Yükleniyor...
Anasayfa
Anasayfa
Aktif Konular
Aktif Konular
Forum Üyelerini Göster
Üye Listesi
Takvim
Takvim
Forumu Ara
Arama
Yardım
Yardım
Okunmuş Mesaj
Özel Mesaj
Kayıt Ol
Kayıt Ol
Giriş
Giriş
2006 -2007 Eğitim Öğretim Yılı
 İlkokuma Yazma Ögretimi Sitesi | Günlük | 2006 -2007 Eğitim Öğretim Yılı
Mesaj icon Konu: 22 Mart 2007 Perşembe (İkinci Dönem) Yanıt Yaz Yeni Konu Gönder
Yazar Mesaj
sinanuzun
Yönetici
Yönetici
Simge

Kayıt Tarihi: 01-Ocak-2006
Aktiflik
Seviye
Deneyim

Gönderilenler: 1183

Aldigi Alkis: 5456
Puan: 7855
%100
Alıntı sinanuzun Cevaplabullet Konu: 22 Mart 2007 Perşembe (İkinci Dönem)
    Gönderim Zamanı: 22-Mart-2007 Saat 17:26
Bu gün okulda...
IP  Tesekkur Et
gülsu
Misafir
Misafir


Kayıt Tarihi: 20-Subat-2007
Aktiflik
Seviye
Deneyim

Gönderilenler: 11

Aldigi Alkis: 1
Puan: 1
%9
Alıntı gülsu Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 22-Mart-2007 Saat 18:30
hayat bil.den afet planı hazırlamayı anlattım türkçeden okuma yarışı yaptık ama bitmedi biraz uğultu oluyor o yüzden yarısına yarın yaptıracağım ikinci derste ssözcükler yazdım hecelerine ayırma çalışması yaptık matematikten uzunlukları ölçme çalışması yaptık
IP  Tesekkur Et
vehbi hoca
Misafir
Misafir
Simge

Kayıt Tarihi: 16-Mart-2007
Konum: Konya
Aktiflik
Seviye
Deneyim

Gönderilenler: 20

Aldigi Alkis: 4
Puan: 4
%20
Alıntı vehbi hoca Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 22-Mart-2007 Saat 20:38
Türkçeden ilk defa hikaye tamamlama çalışması yaptık.Matematik dersinde ise ilk defa hem toplama hem de çıkarma işleminin kullanıldığı soru çözümleri üzerinde durduk.
vehbi
IP  Tesekkur Et
vildankaya
Misafir
Misafir
Simge

Kayıt Tarihi: 31-Ekim-2006
Konum: Adana
Aktiflik
Seviye
Deneyim

Gönderilenler: 2

Aldigi Alkis: 0
Puan: 0
%0
Alıntı vildankaya Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 22-Mart-2007 Saat 21:14

İlk ders  mutlaka  hikaye  okuyorum.Ara  ara  durup siz olsaydınız ne  yapardınız?Sizce  doğru  mu?Olayın kahramanı kim?Nerde ne  zaman geçiyor  gibi  sorular  soruyor dikatlerini okuduğum  öyküye  vermelerini istiyorum.Unutmuş  gibi yaptığımda  mutlaka  hatırlatıyorlar.53  mevcudum var.Bu gün hiç  ümidim olmayan öğrencim okumaya  çıktı.Nasıl  heyecanlı  nasıl  mutlu  oldu  anlatamam.Ancak  yazmada  çok  zorlanıyor.Hayat B. ölçme-değerlendirme  çalışmalarını yaptık.Türkçeden kısa  şiirler ezberletiyorum  çok  hoşlanıyorlar.Etkinlikleri yaptırıyorum.Mat.bire bir eşlemeleri oyunlaştırarak  yaptık.Ayrıca müzik derslerinde  her öğrettiğim şarkıyı vücut  diliyle  pekiştiriyoruz çok  hoşlanıyorlar.

IP  Tesekkur Et
kamile bozdemir
Misafir
Misafir


Kayıt Tarihi: 28-Ekim-2006
Aktiflik
Seviye
Deneyim

Gönderilenler: 6

Aldigi Alkis: 0
Puan: 0
%0
Alıntı kamile bozdemir Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 22-Mart-2007 Saat 21:27
 matematikten toplama ile ilgili problemler yaptık.türkçe dersinde çanakkale savaşını anlattım.öneminden ,milletimizin kahraman tarihinden örnekler verdim büyük ilgiyle dinlediler.vatan bölünmez adlı şiiri dikte ettik.birde dün hayat bilgisinden evdeki tehlikeli durumlar konusuna ek olarak okulda nelere dikkat etmeliyiz ödevi vermiştim .onu okyup anlattılar
IP  Tesekkur Et
zana21
Misafir
Misafir


Kayıt Tarihi: 27-Aralik-2006
Aktiflik
Seviye
Deneyim

Gönderilenler: 6

Aldigi Alkis: 1
Puan: 5
%16
Alıntı zana21 Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 22-Mart-2007 Saat 22:13
Arkadaşlar merhabalar ya benim 29 öğrencim var 1 tane öğrencim özürlü onun dışındakiler okuyolar da çok yavaşlar bi türlü hızlanmıyolar okuma üstünde durmaktan hiç bişi yapamıyom matematikten çok geriyim valla bi de bazı öğrencilerim özellikle 3 ü evde hiç okuma yapmıyolar diye çok gerilediler önceleri iyi okuyolardı şimdi sanki yeni okumaya geçmiş gibiler bi türlü evde ders çalıştıramıyom anne babaları ile okuldaki abi ablaları ile görüştüm nafile bi de köy yeri veli de o kadar önemsemiyo herşeyi öğretmenden bekliyo bende okuma yok ya da yavaş diye ağırlığımı oraya verdim yıl bitti bişi yapamıyom evdeyken yarın matematiğe yoğunlşaşacam diyom okula gidince okuma yaptırıyom yavaş ve gerilediler diye yine okumayla günü bitiriyom günüm hayat bilgisi okuma ve beslenme dikte ile ( o da bazı günler ) öyle geçiyo ne olur bi yol gösterin ne yapacam şaşırdım durmuyum mu bu okuma üstünde ne dersiniz ? ? ? ?
IP  Tesekkur Et
ilkokuma
Ögretmen
Ögretmen


Kayıt Tarihi: 15-Subat-2007
Aktiflik
Seviye
Deneyim

Gönderilenler: 23

Aldigi Alkis: 0
Puan: 0
%0
Alıntı ilkokuma Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 22-Mart-2007 Saat 22:37
sayın vildan öğretmenim. sınıf mevcunuz 53. benim de 50. hocam size danışmak istediğim bazı konular var. okumaya kaç öğrenciniz geçmedi. nasıl bir yol izlediniz. veya geçmedilere neler yapıyorsunuz. bu konuda ban yardımcı olursanız çok mutlu olurum.
IP  Tesekkur Et
damla2
Katılımcı Öğretmen
Katılımcı Öğretmen


Kayıt Tarihi: 15-Aralik-2006
Aktiflik
Seviye
Deneyim

Gönderilenler: 248

Aldigi Alkis: 117
Puan: 484
%47
Alıntı damla2 Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 23-Mart-2007 Saat 00:00
Türkçeden Bora'nın Telefonu parçasındayız. etkinliklerden bazılarını yaptık. Parçayı tüm sınıfa okutup (2-3 cümle kadar, çünkü sınıf 51 kişi ) okuma durumlarına baktım. Ancak 15 tanesini hecelemeden seri şekilde okudular. Ancak diğerleri de fena değil. Kısa zamanda eminim öbürleride seri şekilde okumaya geçecekler. Tabi seri şekilde okuyanlara aselnaz öğretmenimin önerisi doğrultusunda puanlama yaptım. Bu da diğerleri için teşvik edici oldu. Bu puanlama yöntemini pazartesiden beri uyguluyorum. Sınıf kurallarına uymadıkları takdirde puanlarını geri alacağımı söyledim. En yaramazlar bile hareketlerine dikkat eder oldular. Daha bir hafta bile olmadan sınıfım için bence bu büyük bir başarı.(Puanlamayı merak edenler aselnaz öğretmenin yazılarını okuyabilirler.) Herkese başarılar.
IP  Tesekkur Et
Yanıt Yaz Yeni Konu Gönder
Konuyu Yazdır Konuyu Yazdır

Forum Atla
Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme
Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma
Kapalı Forumda Cevapları Silme
Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme
Kapalı Forumda Anket Açma
Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma


Kpss | türkü notaları İlkokumayazma

Powered by Web Wiz Forums version 8.05
Copyright ©2001-2006 Web Wiz Guide Reklamport Örnek Yayıncı Sayfası />
Reklamport Örnek Yayıncı Sayfası