Konu: 2008-2009 1. Sınıflar Bugün Ne Yaptık? Gönderim Zamanı: 16-Eylül-2008 Saat 22:03
Yeni görev yerim olan Denizli'de okula başladım.Geçen yıl 1. sıınıf okutmuştum.Bu yıl da 1. sınıf okutacağım.Geçen haftayı ve bugünü çizgi çalışması ile geçirdik.Durumu sınıf gerisinde olan 5 kadar öğrenciyide ilerlettikten sonra seslere geçeceğim.Bolca boyama yaptırıyorum.Çizgi çalışmasından çok çabuk sıkılıyorlar.Bende şimdilik boyamaya ağırlık verdim.Umarım pazartesiteye e sesine geçebiliriz.Ne deyim herkese kolay gelsin.
bende denizli de öğretmenlik yapıyorum ilk defa birinci sınıfları okutacağım sınıfımda geeçen sene anasınıfına gitmiş öğrencilerle çizgi çalışmaları hızlı düzenli gidiyor ancak anasınıfına gitmeyen 6 öğrenci onlara göre geride kalıyorlar onları beklediğiizde diğer 21 kişi sıkılmaya gürültü yapmaya baslıyorlar
yani biz hala çizgi çalışmalarındayız e sesini vermek için onların çizgi çalışmalarını düzeltmerini beklemelimiyim?
matematik te küreyi anlattım sorun yok ancak prizmaları nasıl anlatacağımı bilemiyorum siz nasıl anlatmayı düşünüyorsunuz?
Birinci sınıfları ikinci kez alışım. Önceki sınıfım daha iyiydi çizgi çalışmalarında hiç zorlanmamıştık ama bu yıl çizgi çalışmalarını yapmakta çocuklar zorlanıır heralde bu hafta da çizgi çalışmaları ile geçecek...
Bugünde çizgi çalışmasına devam ettik.Küre ve prizmalar için kırtasiyeden prizmalar aldım.Baya etkili oldu.Tavsiye ederim.Denizli'den yazan öğretmenim siz nerede görev yapıyorsunuz?Anasınıfından öğrencin olması büyük şans.Ne zaman yeterli gördün o zaman seslere başla.Zaman kaygısına düşmeye gerek yok.Yeterince olacak.
Birinci derste H.Bilgi dersi işledik. Konuştuk sohbet ettik. İkinci derste çizgi çalışmalarına başladık.Bazı öğrencilerim çok istekli sürekli yapmak istiyor. Bazılarıda bir an önce bitsede kurtulsam edasıyla bir çırpıda bitiyorlar. Dolayısyla güzel yapana kadar devam etmelerini istiyorum.Kızıyorlar:) Hatta baştan savma yapanlara tenefüse çıkmama cezası vereceğimi söylüyorum. Etkili oluyor. 3 öğrencim kalemi bile tutamıyor.Noktaların üzerinden bile geçemiyor. Ah bu velilerimiz öğrencileri anasınıfına/okula gönderselerde bizimle tanıştıklarında bir alt yapı ile gelseler ne olur sanki! Düzenli çizgiler çizen öğrencilerime e ,l seslerini ayrık olarak defterlerine yazdırdım. 2 öğrencime a sesinide yazdırdım(isim kullanmıyorum) sıkıldılar artık aynı şeyleri yapmaktan.Ama sınıfın büyük kısmı hala çizgilerden kurtulamadı. Her şeye rağmen azimle devam ediyoruz. Ama asla karamsarlığa düşmüyorum. Zamana bırakmak lazım. Sonuçta öğrenecekler 3 önce 3 gün sonra fark etmez yani. 4. ders matematik yaptım 1-10 arasında herkes sayıyor. Hatta yazabiliyorlar. Ama harflerin yazılış yönlerini yanlış yapıyorlar. Kitaptan 1-2 seslerini yazmını gösterdim. Öğrencilerim büyük kısmınada tahtada yapmasın istedim. Tahtaya kalkmayı çok seviyorlar. 5. dersimiz görsel sanatlardı. En çok sevdikleri ders:) 6. rehberlikdi öğrencilerler biraz sohbet ettik.Her fırsatta onları konuşturmaya çalışıyorum. Ayrıca kurallları sürekli hatılatıyorum. Nasıl başlarsak öyle gider. Kitap okuma saatinde öğrencilere kısa hikayeler okuyorum sonra hikayeyi canlandırıyoruz. Müthiş oluyor:)
Düzenleyen erkanerbas - 17-Eylül-2008 Saat 21:53
---
http://www.hmofluogluio.k12.tr -okulum
www.erkanerbas.com - kişisel sayfam
şimdiye kadar burdan aldığım ve kendi yaptığım çizgi öalışmalarını veriyorum. yapan çok yapamayan az. bundan sonra kitaptaki çizgi çalışmalarını vericem pazarteside inşallah e harfine geçiyorum. herkese kolay gelsin
Bugün ben de düzenli çizgi alıştırmasıyla devam edeceğim.İyilere deftere başlatmayı düşünüyorum.Çok çabuk ve düzenli yapıyorlar.Çalışmalarını bitirince bu çocukları neyle oyalacağımı şaşırıyorum.(3 öğrenci) 6tane çok çabuk sıkılan öğrencim var.Ben de teneffüse çıkamazsınız diyorum ama çıkıyorlar.Etkili olmuyor.Verdiğim çuklatalardan kısıtlama yapıyorum .Pazartesi e ile başlayacağızzz.Bu 6öğrencinin çalışmaları iyi ama sürekli kontrol istiyor.5 öğrenci de iyi.4 öğrenci geride kalıyor.2 tanesi yapıyor ama çok zorlanıyor.2 tanesi de işte beni delirtecekler bunlar diyorum da bakalım.Anasınıfı iyi hoş da bunların bağırarak konuşma ve yumruklaşma huyları nasıl bitecek.Boyamadan nefret etmişler artık.Boyama değince yine mi,biz onlardan çok yaptık diyorlar.Keşke anasınıfında kocaman tas gibi boyama yaptıracaklarına minik minik şekiller yaptırsalarmış,hatta boya kalemlerini hiç kullandırmasalarmış,bu kadar nefret etmezlerdi sanırım.Matematikten biz de küre ve prizmayı bitrdik,bugün örüntülere gececeğim.Yalnız kitaplarını sınıfta tutup sayfalarını açıp önlerine ben veriyorum,birlikte yönergelere göre yapıyoruz,işaretliyorlar ama ne zaman kitapların sayfasını onların açmasını isteyeceğim daha belirlemedim.Bir kez denedim ama kitapların kontrolü benim açımdan zor oldu.Geometri olması benim çok işime yaradı.Oyun gibi benim içinde onlar içinde çok eğlenceliydi.(19 öğrenci,bir tanesi özürlü)Her gün okula giderken planladıklarımı yapamazsam diye ödüm kopuyor.Bu aralar okul evraklarıyla de uğraştık.Bir bep planı kaldı.Hepinize kolaylıklar diliyorum
Hayat bilgis dersimizi yaptık.Ardından matematikten küreyi kavrattık.Yarına herkese evden küreye benzer şekiller getirmelerini istedim.Hafif ip ucu verdim.(ceviz..v.b)Ardından sıkıldıkları çizgi çalışmalarına başladım.Ancak bir ders yapabildim.Direk dışarıda mendil kapmaca oynadık.Öğleden sonra yine bir ders boyma ve çizgi çalışması.Hooop sıkıldık cümlesi ve dışarı oyun.yapcak bir şey yok.İlk zamanlar onların isteklerini öncelikli alacğız.Tabi çizgi çalışmalarını diyorum ki; " Bütün sınıf güzel yaparsa dışarı çıkarız."Galiba etkili oluyor.Umarım kötü olan öğrenciler kendisini toplar da " e " sesine geçeriz.
65 öğrencim var. hepsiyle tek tek ilgilenmeye çalışıyorum zor oluyor. 15 öğrencim çizgilerde zorlanıyor. bazıları hala ağlıyor. 3. haftayıda çizgilerle geçireceğim.
Bende bugün çizgili kağıtlarla çalışmaya devam ettim.E ye benzeyen noktalı çalışmalar verdim.Pazartesi e sesini vermeyi düşünüyorum.Sınıfıımda 27 öğrencim var.Çoğunda büyük ilerleme gözlemliyorum.İnşallah pazartesi haksız çıkmamayı diliyorum.Rakamların okunuşlarını verdim ama yazılışlarını seslerden sonra vereceğim.Çok yorucu ama çok da tatlılar........
Bugün de çizgi çalışması yaptık sadece 2 ders .Konuları işledik.Küre olarak elmagetirmişler bolca.Afiyetle yediler.2 Öğrenci hariç "e" sesine hazırız.Bakalım neler olacak.Zorlu ve sonu zevkli maratonu pazartesi başlatacağım.Herkese kolay gelsin..
ben pazrtesi günü e sesini bitrdim.salı günü l ses ile ilgili video izletip l sesini hatırltan örnekler söyledim ve söylettim.çarşamba günü aşı oldukları için l sesine perşembe devam ettim.cuma itibariyle el hecesini yazdırıp okuttum.bir öğrencim dışında sorun yok.haftaya ele,el ele ,elle kelimelerini verip çarşamba a sesi çalışmalarına başlayacağım.ben geçmi kaldım diye düşünmeyin.sınıfımın büyük kısmı ana sınfından gelme.çok başarılılar bu yönden şanslıyım.eğik yazma işi olmasa şimdiye kadar a ya geçerdim.
ankara da öğretmenlik yapıyorum.yeni sisteme göre ilk defa 1. sınıf okutuyorum. zorlu bir sürece girdik ama bence sonuçları güzel olacak. bugün çizgilerle uğraştık.
21 öğrencim var. Tek tek ilgilenebilmek harika. Çizgi çalışmalarına daha fazla devam etmeyi düşünmüyorum. Takviye kitaplar aldırdım, fotokopi verdim. Defterde baya alıştırma yaptık. Okulda yaptıklarımızı evde destek alarak tekrarlayanlar çok başarılılar. Dün bir kız öğrencime kolye hediye ettim. 106 cm minnacık süperrr bir kız çocuğu. Hayat bilgisi derslerini zevkle işliyoruz. Etkinliklerde umduğumdan daha fazla başarılı olduk. Göz temasından kaçan birkaç öğrenci zorluyor sadece ama umudum çok.
Kendi yazdığım bir şarkı var onu söylüyoruz her gün, bıkmıyorlar.
Bugün e sesini verdim.Çok zor olmadı.Zira çizgi çalışmalarında sıklıkla bu sesi yaptırmıştım.
Ama sıkılma hissediyorum öğrencilerde.Keşke bilgisayarım olsaydı.Görsel olması iyi olurdu.Yarında e sesine devam edeceğim.Emin olun önemli olan hızlı gitmek değil, verimli gitmek.İşi baştan sıkı tutun geri dönmeyin.Dikkat!!!
ben de bugün verdim e sesini.Yazmada hala sorun var kiminde.bir ögrencim söylerken dili bizde oldugu gibi önde olmayıp alt dişlerinin altına gönderiyor,bu yüzden de a gibi bir e söylüyor sanki.Az kalsin elimle dilini dışarı çıkaracaktım,çay kaşığıyla bile denedim,sonunda bana dil çıkar degince yarım yamalak söyleyebildi.Hala bir sorun var ama.Bu dili iple bağlasam mı?Çok güldüm şimdi çocuğun bu haline.Yazisi güzel olacak ama.
bayram tatili yüzünden biraz tedirginim,bu yüzden yarın l vermekten vazgeçtim,yarın e yi tekrar edip çarşamba l ye geçmeyi planlıyorum.Deftere yazmakta 4 öğrenci zorlanıyor.2 özürlü ögrenci var,hafta sonu özel eğitime gidiyorlarmış,bugün vurdu kafayı yattı biri,aralarda bana da "lan bagirma" dedi.Bu çocuklar çok güldürüyor beni,allah onların da yüzünü güldürsün.Kadınlara lan denilmez hele öğretmenlere hiç dedim de,sonraki ders ben ona uyuma lan diyecektim nerdeyse.
Bugün yine e sesine devam ettim.yarın l sesine girecem.e sesini kavradılar ama yazmada azcık sorun var.Hala kalemi doğru tutamayan öğrencim var.Benim kızımda 1.sınıfa başladı.Okulda 1. sınıf eve gel 1. sınıf zor olmaya başladı.İlgilenmesek velilerden şikayet edip duruyoruz ya" İlgilenmiyorlar!" mecburen ilgileneceğiz artık.Bu hafta ele, el ele vermeyi palnlıyorum. Bakalım ne olacak.Niğdeli öğretmenim Niğde'ye selamlar.Zira ben Niğde mezunuyum.Çok güzel anılarım oldu.Kolay gelsin herkese.
Dün e sesini vermiştim bugünde deftere ve tahtaya yazma çalışması yaptık. Öğrenciler e yapmaktan bıktılar artık bir ara L senide verim mi dedim içimden. 3 öğrencim yazmada problem yaşıyor bunlar ana sınıfına gelmeyen öğrenciler. Kalemleri zor tutuyorlar. Her geçen gün biraz daha iyiye gidiyorlar en azından azimliler. Yarın L sesini vereceğim. Hergün öğrencilere bir hikaye okuyorum. Hikaye ile ilgili sorular soruyorum ve hikayeyi canlandırıyoruz.Bugün hikaye okurken gök gürlemeye başladı. Şiddetli yağmur yağmaya başladı derken doluya çevirdi sınıfı su bastı cerçeveler direnemedi daha :)
Matematikten 4 rakamları yazma çalışması yaptık. Azalma-artma kavramları hakkında sorular sordum. Resim yaptık.Bir öğrencim her resim dersinde ahtabot çiziyor. Çok orjinal resimler çıkıyor doğrusu:) cuma gününe kadar el ele le hecelerini kavratmayı düşünüyorum. Tatilde biraz çalışsınlar.
---
http://www.hmofluogluio.k12.tr -okulum
www.erkanerbas.com - kişisel sayfam
Geçen hafta cuma günü Ee sesini verdim. Hem büyük hem küçük aynı anda verdim. Bugün itibariyle Ee sesine devam ettik. Tahtaya yazdırarak, deftere yazdırarak, havaya yazdırarak. Ayrıca yazdırmak yetmez tabi okutarak. Bebek uyutarak. Tabi Ee sesinden sıkıldılar. Yarın Ll sesini vereceğim.
MRB ARKADAŞLAR BENDE NEVŞEHİR GÜLŞEHİRDE Bİ KÖY OKULUNDA ÇALIŞIYORUM.BENDE E SESİ İLE L SESİNİ VERMEYE ÇALIŞTIM.KİTABA VE İNTERNETE GÖRE DERS ANLATIYORUM.ÇÜNKÜ İLK DEFA 1. SINIFLARI OKUTUYORUM.TÜM SÖYLEDİKLERİNİZDE HAKLISINIZ.BÜYÜK HARFLERİ SİZCE NE ZAMN VERMELİYİM
Ben de e ve l seslerini verdim yarın el slaytını izleteceğim.Bir öğrencim yazarken zorluk çekiyor.Büyük harf konusunda tedirginim.e sesini verirken büyük e yi sadece gösterdim.Ela yazdırıken de büyük e nin cümle içindeki anlamından bahsedeceğim.Bu arada hayat bilgisi ve matematiği ihmal etmemeye çalışıyorum ama yazdıklarınızı okurken Erkan hocamın bahsettiği hikaye dinleme canlandırma etkinliğini az yaptığımı hissettim.Bu konu ihmal edilmemeli.
MRB ARKADAŞLAR BENDE NEVŞEHİR GÜLŞEHİRDE Bİ KÖY OKULUNDA ÇALIŞIYORUM.BENDE E SESİ İLE L SESİNİ VERMEYE ÇALIŞTIM.KİTABA VE İNTERNETE GÖRE DERS ANLATIYORUM.ÇÜNKÜ İLK DEFA 1. SINIFLARI OKUTUYORUM.TÜM SÖYLEDİKLERİNİZDE HAKLISINIZ.BÜYÜK HARFLERİ SİZCE NE ZAMN VERMELİYİM
Büyük E yi a seni verdikten sonra Ela yazarken verebilirsiniz. Yine a seni verince Lale özel ismi yazılabilecek. İlk grupta böyle bir sıra gözetilebilir. Sonraki gruplarda yazılacak bir çok özel isim çıktığından küçük harften sonra büyüğü verilebilir.
---
http://www.hmofluogluio.k12.tr -okulum
www.erkanerbas.com - kişisel sayfam
Ben büyük ve küçük harfi aynı anda verme taraftarıyım. Bence ileride vermek te olabilir ama aynı anda verince çocuklar kavrıyor merak etmeyin. Böylece iki iş birden yapmamış oluruz bence. Süreci hızlandıdır.
biz bugünde çizgi yaptık iki kişi dışında diğerleri iyi yarın e sesini vermeyi düşünüyorum ama bayram tatillnde unuturlarsa diye bayramdan sonra mı versem diyorum kararsız kaldım biraz:((( iki kişiyle birebir ilgilendim iyi öğrenen arkadaslarıyla çalıştırdım olmadı olmadı çizgili kağıtın üzerinden gidebiliyo ama kendisi yapamıyor çok çizgi çalışması yaptık ama ben hep ödülle yaptırdım çok güzel oluyo sen yaparsın akıllı oğlum güzel kızım falan derken hep çizgi çalıştık bu hafta çizgi çalışmalarını baya düzelttiler çok mutlu oldum:))))))))))))9
Öğretmenim ben Acıpayam'dayım.Ben de bugün "l" sesini verdim.Sesi bazıları e sesi ile karıştırdı ama olsun olacak o kadar.Yarında devam.El hecesini vereceğim.Kavrayacaklarını düşünüyorum.Özellikle ilk defa 1. sınıf okutan öğrtemen arkadaşlaraıma bı sitenin o kadar çok faydalı olduğuna eminim.Çünkü geçen yıl bu sistemde ilk defa bende 1. sınıf okutmuştum.İnanın çok faydalanmıştım.Türkiye'nin çeşitli yerlerindeki arkadaşlarla düşüncelerimizi paylaşmak çok rahatlatıcı olmuştu.Çivril'li öğretmenim bekleme ver e sesini.Unutmazlar.Aksine bayram dönüşüne işin kolaylaşır.Kolay gelsin....
bugün "L"sesini verdim.şu anda iyi gidiyor.el kasları daha gelişmedi ama.hergün 1.ders el kaslarını geliştirici çalışmalar yaptırıyorum.oyun şeklinde hem hoşlarınada gidiyor.zamanla daha iyi olacaklar.
arkadaslar günde kac saat ugrasıyosunuz bir harfin üzerinde. programda iki saat aslında ama ben beden müzik gibi dersleri yaptırmıyorum. o derslerde de cizgi çalısması yada verilen harfle ugrasıyorum. çok cabuk sıkılıyorlar. sizce fazlamı gıdıyorum üstlerine?
Bugün el hecesini verdim.Yarısı kavradı.Geçen yıl olduğu gibi e sesi ile l sesini birbirine karıştırdılar.Bu son derece normal tabi.Hayatlarında ilk defa e ve l sesini gördüler.Sık tekrarla unutmazlar.Mümkün mertebe dersi ders saatinde yapıyorum.Çünkü çocuklar sıkılır.Zevk almadan yapılan işin nasıl olacağını bilirisiniz.Yani oluruna bırakacaksınız bazen.İlk baştan bu kadar ders fazla olabilir.
ya el ile le yi karıştırıyolar..le yi okuyoruz bu neydi diyorum el diyolar..canım sıkkın bu konuda..el ve ele tamam da le olmadı.yarın bunun üzerinde duracağım
Hayat diye bir şey var, her zaman size keşfedilecek geniş alanlar bırakan, ne kadar yaşarsanız yaşayın daima bilmediğiniz, kuytularına sokulamadığınız bir hayat, sadece size ait bir hayat...
Urfa merkeze bağlı bir köyde birleştirilmiş sınıflı bir okulda çalışıyorum.Bende e sesini verdim.E sesinin kavradılar.E sesi geçen geçmeyen kelimeleri ayırt edebiliyorlar.Fakat iki haftadan uzun bir süre çizgi çalışması yapmamıza ragmen yazmada baya bir sıkıntı çekiyoruz
ele hecesini verirken zaten ilk önce öğrendikleri hece olan el hecesi okutulur. yani el e olarak okutun. sonra bunu iyi ce pekiştirin. pekiştikten sonra e le olarak okutmaya başlayın. o zaman fazla karıştırma olmaz. tabi tümbunlar dan önce l sesinin iyi kavratılmış olması gerekir. bende l sesine büyük e diyen de var :)
Bugün el ele le hecelerini yazdık okuduk. Tatilde bol bol okuyup yazmalarını isteyeceğim yarın elle kelimesini yapıp metin oluşturmayı düşünüyorum. Arkadaşlar unutmayın bol bol dikte yaptırın bakmadan yazmaları şart. Matematik işlerken bile ara ara sorun bu hece adı ne iidi bu ses ne idi. rakamları öğretiyoruz 5 yazmasını öğretiyorsunuz hemen sorun beş sözcükğünde e var mıdırı? altı derken l sesi diyormuyuz şeklinde. heceleri oluşturduktan sonra bir kutu çikolata getirdim sınıfa yarın bu sesleri size okutacağım kim doğru okursa ona çikolata vereceğim dedim. Öğrencimin biri öğretmenim ben eve gidene kadar bunu söylerim o zaman dedi yarında unutmam:) çikolatayıda alırım dedi
Unutmayın yazma hep peşten gelecek. Öğrencileri sürekli motive edin.Kulaklarına söyleyin sessizce sınıfta en güzel sen yazıyorsun. Şeklinde önce motive şart. En kötü yazıya bile olmadı yanlış yazdın demeyin sen daha güzelini yazabilirsin gel bakalım beraber yazalım diyin elinden tutun. sonra aa benimkinden daha güzel olmuş diyin. Sesleri vermeye başladıysanız tahtayıda kullandırmaya başlayın tebeşirle haşır neşir olsunlar. Daha yazmaya daha fazla istekli hale geleceklerdir.
Düzenleyen erkanerbas - 25-Eylül-2008 Saat 21:02
---
http://www.hmofluogluio.k12.tr -okulum
www.erkanerbas.com - kişisel sayfam
Erkan öğretmenim ben de çukulata istiyorum öğrenciniz olabilir miyim?
Benim öğrencilerim anasınıfına gitmediği gibi çoğu eline kalem bile almamışlardı. Aşıyoruz yavaş yavaş. Siteden indirdiğim çizgi aşıştırmalarını bol bol yaptırdım. E sesini de siteden indirmiştim. Astım tahtanın sol üst köşesine. Ve dedim yazarken sadece el yazısı ile yazın diye. Çocuklar değil ama veliler el yazısına direniyor...
Hayat bilgisi dersini normal seyrinde etkinlikleri yapa yapa ilerliyorum. Kendilerini ifade edişleri daha da güzelleşiyor bu ders ile. Bir de öğrenci çalışma kitaplarına bakan var mı? 40. sayfada hoşuma gitmeyen bir şey oldu.
Arkadaşlar halen çizgi çalışmaları ve e sesi ile uğraştığını söyleyenler var.Geç kalıyorsunuz. Ben a sesini bitirdim.Şu ana kadarki tecübemle söylüyorum. l sesi birinci grupta en önemli ses.Özellikle hem yuvarlak hem de dik öğelerden oluşması ayrıca eğik yazılması çok önemli.Çünkü çocuğun eli bu sesle oturuyor.Bu seste yazım alıştırmasını yoğunlaştırın.Öğrencilerim şu an inci tanesi gibi yazıyor bu da beni mutlu ediyor. le ve la hecelerinde biraz sorun yaşıyorum ama zamanla işin mantığını öğreneceklerine eminim.le hecesini ele kelimesinden hatırlamasındansa leylek tekerlemesini söyletin.İyi bayramlar
Bugün ele kelimesini verdim.Ama ne var ki tatil başladı.Bolca ödev verdim.Dönüşte bakarız artık ne durumdalar.Bu arada a sesini veren öğretmen arkadaşım, senin öğrencilerin iyi olduğundan öndesindir.İlk defa 1. sınıf okutan öğretmenlerimizi gereksiz yere hızlandırtmayalım bence.Herkes kendi öğrencisine göre giderse daha başarılı olur diye düşünüyorum.
Erkan öğretmenim büyük E yi Ela da verin derken sanırım bir taşta iki kuş vurmayı amaçlıyor. İsimler büyük harfle başlar çocuklar hani nerede bizim büyük E miz İşte buradaymış. Bu olmadan nasıl Ela yazardık? İyiki varsın büyük E denebilir kanımca. Bir arada vereceğimize yeri geldiğinde verirsek daha kalıcı olur kanımca.
Erkan öğretmenim ben de çukulata istiyorum öğrenciniz olabilir miyim?
Yine çikolata aldım. Bize bir ay yetecek kadar oldu çikolatalarımız. Bazı öğrenciler: öğretmenim dişlerimiz çürümesin diyor:) Cuma günü son derste öğrencim parmak kaldırdı.Dünyadaki en iyi öğretmen sensin dedi.Seni çok seviyorum dedi. Çok mutlu oldum. Arkadaşım 40.sayfada ne var biz hayat bilgisi meb yayınlarını kullanıyoruz. 40.sayfada boyama ve yapıştırma etkinlikği gözüküyor.
---
http://www.hmofluogluio.k12.tr -okulum
www.erkanerbas.com - kişisel sayfam
Kapalı Foruma Yeni Konu Gönderme Kapalı Forumdaki Konulara Cevap Yazma Kapalı Forumda Cevapları Silme Kapalı Forumdaki Cevapları Düzenleme Kapalı Forumda Anket Açma Kapalı Forumda Anketlerde Oy Kullanma