin bırakarak
|
Mesajı Yazan: sas1980
Mesaj Tarihi: 20-Ekim-2008 Saat 19:10
malesef öğretmen olurken sadece kağıt üzerindeki sınavlarla seçiliyoruz. hadi biz 3-5 yıl sonra bu insanları görmeyiz,peki bu insanları örnek alarak yetişen öğrenciler ne olacak?
nöbetlerde sınıfları boşaltırken diğer sınıfları görüyoruz ister istemez ve inanın geçen yıl derste uyuyan öğretmenler bu yıl harıl harıl çalışıyor. bilmiyorlarki benim sınıfımmın okuması ortalama 40 kelime. benim hiç bir iddiam olamaz. vallahi ben çocuklara okuma öğretiyor,dersleri sevmelerine çalışıyorum. başkalarına ise sadece gülüyorum.sayemde hepsi derce yapacak. sanırım beni süpermen sanıyorlar. süpermen olsa bu sınıf dereceye yine giremez. ama elimden geldiğince çalışıyorum.
|
Mesajı Yazan: m_gulen
Mesaj Tarihi: 20-Ekim-2008 Saat 22:01
Hayat Bilgisinde "Kaybeden Yok" konusu, Mat. Toplama işlemi, Türkçe dersinde
" Cumhuriyet Ağacı "metnine başladık.
------------- "Sormaz ki bilsin, sorsa bilirdi...
Bilmez ki sorsun, bilse sorardı."
Sadi-i Şirazi
|
Mesajı Yazan: izcilideri
Mesaj Tarihi: 21-Ekim-2008 Saat 22:03
Hayat Bilgisi dersinde benim güzel okulum, Türkçe dersinde Trafik matematik dersinde ise en yakın onluğa yuvarlama konusunu işledik
|
Mesajı Yazan: damla2
Mesaj Tarihi: 21-Ekim-2008 Saat 22:47
Hayat Bilgisi "Sağlık İçin Elele" , Türkçe "Atatürk'ün Çocuk Sevgisi" matematik üç basamaklı doğal sayılara giriş yaptık. Son ders resim dersinde ise elişi kağıtları ile çiçek yaptık.
|
Mesajı Yazan: sas1980
Mesaj Tarihi: 21-Ekim-2008 Saat 22:52
gülen öğretmenim aynı yerlerdeymişiz. dilbilgisinden neler yapıyorsunuz?
arkadaşlar çocuklarımın okumalarını geliştirmek iiçin neler tavsiye edersiniz.1.sınıf düzeyinde okuyabiliyorlar:-(
|
Mesajı Yazan: 1fsınıfı
Mesaj Tarihi: 22-Ekim-2008 Saat 01:36
Hayat Bilgisinde "Kaybeden Yok" konusu, Matematik dersinde boşluklu ve eldeli toplama işlemi, Türkçe dersinde 'Sana Borçluyuz' adlı şiirinin etkinlikleri ve müzik dersinde melodika ile pazara gidelim şarkısı çalındıi. Analiz sınavının sonuçları geldi. Benım sınıfım okulda 1. ilçede 5. ama diğer ilk 3 okul sadece 22 ile 38 öğrencisini sınava sokmuş. Yani sadece başarılı öğrencilerini biz ise tüm zümrece 240 kişi katıldık ve 3 f sınıfı olarak listede 5. ama seçme olamyan okullarda bence ilçe 2.olduk:) Zümre başkanı olarak tüm zümremi incelemk istiyorum ama Analizin sayfasını açamadım bakalım en az yapan öğrencimiz kaç en çok yapan kaç net yapmış.
|
Mesajı Yazan: bureyde
Mesaj Tarihi: 22-Ekim-2008 Saat 12:28
BU GÜN TÜRKÇEDEN OKUMAYI HIZLANDIRICI ÇALIŞMALAR YAPTIK. İYİ DE OLDU.
------------- TERÖRÜN HER TÜRLÜSÜNÜ BEN DE LANETLİYORUM...
|
|