Yükleniyor...
Anasayfa
Anasayfa
Aktif Konular
Aktif Konular
Forum Üyelerini Göster
Üye Listesi
Takvim
Takvim
Forumu Ara
Arama
Yardım
Yardım
Okunmuş Mesaj
Özel Mesaj
Kayıt Ol
Kayıt Ol
Giriş
Giriş
2006 -2007 Eğitim Öğretim Yılı
 İlkokuma Yazma Ögretimi Sitesi | Günlük | 2006 -2007 Eğitim Öğretim Yılı
Mesaj icon Konu: 7 Kasım 2006 (Salı) Yanıt Yaz Yeni Konu Gönder
Yazar Mesaj
sinanuzun
Yönetici
Yönetici
Simge

Kayıt Tarihi: 01-Ocak-2006
Aktiflik
Seviye
Deneyim

Gönderilenler: 1183

Aldigi Alkis: 5456
Puan: 7855
%100
Alıntı sinanuzun Cevaplabullet Konu: 7 Kasım 2006 (Salı)
    Gönderim Zamanı: 06-Kasim-2006 Saat 22:41

Bu gün sınıfta ................................. lütfen yaptıklarımızı paylaşalım ki gelecek sene 1. sınıf okutacak arkadaşlar aynı sıkıntılarla karşılaşınca ne yapmaları gerektiğini bilsinler. Saygılarımla...

IP  Tesekkur Et
pattaban
Misafir
Misafir
Simge

Kayıt Tarihi: 15-Ekim-2006
Konum: Kastamonu
Aktiflik
Seviye
Deneyim

Gönderilenler: 16

Aldigi Alkis: 1
Puan: 8
%6
Alıntı pattaban Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 07-Kasim-2006 Saat 18:28
arkadaşlar ben tüm hafta boyunca sesli harfleri verdim.Perşembeden itibarende n sesini verceğim.Böyle daha iyi oldu daha çok hece ve kelime türetebildik.Tavsiye ederim.
IP  Tesekkur Et
efemer
Misafir
Misafir


Kayıt Tarihi: 18-Ekim-2006
Aktiflik
Seviye
Deneyim

Gönderilenler: 2

Aldigi Alkis: 0
Puan: 0
%0
Alıntı efemer Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 07-Kasim-2006 Saat 20:29

bugün i harfini işledik. 7-8 öğrenci mekanizmayı kavramış durumda. gün be gün kavrayanların sayısı artacaktır. artık haftada 2 ses işlemeyi düşünüyorum.

IP  Tesekkur Et
Yanıt Yaz Yeni Konu Gönder
Konuyu Yazdır Konuyu Yazdır

Forum Atla
Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme
Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma
Kapalı Forumda Cevapları Silme
Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme
Kapalı Forumda Anket Açma
Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma


Kpss | türkü notaları İlkokumayazma

Powered by Web Wiz Forums version 8.05
Copyright ©2001-2006 Web Wiz Guide Reklamport Örnek Yayıncı Sayfası />
Reklamport Örnek Yayıncı Sayfası