Yükleniyor...
Anasayfa
Anasayfa
Aktif Konular
Aktif Konular
Forum Üyelerini Göster
Üye Listesi
Takvim
Takvim
Forumu Ara
Arama
Yardım
Yardım
Okunmuş Mesaj
Özel Mesaj
Kayıt Ol
Kayıt Ol
Giriş
Giriş
2.Sınıf Zümre Tutanakları
 İlkokuma Yazma Ögretimi Sitesi | Zümre ve Diğer Toplantı Tutanakları | Zümre Toplantı Tutanakları | 2.Sınıf Zümre Tutanakları
Mesaj icon Konu: 2.Sınıf 2.Dönem Zümre Tutanakları Yanıt Yaz Yeni Konu Gönder
Yazar Mesaj
emelgenc61
Moderatör
Moderatör
Simge

Kayıt Tarihi: 31-Mart-2007
Aktiflik
Seviye
Deneyim

Gönderilenler: 1489

Aldigi Alkis: 2691
Puan: 7037
%100
Alıntı emelgenc61 Cevaplabullet Konu: 2.Sınıf 2.Dönem Zümre Tutanakları
    Gönderim Zamanı: 08-Subat-2009 Saat 15:15
.............................................İLKÖĞRETİM OKULU MÜDÜRLÜĞÜNE

İlköğretim Kurulları Yönetmeliği’nin 95.maddesi doğrultusunda, ../02/200 cuma günü saat 10.45’te 2008/2009 eğitim- öğretim yılında 2 .sınıflar arasında planlama,uygulama, Ölçme ve değerlendirme çalışmalarında birlik ve beraberliğin sağlanması amacıyla 2.sınıflar zümre öğretmenler kurulu toplantısı yaparak aşağıdaki gündem maddelerini görüşmek istiyoruz.
Gereğini bilgilerinize arz ederiz.
/02/200

2/BSsınıfı öğrtm. 2/ASınıfı öğrtm. 2/CSınıfı öğrtm. 2/DSınıfı öğrtm.

GÜNDEM:
1.Açılış,
2.Gündem maddelerinin okunması,
3.1.yarıyılın genel değerlendirilmesi,
4.II. yarıyılda yapılacak çalışmalar,
5.Sınıflar arası işbirliği,
6.Veli-öğretmen-öğrenci-okul idaresi işbirliği,
7.Yapılacak etkinlikler,
8.Belirli gün ve haftalar,
9.Okuma ve yazmada karşılaşılan güçlükler,
10.Öğrencilere okuma alışkanlığı kazandırma ve sınıf kitaplıkları,
11.Öğrenci sorunlarının çözümü. Rehberlik ve psikolojik danışma çalışmaları,
12.Dilek ve temenniler,
13.Kapanış.
/02/200
OLUR.

Okul Müdür








..............................İLKÖĞRETİM OKULU 2008/2009 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI 2.SINIFLAR 1I.DÖNEM ZÜMRE ÖĞRETMENLER KURULU TOPLANTISI

TARİH:/02/200
SAAT:10:45
YER:Öğretmenler Odası
TOPLANTIYA KATILANLAR: Müdür Yardımcısı
2/A Sınıf Öğretmeni
2/B Sınıf Öğretmeni
2/C Sınıfı Öğretmeni
2/D Sınıfı Öğretmeni
ZÜMRE BAŞKANI:
TOPLANTININ AMACI:2008/2009 eğitim-öğretim yılında 2.Dönem 2. sınıflar arasında;
planlama,uygulama,ölçme ve değerlendirme çalışmalarında birlik ve beraberliğin sağlanması.
ZÜMRE ÖĞRETMENLER KURULU TOPLANTI TUTANAĞI

..............................İlköğretim Okulu 2.sınıf zümre öğretmenleri; .02.200 cuma günü saat 10:45’te gündem gereği müdür yardımcısı ........................ başkanlığında öğretmenler odasında toplanarak, önceden belirlenen gündem maddeleri hakkında aşağıda maddeler halinde görüşlerini belirtmişlerdir.
ALINAN KARARLAR
1. Müdür Yardımcısı .............. toplantının açılış konuşmasını yapmak üzere söz aldı. Öğretmenler karşılıklı olarak birbirlerine ikinci yarıyılda başarı temennisinde bulundular.
2. Toplantının gündem maddeleri 2/B sınıfı öğretmeni .................... tarafından okundu.
3. Birinci yarıyılda yapılan çalışmalar değerlendirildi. Öğretmenler sırayla söz alarak, yeni ilköğretim okulu programı ve uygulamasıyla ilgili görüşlerini dile getirdiler:
.................: Bu program öğrencilerin derslerde aktif olmaların, düşünmelerini, karar vermelerini, sorun çözmelerini sağladı. Ders kitaplarında konular çok dağınık verilmiş.bütünlük yok. Kitaplar kalitesiz şekilde kaplanmış. Sayfalar kopuyor. Öğrencilerin elinde kitaplar dağılıyor.
................ : Öğrenci çalışma kitaplarında öğrencilerin yazmalarına ayrılan bölümler çok az. Öğreciler yazılarını sığdıramıyorlar.
...................: Türkçe kitabında bulunan metinler 8 yaş grubu öğrencilerinin seviye ve algılamaları göz önüne alınmadan hazırlanmış. Metinler çok uzun olmuş.
.................. : Programın özelliklerinden birisi de sınıf içi etkinliklerinin çok olması. Ders kitaplarında ki etkinliklerin çoğu öğrencilerin seviyelerinde değil. Bu yetersizliği gidermek için hazırlanan çalışma sayfaları ile kağıt ve fotokopi masrafları çok oluyor. Sınıflarda etkinliklerde bilgisayarın kullanılmaması büyük bir eksiklik. 2. dönem çok amaçlı salondaki bilgisayarı işler hale getirmeliyiz. Böylece projeksiyon yardımıyla değişik etkinlikler sunabiliriz.
Günlük ders planı işlenirken sınıflarımızda eksikliği görülen konularla ilgili kaynak kitaplardan etkinlikler çoğaltılarak öğrencilerin konuları pekiştirmeleri sağlanacak. Ders kitaplarındaki etkinliklerin dışında hazırlanacak etkinlikleri dönüşümlü olarak her hafta bir öğretmen tarafından hazırlanacak. Zümre öğretmenlerine dağıtılacak. Hafta da en az bir ders çok amaçlı salonda hazırlanan sunumlar öğrencilere izlettirilecek.
4. Başlanan çalışmaların program ve kılavuz kitaplar doğrultusunda II. yarıyılda da devem ettirilmesi kararlaştırıldı.
..............: Gözlem formları çok, hepsini dodurmaya zamanım kalmıyor. Bu yüzden bazen ders işleyemiyorum.
................. : Gözlem formları çok da olsa yaralı oluyor. Mutlaka dolduralım dedi.
......................: Her teme için değil de kazanımları birleştirerek kendimiz gözlem formu hazırlayalım dedi.
Gözlem formlarının birlikte hazırlanması kararlaştırıldı ölçme ve değerlendirmelerin bu gözlem formlarına dayanılarak yapılmasına, Bu dönem her ders için 2 performans ödevi, bir ders içi performans ödevi, 1 grup proje çalışmasının yapılmasına karar verildi. Performans ödevlerinin ve proje çalışmalarının konularına zümrece karar verilecek.
5. Çalışmaların planlanması, uygulanması ve değerlendirilmesinde her aşamada sınıflar arasında işbirliğine gidilmesi, uygun olması halinde ortak çalışmalar yapılması fikri benimsendi. Öğretmenlerin zaman zaman birbirlerinin sınıflarını ziyaret etmeleri ve öğrenciler arasındaki seviye farklarını belirlemeleri (varsa), öğrenciler arasında ortak çalışma, dayanışma, yardımlaşma, dostluk, arkadaşlık vb. duyguları geliştirme etkinlikleri gerçekleştirmeleri kararlaştırıldı.
6. Yıl sonuna kadar velilerle öğretmenler arasında sık sık görüşmeler yapılması, öğrencilerin durumu (ders, davranış, sağlık, spor vb.) hakkında velilerin bilgilendirilmesi, öğrencilerle velileri arasında yaşanan sorunların çözümüne rehberlik edilmesi, bu çalışmalarda gerekli hallerde okul idaresinden yardım alınması ve okul idaresinin bilgilendirilmesine karar verildi. Öğrenci başarısının arttırılması ve davranış ve tutumlarının olumlu hale gelmesinde veli-öğretmen-öğrenci ve okul idaresi arasında sürekli bir işbirliğinin sağlanmasının önemi müdür yardımcısı ................ tarafından dile getirildi.

7. 2/A sınıfı öğretmeni .................... ders kitaplarında ve kılavuz kitaplarda yer alan konuları kavratmaya yönelik etkinliklerin öğrenci seviyesine ve imkanlarına uygun olanlarının bu dönem de işbirliği halinde yapılmasının yararlı olacağını söyledi.
8. 2/C sınıfı öğretmeni ............... belirli gün ve haftaların birinci yarıyılda planlandığı şekliyle kutlanacağını bu konularda yapılacak tüm çalışmalara mümkün olduğunca tüm öğrencilerin katılmasının önemi üzerinde durdu. Bu kutlamalar sırasında da ortak etkinlikler yapılabileceğini anlattı.
9. Öğrencilerin okuma ve yazma etkinliklerinde karşılaştıkları güçlükler, yapılan hatalar ve görülen eksiklikler belirlendi.
a) Yavaş okuma
b) Tümceleri konuşur gibi okuyamama
c)Yavaş hızda yazı yazma
d)Okuduğunu anlayamama, defalarca okuma ihtiyacı duyma
e)okurken okuma mesafesine uymama
En çok görülen bu eksikliklerin giderilmesi için paragraf okuma, şiir dörtlüğü okuma, dikte çalışmalarına ağırlık verilmesi kararlaştırıldı.
10. Tüm öğrencilerin okumaya bir zorunluluk, hayatın bir parçası, yemek-içmek gibi doğal bir davranış olarak bakmalarının sağlanması, okumaya karşı olumlu bir tutum içerisine girmeleri konusunda neler yapılabileceği tartışıldı. ÇARŞAMBA günleri okuma saati yapılacak Bu konuda velilere düşen görevlerin velilere her fırsatta anlatılmasının gerekliliği vurgulandı. Türkçe dersinde mutlaka “ serbest okuma” saatlerine yer verilmesine karar verildi. Öğrencilerin sınıf ve okul kütüphanelerinden azami düzeyde yararlanabilmesi için yapılacak çalışmalar üzerinde duruldu.
11. Her ay rehberlik raporunun hazırlanması kararlaştırıldı.
12. Toplantı başarılı, sağlıklı, mutlu ve işbirliği içerisinde bir yarıyıl geçirilmesi dilek ve temennileri ile sona erdirildi.





2/BSsınıfı öğrtm. 2/ASınıfı öğrtm. 2/CSınıfı öğrtm. 2/DSınıfı öğrtm. Müdür yrd.





Okul Müdürü
 
ALINTI
Paylaşmanın asaletini,bencilliğin çirkinliğine değişmem....
IP  Tesekkur Et
Tesekkür edenler: sadiye, MUALLIM919, necla, gurelcengiz, die Lehrerin,
berkcenk
Misafir
Misafir


Kayıt Tarihi: 17-Ekim-2007
Konum: Ankara
Aktiflik
Seviye
Deneyim

Gönderilenler: 4

Aldigi Alkis: 1
Puan: 48
%25
Alıntı berkcenk Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 11-Subat-2009 Saat 23:54
Emel öğretmenim çok teşekkürler.
IP  Tesekkur Et
cevleksiz
Misafir
Misafir
Simge

Kayıt Tarihi: 03-Haziran-2008
Konum: Adıyaman
Aktiflik
Seviye
Deneyim

Gönderilenler: 2

Aldigi Alkis: 1
Puan: 4
%50
Alıntı cevleksiz Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 14-Haziran-2009 Saat 20:55
TŞK.
IP  Tesekkur Et
pinpon
Misafir
Misafir
Simge

Kayıt Tarihi: 11-Mart-2008
Konum: Trabzon
Aktiflik
Seviye
Deneyim

Gönderilenler: 3

Aldigi Alkis: 0
Puan: 0
%0
Alıntı pinpon Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 15-Haziran-2009 Saat 19:59
teşekkürler
IP  Tesekkur Et
gurelcengiz
Misafir
Misafir
Simge

Kayıt Tarihi: 15-Ekim-2008
Konum: Aksaray
Aktiflik
Seviye
Deneyim

Gönderilenler: 1

Aldigi Alkis: 0
Puan: 0
%0
Alıntı gurelcengiz Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 10-Subat-2010 Saat 20:31
teşekkürler
IP  Tesekkur Et
hikmetkapci
Misafir
Misafir


Kayıt Tarihi: 31-Ocak-2010
Konum: Konya
Aktiflik
Seviye
Deneyim

Gönderilenler: 1

Aldigi Alkis: 0
Puan: 0
%0
Alıntı hikmetkapci Cevaplabullet Gönderim Zamanı: 25-Temmuz-2010 Saat 15:21
tşk
IP  Tesekkur Et
Yanıt Yaz Yeni Konu Gönder
Konuyu Yazdır Konuyu Yazdır

Forum Atla
Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme
Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma
Kapalı Forumda Cevapları Silme
Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme
Kapalı Forumda Anket Açma
Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma


Kpss | türkü notaları İlkokumayazma

Powered by Web Wiz Forums version 8.05
Copyright ©2001-2006 Web Wiz Guide Reklamport Örnek Yayıncı Sayfası />
Reklamport Örnek Yayıncı Sayfası